Strona 78 z 111 PierwszyPierwszy ... 28686970717273747576777879808182838485868788 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 771 do 780 z 1106

Temat: [Stelvio] Opinie użytkowników o Stelvio

  1. #771
    Użytkownik Świeżak Avatar sledz98
    Dołączył
    10 2018
    Mieszka w
    Lębork / Pomorskie
    Auto
    Stelvio 2.0 Super 200KM
    Postów
    116

    Domyślnie

    Dzień dobry wszystkim,

    jestem nowy w świecie Alfy.
    Póki co jeżdżę Fiatem Freemontem 2.0 JTD 170KM. Nabiegałem już nim 240tys w 5 lat, choć ostatni rok to przebiegi powyżej 4tys miesięcznie.
    W piątek zamówiłem Stelvio 2.0 200KM w wersji Super + dodatki. Cena 188tys brutto.
    Dodatki: pakiet asystent kierowcy plus, sport design plus, hak, relingi dachowe, ciemne szyby, kolor basalto brown. Nawigację i AA/CP darowałem sobie, bo z doświadczenia wiem, że za 5 lat coś z moim iPhonem (jaki to nie będzie) nie będzie działać (systematycznie tak było we Freemoncie).

    Ogólnie kupuję auto od kilku miesięcy, ale w końcu się udało wszystko zgrać. Auto bardzo mi się podoba, tym bardziej, że mimo tego że jest mniejsze od Freemonta to ma większy troszkę bagażnik i ilość "bajerów" w porównaniu do Freemonta to kosmos. Prowadzenie to nie ma o czym mówić. No i automat, w końcu automat

    Zastanawia mnie rzecz taka - większość tu ma 280KM - czy 200KM spala mniej czy raczej muszę się przestawić na podobne spalanie co 280KM? Freemont rzadko dochodził do 8L (musiała być ostra zima, albo ja zapieprzający tyle co fabryka dała).

  2. #772
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał sledz98 Zobacz post
    Dzień dobry wszystkim,

    jestem nowy w świecie Alfy.
    Póki co jeżdżę Fiatem Freemontem 2.0 JTD 170KM. Nabiegałem już nim 240tys w 5 lat, choć ostatni rok to przebiegi powyżej 4tys miesięcznie.
    W piątek zamówiłem Stelvio 2.0 200KM w wersji Super + dodatki. Cena 188tys brutto.