Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 132

Temat: wariator

  1. #41
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    alfa.jaram.thc.net gregorian99, nasze forum kiedys mialo taki adres... a ja nicka nie zmienilem to wszystko juz gdzies jest na forum, tylko musisz poszukac
    Tuti to moja sprawka. Wkleiłem na Forum Autogaleria info o Wariatorze. Chciałem żeby jak największe grono osób poznało ten problem.
    Jak zauważyłeś, link i autora podałem :>>
    Pozdrawiam

  2. #42
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Hey Lukasz4d
    Jak bedziesz wymienial olej, nie zdziw sie ze bedzie bardzo brunatny, bardzo szary, bardzo brudny.
    Ja widzialem wiele testowanych otwartych silnikow w Niemczech na tym srodku takze bez obaw.Chyba na upartego cos mozna znalezc na forach niemieckich, sa fotki, jak znajde pokaze Wam. :roll: :roll:

    Nawet Czesi sobie go chwala:
    http://www.offroadforum.cz/viewtopic...ced0b0410c2d0c

  3. #43
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    z innego forum :shock:

    Kupilem Matsubishi Space Runner 1995 przebieg 104500 km i postanowilem wymienic olej(samochod stal przez 18 Miesiecy u poprzedniego wlasciciela)
    Kupilem Liqoi Moly 10W-40 polsyntetyk z dodatkiem MoS2 o dodatkowych oznaczeniach ACEA A3-98/B3-98 API SJ/CF API SH/EC/CF bez jakiejkolwiek informacji o dopuszczeniu przez okreslona marke samochodu do uzywania.
    Z ciekawosci zajrzalem na Niemieckie Fora Internetowe i ogarnelo mnie przerazeni....
    Pelno glosow negatywnych ze wskazaniem na szkodliwe dzialnie MoS28na katalizator;ze odkladaja sie zlogi itd...
    Wyczytalem tez informacje ,ze w czasie II-giej Wojny Awiatowej uzywano dodatku Molibdenu(MoS2) w silnikach samolotow,zeby np. po przestrzeleniu miski olejowej silnika samolot dolecial bez oleju do celu.
    Wiem tez,ze w FormuleI-Jordan uzywa tego oleju.
    Czytam,ze MoS2 moze pozapychac kanaly olejowe,ze dziala jak drobny papier scierny,ze jest fatalny.....
    sa jednak tez glosy pozytywne-olej ma certyfikat TÜV ale rzeczywiscie nie chwali sie zadnym producentem samochodu,ktory dopuszcza ten olej!
    Zastanawiam sie czy spuscic ten olej i miec spokoj(sluchajac tych od nie-czy jezdzic i byc po stronie tych zadowolonych!?
    Chetnie wyslucham opinni doswiadczonych Kolegow z Polski
    pozdrawiam
    :shock:

  4. #44
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał areks
    Jak bedziesz wymienial olej, nie zdziw sie ze bedzie bardzo brunatny, bardzo szary, bardzo brudny.
    A z czego on taki brudny i szary :?:

    Regularnie zmieniany olej powiniem być czyściutki :shock:
    Kiedyś pod ksywką "rigobert".

  5. #45
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    witam
    Preparat L-moly jest mniej więcej koloru smaru grafitowego. Jest dość rzadziutki wiec chyba sie dobrze miesza z oliwa. I pewnie od pomieszania takiego nieprzejrzystego środka o kolorze ciemnoszarym koloryzuje olej na czarno-szaro.
    Od zalania minęło ok 1,5-2 tys km i nadal cisza :-)

    A z tym zatykaniem kanałów może być troszkę racji w autach które maja np natrysk oleju na denko tłoka. Wtryskiwacz oleju posiada maluteńką dziurkę wiec może i się zapycha - oczywiście to moja teoria wiec proszę nie traktować w pełni poważnie ;-p


    aha i wracając do castrola
    Chyba wszystkie produkty tej firmy zostawiają nagar osad w silniku i nie należy zmieniać na inny olej jeśli już auto śmiga na castrolu - może wypłukać nagar i klops z silnika.
    Podobne efekty co na zdjęciu widziałem w audi po 170 tys. Po czym silnik został rozebrany wyczyszczony co trzeba wymienione i działa poprawnie( choć już nie na castrolu)

    Pozdro
    Łukasz

  6. #46
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Lukasz4d obys mial takie szczescie co ja,w moim silniczku 2,0TS w 156tce naprawde dluuuuuuuuuuugo byla ciszaaaaaaaa
    Moj byl napewno z wypustu europejskiego bo kupiony w salonie w DE dlatego tez to tez moze miec wplyw.Mysle ze te sztuki ktore trafiaja na Europe Wsch.czesciej maja wady...
    Moze juz teraz nie ale bankowo tak bylo. 8) 8)

  7. #47
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Dokladnie tak jak piszesz

  8. #48
    areks
    Gość

    Domyślnie

    No tak ale jesli komus naprawde pomoglo nie moze na bazie swoich doswiadczen sie wypowiedziec i komus to zaproponowac?
    Ja naprawde akurat ten srodek testowalem dlugo i z czystym sumieniem moge go polecic.

  9. #49
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Ale akurat tego srodka MoS2?
    Wiesz, ja naprawde o nim zlego slowa nie powiem bo mi pomogl jak dobry lekarz :roll: :roll:
    I bede go chwalil do usr....smierci... :wink: :wink:
    A ile z ciekawosci kosztuje 5tka Selenii 10W60?
    Ja Race Techa 10W60 kupuje w Niemczech po 40 Euro a u nas chodzi 5tka po 220zl.

  10. #50
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    To już teraz nic nie wiem co do tego uszlachetniacza.
    Chyba dalej będę stawiał samochód jedna stroną (lewą) na podwyższeniu żeby przedłużyć żywotność Wariata

Podobne wątki

  1. Wariator ?
    Utworzone przez makatrio w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 21:49
  2. wariator
    Utworzone przez arex39 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-08-2012, 22:14
  3. Wariator - bać się go czy nie?
    Utworzone przez tofik w dziale 147
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 14-09-2010, 20:59
  4. wariator
    Utworzone przez lysy1234 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-06-2009, 18:04

mos2 wariator

wariator alfa 156

rysunek wariatora

alfa romeo bez wariatora przerobka

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory