Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #12671
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    było: 147, Giulietta jest: Giulia '17 i Spider '85
    Postów
    474

    Domyślnie

    Cytat Napisał deadswine Zobacz post
    Wiesz co masz rację, parę osób mnie wręcz wyśmiało jak się dowiedzieli że jestem programistą. Przecież to nie prawdziwa praca, w fabryce nie zapierdalam od 5 rano itd...
    Większość programistów ma przecież DG i może brać leasing.

    Zróbcie sobie konfiguracje i napiszcie do dealera ile za to chcecie zapłacić najlepiej pod koniec roku/kwartału kiedy importer rozlicza sprzedaż i nikt nie będzie pytał jaki macie zawód. Identyczna sytuacja jest z nieruchomościami.

    Ta reklama jest tylko po to żeby ściągnąć prawników i lekarzy bo oni lubią prestiż i wyróżnienie. Dowolny człowiek z pieniędzmi może rozmawiać o rabatach.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk

  2. #12672
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Pajęczno
    Auto
    Giulia
    Postów
    102

    Domyślnie

    Też wydaje mi się, że rabaty dla prawników są tylko po to, aby zaspokoić ich próżność i każdy kto ponegocjuje może dostać podobny.

  3. #12673
    Użytkownik Rowerzysta Avatar uTvo0
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta (2013-2018) 1,4 TB 170 KM, Giulia Veloce (2018)
    Postów
    301

    Domyślnie

    Cytat Napisał saycool Zobacz post
    Też wydaje mi się, że rabaty dla prawników są tylko po to, aby zaspokoić ich próżność i każdy kto ponegocjuje może dostać podobny.
    Ale rabat na DG versus osoba fizyczna to fakt i jakoś nie udaje się znegocjowac do tego poziomu dla działalności. I to jest irytujące

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  4. #12674
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    było: 147, Giulietta jest: Giulia '17 i Spider '85
    Postów
    474

    Domyślnie