Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 70
  1. #61
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    966

    Domyślnie

    do kubasa:
    "....to na fotce zapewne jest boxer ale napewno nie od 145 tylko od 33... czy tak czy siek trza kombinowac... "

    nie zapewne tylko napewno jest to boxer od 33. jak wymienisz obudowy wałków rozrządu i popychacze na hydrauliczne ("szklanki") to bedziesz miał boksera od 145.
    w alfach 33 po 91 roku sam silnik bez osprzętu jest identyczny z silnikami od 145/146.

    "czy tak czy siek trza kombinowac... "

    a zobacz sobie na zdjęciach w poprzednich postach ile się trzeba nakombinować przy turbinach....
    jak ktoś nie chce kombinować to kupuje sobie brawę albo astrę ...
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  2. #62
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ
    A eaton też nie użwya magistrali olejowej silnika? Tak wogóle to intercooler jest wskazany przyy każdym doładowaniu :wink: Śrubowe też grzeją powietrze (spręża więc się grzeje) np. zestawy compresorów do gtv6 Eaton/Magnuson MP62 mają zakładane wodne intercoolery ze względu na miejsce pod machą. Zawsze im mniejsza temp doładowania tym lepiej.
    Nie no co ty opowiadasz :shock: :wink: . Eaton jest na łożyskach, nie na oleju. Poza tym gdzie chciał byś zainstalować intercooler przy zastosowaniu takiego kompresora :twisted: skoro montujesz go między przepustnicą a kanałami dolotowymi??

    P.S. Tu coś dla tych, którzy chcą to zrobić a nie o tym mówić http://www.moto.allegro.pl/item16248...3_osprzet.html

  3. #63
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    654

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wołek
    Cytat Napisał PietereQ
    A eaton też nie użwya magistrali olejowej silnika? Tak wogóle to intercooler jest wskazany przyy każdym doładowaniu :wink: Śrubowe też grzeją powietrze (spręża więc się grzeje) np. zestawy compresorów do gtv6 Eaton/Magnuson MP62 mają zakładane wodne intercoolery ze względu na miejsce pod machą. Zawsze im mniejsza temp doładowania tym lepiej.
    Poza tym gdzie chciał byś zainstalować intercooler przy zastosowaniu takiego kompresora :twisted: skoro montujesz go między przepustnicą a kanałami dolotowymi??
    Jesteś tego taki pewien :wink: : Eaton MP62


    a tu z wodnym IC


    a o przypdakach przepustnica + sc + dolot to nie ma co mówić w alfie nie znajdzie zastosowania

  4. #64
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Zwracam honor, ale nie o ten typ kompresora mi chodziło. W mercedesdach nie ma intercoolerów, ponieważ kompresor jest montowany centralnie na kolektor dolotowy, a na niego przepustnica. Dlaczego ma nie znaleźć zastosowania :?: Oczywiście, że znajdzietak jak tu:

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    422

    Domyślnie

    Jakby się coś nie mieściło pod maskę mażna tak

  6. #66
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Kolesia chyba niewąsko ponisła fantazja

  7. #67
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,313

    Domyślnie

    ale ma turbo no nie :mrgreen:

  8. #68
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    haha co za peryskop zrobil z tego stozka

  9. #69
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    zimne powietrze to podstawa :mrgreen:

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jacho
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    alfa 33 1.4 Imola, rocznik 1993
    Postów
    89

    Domyślnie

    nieco odświeżając temat, wpadł mi w ręce silnik AR 33 z pojedynczym gaźnikiem, głowice z dekielkami, z tego co wiem to kolektor dolotowy tego silnika to dobra baza do montażu kompresora, na rynku jest trochę ofert sprzedaży kompresorów z silników vw 1.4 TFSI gdzie pracują w tandemie z turbiną, może ktoś zna bliżej to urządzenie, jak to wygląda od strony choćby smarowania, jakie do tego podpiąć zasilanie?
    Dużo w tym temacie było wypowiedzi, ale konkretów jakby mniej :-)

Podobne wątki

  1. [146] Części od 1.4 1.6 boxer do 1.7 boxer. Troche pytań co do naprawy
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 08:56
  2. [145] Czy można zmienic silnik z 1.3 boxer na 1.6 boxer
    Utworzone przez Gutek1983 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 08:26
  3. Silnik Alfa romeo 1.6 boxer lub cala alfe rozbita z tym silnikiem lub 1.4 boxer
    Utworzone przez Kojocik13 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 20:15
  4. Boxer Turbo. Czy ktoś coś wie?
    Utworzone przez Karol88 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 27-03-2010, 19:31
  5. [146] Boxer Turbo. Czy ktoś coś wie?
    Utworzone przez Karol88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-05-2009, 10:34

alfa romeo 145 boxer turbo

alfa 33 p4

kompresor do boxera

alfa 1.7 16v allegro

alfa romeo 33 1.7 boxer

lancia kappa turob gdzie maja sprezarki zalozone

lancia s4 turbo i kompresor

alfa 1.6 boxer eaton

allegro.pl sprężarka powietrza k 2 150

kolektor turbo 2.0 8v vw

alfa 146 nie grzeje

alfa 33 turbo

compresor bokser

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory