Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 158
  1. #121
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    marny angielski, nic nie wiadomo dalej. niektore kampanie polegaja na resecie konfigu auta np 8238 czyli porawka dla ACC, jesli ktos obecnie ma dosc stary soft to gosc zaaktuwuje a podczas kampani czy wizyty w aso zniknie? niedawno pojawily sie updaty dla conajmniej 6 kompow, ja mam narazie 3 z nich wgrane bo trafilem akurat w momencie jak zaczeli wypuszczac.

    ja jakos ciagle mam watpliwosci. nievl przyj na szybki termin poki wszystko nie zostanie dokladnie dogadane, rowniez ceny gdy ma tylko w kompie aktywowac
    A może mamy kogoś na forum kto zna dobrze włoski? Ja mogę zadzwonic ale coś czuję że po angielsku sie z nim nie dogadam bo przez komunikator idzie jak po grudzie..

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  2. #122
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia
    Postów
    644

    Domyślnie

    Ja poczekam chyba aż mes da opcje aktywacji race mode [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc. za duże ryzyko wywalić 200e do 1szwgo przeglądu.
    Dongle już lepiej wychodzi bo jego nidgy nie wyłącza [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka

  3. #123
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    Ja poczekam chyba aż mes da opcje aktywacji race mode [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc. za duże ryzyko wywalić 200e do 1szwgo przeglądu.
    Dongle już lepiej wychodzi bo jego nidgy nie wyłącza [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
    Jak chcesz jak będę znał datę to wtedy każdego kto się wpisał na listę zweryfikuje czy dalej jest zainteresowany. Myślę że opcja raczej nie zniknie tak łatwo bo ECU rczej tak czesto sie nie przeprogramowuje chyba ze akcja serwisowa, albo chip tuning.



    Ogólnie serio nie narzekalbym na ceny az tak bardzo patrzyłem ze licencja na witech2 i jak to wyglada z tymi dealer Code.


    Z tego co widze to trzeba mieć chyba wersje dealerska z dostępem do dealerconnect.. bez tego owszem witech 2 dostępny ale dealer Code nie da sie dodać..

    Mogę się owszem mylić ale lekko licząc ok 15-20k licencja + soft na rok to ile aktywacji ACC i AA/ACP trzeba zrobic zeby sie odrobilo. Załóżmy że ma nawet 150 euro na czysto na danej aktywacji to musi zrobić ok 30 takich aktywacji tylko zeby sie licencja odrobila.. więc hmm ja bym nie powiedział że to jakos super drogo.. macie taniej dajcie namiary i zrobimy tam ACC owszem można taniej ale wtedy opcja nie będzie przypisana do VIN A to jednak jak dla mnie sporą przewagą (w systemie to ponoc wyglada jakby auto z ta opcja z fabryki wyjechalo), warta tych dodatkowych 100 euro. A czy sie fanryka kapnie no cóż nikt tego nie zagwarantuje.

    Nikogo nie zmuszam do brania udziału w tej akcji i płacenia za te usługi

    Mozna czekać na MES moze sie pojawi opcja albo nie.. może za rok może za dwa A może za miesiąc.. nikt tego nie wie..

    Narazie nic nie wiem odnośnie terminu - czekam na tą informację potwierdzę i bede negocjowal. Serio mam na uwadze zeby obie strony były zadowolone.. on też musi z Włoch do Polski przyjechac/przelecieć to tez sa koszty ktore musza mu sie zwrocic..




    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  4. #124
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia
    Postów
    644

    Domyślnie

    Ja uważam że on nie ma witech. Drugi koleś z Włoch też robi podobne cuda, ale z tamtym wogole nie da się gadać.

    Czekam na konkrety jak coś [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.u mnie już dna race na aucie [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka

  5. #125
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T Q4 i Giulietta 1.4TB
    Postów
    5,580

    Domyślnie

    Cytat Napisał niegowic Zobacz post
    Myślę że opcja raczej nie zniknie tak łatwo bo ECU rczej tak czesto sie nie przeprogramowuje chyba ze akcja serwisowa, albo chip tuning.
    no nie wiem. przez 10mcy dla mojego auta dostałem niby tylko 3 updaty, a wiem że 3 kolejne już są (PAM i L/RBSS), kiedys przyjdzie czas na silnik czy ABS/ESP zapewne. Dla 159 TBI też mi kiedyś wgrali update, nie była to kampania, ale przy okazji serwisu wyskoczył - zrobili już po okresie produkcji auta poprawkę dla czujnika spalania stukowego - tak więc nie znasz dnia ani godziny.


    Cytat Napisał niegowic Zobacz post
    Ogólnie serio nie narzekalbym na ceny az tak bardzo patrzyłem ze licencja na witech2 i jak to wyglada z tymi dealer Code.


    Z tego co widze to trzeba mieć chyba wersje dealerska z dostępem do dealerconnect.. bez tego owszem witech 2 dostępny ale dealer Code nie da sie dodać..

    Mogę się owszem mylić ale lekko licząc ok 15-20k licencja + soft na rok to ile aktywacji ACC i AA/ACP trzeba zrobic zeby sie odrobilo. Załóżmy że ma nawet 150 euro na czysto na danej aktywacji to musi zrobić ok 30 takich aktywacji tylko zeby sie licencja odrobila.. więc hmm ja bym nie powiedział że to jakos super drogo..
    tanio też nie jest - przy tej skali naszej akcji, to te 30 pojedynczych updatów (np 12 aut, po 2-3 mody) to gość chciałby zrobić w 1 dzień. pewnie mógłby taniej. nie pasi mi że przy swoim montażu swojej części gość obniżył cenę ciut, tak jakby za samą części - zalatuje mi tu jakimś ździerstwem (no chyba że nie zrozumiał Twojego pytania, może myśli że ma montować nieswoją częśc) - tą sprawę przydałoby się wyjaśnić.

    Cytat Napisał niegowic Zobacz post
    macie taniej dajcie namiary i zrobimy tam
    no nie znamy, ale to nowy temat więc jest szansa że wkrótce będzie rozwiązanie tanie bądź darmowe (jak masz np MESa). Ty jesteś happy że gość ma monopol i stawki sobie krzyczy takie a nie inne i to jeszcze nie masz żadnej gwarancji że to zadziała. Wiem, napaliłeś się, nagadałeś z gościem, teraz już czas to na siłę dopychać do końca. Tylko czy to dobry deal z tyloma niewiadomymi /ryzykami?

  6. #126
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    no nie wiem. przez 10mcy dla mojego auta dostałem niby tylko 3 updaty, a wiem że 3 kolejne już są (PAM i L/RBSS), kiedys przyjdzie czas na silnik czy ABS/ESP zapewne. Dla 159 TBI też mi kiedyś wgrali update, nie była to kampania, ale przy okazji serwisu wyskoczył - zrobili już po okresie produkcji auta poprawkę dla czujnika spalania stukowego - tak więc nie znasz dnia ani godziny.



    tanio też nie jest - przy tej skali naszej akcji, to te 30 pojedynczych updatów (np 12 aut, po 2-3 mody) to gość chciałby zrobić w 1 dzień. pewnie mógłby taniej. nie pasi mi że przy swoim montażu swojej części gość obniżył cenę ciut, tak jakby za samą części - zalatuje mi tu jakimś ździerstwem (no chyba że nie zrozumiał Twojego pytania, może myśli że ma montować nieswoją częśc) - tą sprawę przydałoby się wyjaśnić.


    no nie znamy, ale to nowy temat więc jest szansa że wkrótce będzie rozwiązanie tanie bądź darmowe (jak masz np MESa). Ty jesteś happy że gość ma monopol i stawki sobie krzyczy takie a nie inne i to jeszcze nie masz żadnej gwarancji że to zadziała. Wiem, napaliłeś się, nagadałeś z gościem, teraz już czas to na siłę dopychać do końca. Tylko czy to dobry deal z tyloma niewiadomymi /ryzykami?
    Z chęcią bym dokladnie opisał ale komunikacja idzie po ang powoli, i to nie z mojej strony.. Chcesz napisz bezpośrednio jesli uważasz ze zrobisz to lepiej.. nie znam włoskiego na tyle żeby pisać z nim po włosku, a po angielsku gada jak typowy Włoch..

    Jakie ryzyka?

    Android Auto jako opcja w salonie 1600 zł kosztowało, chciałem dopłacić nie mogłem.. tu jest za 250 euro z czego co widze to ten hub tez swoje kosztuje..nie mogłem go znalezc ale gdzies na forum czytalem ze ok 140 euro z vat kosztuje. Z ACC no to też czesc ok 60 euro kosztuje opcja kosztowala 5200..

    I z tego co pisał te 2 opcje to pewniaki.. (z sales code itp)

    Kto bedzie chcial race mode mimo ewentualnego ryzyka to zrobi.. to tak jak z chipem.. Sprobuje sie dowiedziec ktore moduly i co on dokladnie robi zeby to dzialalo ale on tez glupi nie jest know how ma i czemu ma je oddawac..

    Ja myślę że on odliczy jak będzie tylko programowanie, Ale poki co zbierałem listę.

    Są pewne koszty stałe ktore on musi odrobić, logiczne że nie robi tego za darmo..

    Koszt podróży, hotelu itp. Dajmy na to spokojnie z 400 euro.. przy 10 osobach to już same te koszty masz ok 40 euro na osobę, I to tylko za samo to że przyjedzie..

    Jak Ci rozbije koszty na podróż i obnizy stawki to będziesz bardziej zadowolony?

    Zaproponujcie dogodne stawki wg was ja to przedstawia co on na to.. logiczne ze on nie przelaci pol Europy zeby zrobic to za krate piwa..

    Ceny były podane i to sa najwyzsze możliwe.. naprawdę to jest dobrowolna akcja nikogo nie zmuszam.. facet chce nam pomóc A tu wychodzi ze naciagacz.. bo chce zarobić..

    Nie odpowiada cena nie kupuje.

    A co do ASO i wygrywania update to jeszcze się nie spotkałem zeby bez pytania sami wygrywali.. zawsze pytali, ba nawet umawiali sie na inny termin tylko na update, a to nie jest nic bez czego auto nie będzie jeździć albo przestanie. Decyzja zawsze po stronie klienta jest.

    Co do tego ze jeden dzień to było moje założenia jak nas bedzie 6-7 osób.. przy 13 to pewnie się nie uda, każdy musiałby mieć już wszystko pozakladane..

    Więc ja bym się nie przejmował na ten moment czy 1 czy 2 dni..

    Zaproponuj uczciwy twoim zdaniEm cennik, ja mam swoja wizje ale nie mialem jej okazji mu jeszcze przedstawić.

    1. Cena full 2. cena z wlasna czescia 3. cena tylko programowanie wszystko juz zalozone 4. Zniżka jesli wiecej niz 1 rzecz.

    Chyba więcej opcji nie ma sensu robić.















    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  7. #127
    ViP Rowerzysta Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    483

    Domyślnie

    Jak baby na targu, masz wolne środki kupujesz dodatki, nie masz odkładasz na rate. Ktoś chce coś zrobić poświęca czas - męczy się dogrywając szczegóły ,a tu biadolenie że może by włoch opuścił 13 Eur i wystawił fakture to będę miał 150 taniej . Jak sobie wyobrażacie techniczne przeprowadzenie operacji ACC, AA, manetki zrobisz w 30 min na parkingu. Kamera , RACE czy 8,8 wyświetlacz wymaga rozbierania samochodu i właściwych warunków do przeprowadzenia operacji o czasie nie wspominając.
    Ostatnio edytowane przez majk ; 14-04-2019 o 09:14

  8. #128
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia
    Postów
    644

    Domyślnie

    Kamerę, łopatki to każdy może sam zrobić i biorąc pod uwagę że mes kosztuje z kablem 280zl to chyba znikome koszty a dealer code nie potrzebny bo jeśli aso usunie to każdy samemu może spowrotem uaktywnić na nowo...

    Głównie to chyba większości tu zależy na aa/race mode, którego póki co nikt poza aso nie umie uaktywnić.

    O ile race mode można zrobić z dongla (o 500zl droższy niż koszty u eng) to z aa gorzej.



    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kozak ; 14-04-2019 o 09:21

  9. #129
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    Kamerę, łopatki to każdy może sam zrobić i biorąc pod uwagę że mes kosztuje z kablem 280zl to chyba znikome koszty a dealer code nie potrzebny bo jeśli aso usunie to każdy samemu może spowrotem uaktywnić na nowo...

    Głównie to chyba większości tu zależy na aa/race mode, którego póki co nikt poza aso nie umie uaktywnić.

    O ile race mode można zrobić z dongla (o 500zl droższy niż koszty u eng) to z aa gorzej.



    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
    Wszystko zgoda, minus taki ze bez dealer code za kazdym razem ACC bedziesz musial w aktywowac jesli ASO przywroci ustawienia proxi, no I tutaj szansa ze jak doda dealer code to wyskocza odpowiednie update w ASO - wiec roznica w cenie 240za modul + 280(chociaz Nie wiem gdzie znalalzles taki komplet co bedzie dzialal ze stelvio za tyle (a tego cowidzialem to jest za 360 na allegro + przesylka a rekomendowany zestaw a cantiecar 1500zl zamiast 280/360) to daje razem 520-600 + jeszcze wlasny montaz ).

    Tutaj z montazem wychodzi ok 950 zl przy zalozeniu ze nic nie opusci.. rozbierales kierownice zeby wymienic modul ACC? Bo ja tak, uwierz mi że zeby nie porysowac skóry na kierownicy trzeba byc bardzo ostroznym I wiedziec jak to dobrze zrobic. Ja majac wybor z chocia bym doplacil 200 zl zeby ktos to za mnie zrobil kto dobrze wie jak to zrobic dobrze..

    Jasne ze MES zostanie w po tej akcji tylko nie wiem czy kazdy chce robic adaptacje proxy I bawic sie z przpinaniem kabelkow.. a pytanie co jak ktos ma security gateway na ten moment MES nie bedzie dzialal wcale chyba że obejścia zrobisz itd. Znowu duzo grzebania czas itd. Nie każdy chce go poświęcić..

    Wiec roznica w wykonaniu dla ACC I AA/CP jest spora A swiety spokoj często wiecej warty

    Tym sposobem wogole po co się interesować taka opcja skoro mozna sobie wszystko samemu zrobić

    Cena jest podana wiec jak pisałem jak ktoś zrobi sobie taniej i uważa że nie warto to jeszcze będzie miał okazję się wypisać z tej akcji..

    Dobra już nie będę pisał wiecej wywodów Moje zdanie znacie decyzja należy do was

    zainteresowanym wyśle info na maila dokładne w przyszłym tygodniu prawdopodobnie - jak tylko ustale termin I wtedy z nimi będę potwierdzał zakres.. mam nadzieję że będę miał więcej info odnośnie race Mode bo to chyba jedyna "ryzykowna" (w sensie że moze zniknac) dokladka chociaz sprobuje sie dowiedziec w jakich warunkach moze ona zniknąć








    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  10. #130
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    414

    Domyślnie

    Włoch napisał że ma tego kolegę który ma warsztat pod Krakowem i tam nie będzie problemu, jeśli będzie to w innym miejscu to będzie mu trzeba zapewnić odpowiednie warunki.

    epsonix, tez sie zaoferował wiec na ten moment bym się tym nie martwił.. ja też jak coś miałbym miejscowe pod krakowem, we wroclawiu mam garaż podziemny 2 stanowiska ale nie ma netu.. W każdym razie napewno cos sie ogarnie.. przy ACC tylko sciagniecie I założenie kierownicy.. Więc to nawet garażu nie trzeba o ile nie będzie padać.. Zresztą mechanike mozna w garażu A aktywacje na zewnątrz gdzie net bedzie działał bez problemu..

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Retrofit nowego radia, dolożenie Android Auto / Car Play
    Utworzone przez epsonix w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post / autor: 18-04-2019, 19:12
  2. Kamera cofania
    Utworzone przez SLukaS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-04-2018, 15:39
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. Apple Carplay w Stelvio
    Utworzone przez Stelviokrk w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2018, 14:17
  5. Kamera cofania
    Utworzone przez Johny01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory