Strona 14 z 23 PierwszyPierwszy ... 4567891011121314151617181920212223 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 225

Temat: Wahacze górne vema ze smarowiczkami ?

  1. #131
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Pietropili
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy i Mysłowice-Kosztowy
    Auto
    alfa 156 2.0 jts progresion
    Postów
    208

    Domyślnie

    Ciao! A ja zamówiłem u kolegi z naszego kluby tuleje z poliuretanem .A tak w temacie wachaczy (górne)to gdzie i jakiej firmy kupić do alfy 156 2.0 JTS ???

  2. #132
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pietropili Zobacz post
    Ciao! A ja zamówiłem u kolegi z naszego kluby tuleje z poliuretanem .A tak w temacie wachaczy (górne)to gdzie i jakiej firmy kupić do alfy 156 2.0 JTS ???
    Wal na priv.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #133
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    oj oj ojojoj,a już myślałem ze będzie dym z tymi wahaczami górnymi trw,czemu one są zeszlifowane gumówka panie Damianie,kupiłem wczoraj u was dwie sztuki,wraz z poducha silnika,jak je zobaczyłem z tymi szlifami to mnie trafiło,po zdjęciach parę postów do tyłu problem się rozwiązał,mam nadzieje ze wkoncu na nich pojeżdżę tak ze dwa lata,ale jak dla mnie to i tak dziwne to szlifowanie

  4. #134
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Moje górne od Delphi przejechały 3 miesiące i 10.000 km, luz w lewym duży, prawy mniej, ale efekt niemiły - nie dostałem przeglądu. Skrzypią, bez sensu. Dlaczego nie potrafią zrobić solidnych wahaczy, potem, że Alfa ma słabe recenzję - jak trafiają się dziadowskie części... Zakładam TRW, a Delphi na gwarancję...
    Ostatnio edytowane przez xweb ; 31-07-2012 o 20:44

  5. #135
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    oj oj ojojoj,a już myślałem ze będzie dym z tymi wahaczami górnymi trw,czemu one są zeszlifowane gumówka panie Damianie,kupiłem wczoraj u was dwie sztuki,wraz z poducha silnika,jak je zobaczyłem z tymi szlifami to mnie trafiło,po zdjęciach parę postów do tyłu problem się rozwiązał,mam nadzieje ze wkoncu na nich pojeżdżę tak ze dwa lata,ale jak dla mnie to i tak dziwne to szlifowanie
    Wszystkie wahacze TRW mają zeszlifowane oznaczenia Ricambi Origilnali - innych nie ma. Gwarantuję, ze wahacze TRW które sprzedajemy pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.

  6. #136
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Taniej zatrudnić chłopa do szlifowania niż robić i odlewać na dwóch rożnych formach.
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  7. #137
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Potwierdzam moje też mają ze szlifowany znaczek. Na sworzniu napis Trw i tuleja Boge przejechane 20 tys i nic nie skrzypi i nie tłucze. Miałem kiedyś na górze Veme i po 8 tys skrzypiało

  8. #138
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maru93
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo gt www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/56906-alfa_romeo_gt_1_9_jtd_150km-9.html
    Postów
    400

    Domyślnie

    a ja testuje od 3 msc wahacze z kalamitkami i zobaczymy co z tego wyjdzie Póki co wszystko ok ;D

  9. #139
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hagi
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    kujawsko - pomorskie
    Auto
    159 2,4 JTDm
    Postów
    511

    Domyślnie

    Ja najpierw wymieniałem jeden górny wahacz, mechanik wymienił i zaproponował trw za ~190 zł (dokładnie nie pamiętam,dawno było), po kilku miesiącach zaczął skrzypieć mi drugi wahacz, więc go wymieniłem ale kupiłem już na allegro (użytkownika nie pamiętam) cena ~180 plus przesyłka. Przyszedł ładnie zapakowany z napisami trw. Sworzeń TRW, tuleje BOGE. Wszystko gra ładnie , jakiś czas temu podnosiłem auto i podejrzałem ten 1 wahacz od mechanika, tez BOGE. Jeden ma ok 17 tys. drugi z 12. Na razie jestem zadowolony. Było to jakiś czas temu i nie wiem jak kształtują się ceny teraz ale już wówczas były inne firmy w cenie ok 150 zł, więc po co było kombinować.

  10. #140
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    a ja daje zdjecie tulejek ktore pracowaly przez mniej niz 10 tys km - u mnie niecaly rok i juz zaczelo sie straszne walenie jedna tuleja - ta rozwalona od srodka to MOOG druga to nie wiem ale wahacz steinberg chyba byl - montowal poprzedni wlasciciel - wymienilem tylko te zewnetrzne tez na MOOG bo akurat takie mialem juz kupione
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3585.jpg
Wyświetleń:	200
Rozmiar:	56.4 KB
ID:	69971Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3586.jpg
Wyświetleń:	185
Rozmiar:	35.8 KB
ID:	69972Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3587.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	55.7 KB
ID:	69973Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3588.jpg
Wyświetleń:	240
Rozmiar:	54.3 KB
ID:	69974Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3589.jpg
Wyświetleń:	140
Rozmiar:	50.2 KB
ID:	69975Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	SAM_3594.jpg
Wyświetleń:	303
Rozmiar:	83.2 KB
ID:	69976
    i teraz na zdjeciach macie przyklad - jak to naprawde pracuje ? czy tulejka w srodku sie kreci czy raczej cala ta guma sie kreci - kto odpowie na podstawie moich zdjec to ma nobla - jedna wyrobiona w srodku a druga - pierwsze zdjecie - ta po prawej wyrobiona od zewnatrz - jednym slowem albo dorwe tuleje ktore te 10 tys wytrzymaja albo biore sie za PU i bule za zestaw na wahacz 90 zl i problem z glowy - no moze poza piszczałką
    :]

Podobne wątki

  1. Wahacze górne Vema, Fast, czy może TRW??
    Utworzone przez lukash0 w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 17:36
  2. [155] wahacze vema - co za szajs
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-01-2013, 11:57
  3. wahacze VEMA
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-05-2011, 21:01
  4. Wahacze dolne Vema
    Utworzone przez pawel olszewski w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-06-2010, 17:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory