Strona 30 z 175 PierwszyPierwszy ... 20212223242526272829303132333435363738394080130 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #291
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    329

    Domyślnie

    @sdero - teraz zauważyłem, że kupiłem Orlen 2T semisyntethic ale nie platinium. Stanowi to jakiś problem ?

  2. #292
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Pół syntetyk nie ale pełny, to już problem. Spokojnie
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #293
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    329

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Jest napisane semisynthetic czyli półsyntetyk czyli leje dalej.

  4. #294
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jasne
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #295
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Dodam jeszcze o "nasmarowanym" katalizatorze. Co już nie jest takie śmieszne...
    To mnie akurat nie dotyczy, bo wywalony ale się posrałem troszkę, ale te spalanie w turbinie ....
    Kupiłem to- chyba będzie dobrze
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dscn1425.jpg
Wyświetleń:	553
Rozmiar:	27.1 KB
ID:	102167

  6. #296
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    329

    Domyślnie

    To ten sam co ja mam.

  7. #297
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja też na tym się przemieszczam
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #298
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Fucel
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Grudziadz
    Auto
    Giulietta
    Postów
    411

    Domyślnie

    To gdzie tkwi różnica pomiędzy Orlenowskim 2T Semisynthetic jak wyżej, a Platinum 2T, skoro oba są półsyntetykami ?

  9. #299
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

  10. #300
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Tomek1986
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Bristol UK
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 150KM Lusso 2007
    Postów
    230

    Domyślnie

    Witam

    Panowie przestancie sie upierac przy tym, ze kazdy polsyntetyk jest lepszy od pelnego syntetyka bo to nie prawda. Poza normami czystosci spalania liczy sie temp. zaplonu i w tym przypadku masa polsyntetykow ma wyzsza temp. zaplonu anizeli pelny syntetyk.
    Prosty przyklad:

    Valvoline pelny syntetyk temp. zaplonu 80*C
    http://www.valvolinepolska.pl/pr,33,synpower_2t.html
    http://www.valvolinepolska.pl/karty/....nfrbos4pd.pdf

    Valvoline polsyntetyk temp. zaplonu 100*C
    http://www.valvolinepolska.pl/pr,36,...le_oil_2t.html
    http://www.valvolinepolska.pl/karty/....kk8fos4pd.pdf

    Takich przypadkow jest wiecej, wiec nie patrzcie na to czy olej jest polsyntetyk czy nie, tylko sprawdzajcie temperature zaplonu, nie wiem czy jest olej o nizszej temp. zaplonu niz 80*C.
    Zapomnijcie rowniez o tak bardzo polecanym oleju LM1052 bo on ma temperature zaplonu 114*C co juz kilka razy bylo poruszane w tym watku.
    Otworzcie oczy i czytajcie karty specyfikacji oleju.

    Pozdrawiam
    Tomek

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory