ja mam ustawiona klime na 19st obecnie a w garazu ok 15-16, na zewnatrz od wielu dni ok 0C i tez nic nie paruje. moze kwestia ustawien kierunku nadmuchu i obiegu wewnetrznego?
ja mam ustawiona klime na 19st obecnie a w garazu ok 15-16, na zewnatrz od wielu dni ok 0C i tez nic nie paruje. moze kwestia ustawien kierunku nadmuchu i obiegu wewnetrznego?
Paruje jak się obieg wewnętrzny sam przełącza, a to chyba zależy od AQS.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
aqs to dziala jak swieci dioda A na lewym pokretle w przycisku przelaczania obiegu. sprawdz czy nie swieci ta M - klima w alfie po przejsciu z tyybu auto na manualny (np ruch pokrętłem nawiewu) u mnie zawsze przelacza na zamkniety obieg M(niezaleznie co bylo ustawione wczesniej)
faktycznie, patrze do cennika i aqs jest tylko w wersjach z pakietem komfort. w kazdym razie [MENTION=64069]anAlfaBeta[/MENTION], sprawdz co ci wyswietla jesli chodzi o obieg
Z doświadczenia w 8 alfach wiem, że dopóki nie ingerujesz w automat to wszystko działa ok.
W zasadzie to tylko używam pokrętła do temp i ustawiam przeważnie 20C lub przy upałach do max 5C różnicy w stosunku do temp na zewnątrz. Nic nie paruje Nie wieje. Jak nie ma jakiejś usterki to działa ładnie.
Najgorzej jak się wyłącza sprężarkę. Wtedy faktycznie wszystko paruje.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Przeważnie mam włączone na A, ale jak jest duża wilgoć i do tego niska temperatura, to często wtedy własnie parują szyby (zaczyna się od przednich bocznych). Zazwyczaj wtedy wystarczy wymusić otwarty obieg (klikać ten guzik aż lampka zgaśnie zupełnie) chociaż bywa, że muszę też ludzikiem przestawić nawiew na samą górę. No i S&S wyłączony, bo jak stanie silnik i sprężarka, to w środku się robi gęsto jak u murzyńskiego dealera marychy.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
[MENTION=20089]epsonix[/MENTION] jaki finał perypetii z ogrzewaniem tylnej szyby i S&S? ten IBS winny czy aku?
W poniedziałek telefon do ASO, bo od momentu odbioru auta z salonu S&S nigdy się nie uruchomił, i w tej aurze widać, że ogrzewanie tylnej szyby też nie działa :/
Ostatnio edytowane przez PietereQ ; 15-12-2018 o 22:54 Powód: literówka
narazie jak w tym poscie:
http://www.forum.alfaholicy.org/giul...ml#post2131591
co prawda SS juz mi przestał działać, potem coś więcej przejechałem ze 2 dni znowu podziałał, ale od tygodnia nie działa. ogrzewanie działa chyba cały czas.
mam taki voltomierz wkładany do gniazda zapalniczki, co tam zerknę to widzę ok 14.6 podczas jazdy, ładować więc ładuje i stąd IBSa czy alternatora raczej nie moge się czepiać. pojeżdżę i zobaczę na dłużsżą metę, jak problem powróci za miesiąc czy dwa to będę się wtedy boksował z ASO.
A propos dziwactw - w zeszłym tygodniu moje radio zapomniało wszystkie ulubione stacje FM (ale zostawiło DAB). zaprogramowałem, dzisiaj zapomniało znowu tylko FMowe...
Nie przejmuję się jednak, bo już dawno temu była decyzja o wymianie mojego radia na nowe - tyle że jakoś do ASO nie przychodzi... Czas ich pogonić kolejnym problemikiem.
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.
Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).
Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).
Podziękować.