Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: I niech mi ktoś powie że tylko Alfay się psują

  1. #1
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie I niech mi ktoś powie że tylko Alfay się psują

    http://motoryzacja.interia.pl/testy/...5220,,15004676

    Wszystkie się psują a tylko na Alfach psy wieszają - przy kłopotach tego gościa to moja 166 wcale się nie psuje.

  2. #2
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    E tam! To pewnie jakiś alfista-sabotażysta napisał :mrgreen:

    fred

  3. #3
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    szczesciaz z goscia mogl doswiadczyc tego co alfisti przezywaja na codzien hehehe

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980
    szczesciaz z goscia mogl doswiadczyc tego co alfisti przezywaja na codzien hehehe
    Alfiści mają przynajmniej z kim wypić kawę w ASO :wink:

  5. #5
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Idz do psyhologa i nie wciskaj kitu ze masz vw
    pewnie na rower matka uskladac ci nie może. :mrgreen:

    Ale komentarze to mają niewybredne. A najdziwniejsze jest to że trudno co niektórym zrozumieć że epoka niezniszczalnego vw się już skończyła, tak jak, mercedesa czy bmw. Jedynie audi może powiedzieć o sobie niemiecka solidność i niezawodność. Takie jest moje zdanie.

  6. #6
    M@T
    Gość

    Domyślnie

    Wg Dekry z 159 nie jest juz tak źle jeżeli chodzi o awaryjność, sami zobaczcie:
    http://www.samochody.mojeauto.pl/alf...romeo_159.html

  7. #7
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesio
    Jedynie audi może powiedzieć o sobie niemiecka solidność i niezawodność. Takie jest moje zdanie.
    zgodze sie tu z toba co do audi. choc te zawieszenie w A4 moglo by byc troszku mniej awaryjne. ale jak wczesniej gdzies tam napisalem na naszych drogach to nic nie wytrzyma

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #8
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia Kombi
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bedboys
    Wszystkie się psują a tylko na Alfach psy wieszają
    Widzisz, temat jest bardzo ciekawy, bo problem dotyczy ogólnie nowoczesnych jednostek TDi (VW, AUDI i reszta ferajny). Oto cytat z A4Klubu:
    Cytat Napisał http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
    (...)informacje na temat problematyki rozrządu w silnikach 2,5 TDI(...)
    No więc jak się przejrzy fora i subiektywnie przeczyta uwagi użytkowników to okazuje się że te nowoczesne, wspaniałe, oszczędne Diesle od VAG'a są wprawdzie oszczędne ale bardzo wymagające w serwisie i bardzo drogie w serwisie. Wszystko zaczęło się od 2.5TDi V6 od AUDI (1.9 TDi był jeszcze ok), właścicele wszystkie pieniądze zaoszczędzone na paliwie zwracali fabryce w postaci napraw: nieszczelności, skomplikowany rozrząd, zużywające się co 100.000km wałki rozrządu (koszt ~4000zł :mrgreen: ) i mało zamienników.

    Aktualnie jest taka moda na Diesle, że nikt nie sprawdza czy rzeczywiście opłaca się kupić używanego Diesla na 2-4 lata... a potem płacze. Poza tym VW jest autem dla ludu, nie oczekujcie rewelacji.
    Jest: Outlander II, 2.0MIVEC, CVT, 2WD, Lift
    Były: Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  9. #9
    pikero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ozzy
    Cytat Napisał Bedboys
    Wszystkie się psują a tylko na Alfach psy wieszają
    Widzisz, temat jest bardzo ciekawy, bo problem dotyczy ogólnie nowoczesnych jednostek TDi (VW, AUDI i reszta ferajny). Oto cytat z A4Klubu:
    Cytat Napisał http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
    (...)informacje na temat problematyki rozrządu w silnikach 2,5 TDI(...)
    No więc jak się przejrzy fora i subiektywnie przeczyta uwagi użytkowników to okazuje się że te nowoczesne, wspaniałe, oszczędne Diesle od VAG'a są wprawdzie oszczędne ale bardzo wymagające w serwisie i bardzo drogie w serwisie. Wszystko zaczęło się od 2.5TDi V6 od AUDI (1.9 TDi był jeszcze ok), właścicele wszystkie pieniądze zaoszczędzone na paliwie zwracali fabryce w postaci napraw: nieszczelności, skomplikowany rozrząd, zużywające się co 100.000km wałki rozrządu (koszt ~4000zł :mrgreen: ) i mało zamienników.

    Aktualnie jest taka moda na Diesle, że nikt nie sprawdza czy rzeczywiście opłaca się kupić używanego Diesla na 2-4 lata... a potem płacze. Poza tym VW jest autem dla ludu, nie oczekujcie rewelacji.
    wg mojego doświadczenia to problemy zaczęły się już wcześniej z bardzo nieudanym motorem 2.5 TDi znanym równierz z volvo to był jeszcze R5

  10. #10
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia Kombi
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał pikero
    problemy zaczęły się już wcześniej z bardzo nieudanym motorem 2.5 TDi znanym równierz z volvo to był jeszcze R5
    Ja już wielokrotnie się spotkałem z narzekaniem ludzi na koszty serwisowania diesli. Jak są nowe to jest git... a potem płacz.

    Ale jak widać Volvo, to niezawodne i w cholerę drogie Volvo również miało wpadki.
    Jest: Outlander II, 2.0MIVEC, CVT, 2WD, Lift
    Były: Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. [156] Felgę aluminiową R15 do Alfay Romeo 156
    Utworzone przez Freak w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-01-2015, 09:07
  2. Niech ktoś mi wytłumaczy, jak to jest :)
    Utworzone przez lcaise w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 14:58
  3. może ktoś powie mi coś o tym sofcie????
    Utworzone przez jacko w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 19:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory