Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Jak pisać i wysyłać SMSy w systemie Connect ?

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2017
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Stelvio 2.0 280, 159SW 1750TBi Distinctive
    Postów
    23

    Domyślnie Jak pisać i wysyłać SMSy w systemie Connect ?

    Witam.
    Tydzień temu odebrałem wreszcie (po 4 miesiącach oczekiwania) moją bellę Blu Misano.

    Studiuję instrukcję i nie mogę nie wspomnieć, że poprzednia - od 159 - służyła mi (i nadal służy) od niemal 10 lat i wygląda jak nowa. W tej od Stelvio kartki wypadają od... samego patrzenia na nią !! Nawet nie wiem jak ją trzymać, żeby to w ogóle czytać.
    No... nie przystoi to do auta...

    Ale - ad rem.
    Mam taki problem:
    - w systemie Connect jest opcja (nieaktywna, pomimo sparowania smartfona) wysyłania/edycji SMSów, jednak nie ma na ten temat słowa w w/w instrukcji obsługi (poza lakonicznym stwierdzeniem iż jest takowa opcja).

    Zatem jak to się robi ?
    Czy zależy to od telefonu (muszą być w nim przygotowane wzorce, czy jak) ?
    Smartfon: Nokia Lumia 1320.

    W poprzednich autach (Stilo i 159) w systemie Connect Nav+ (z własnym SIMem) mogłem mieć przygotowane gotowe SMSy i błyskawicznie je wysyłać.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Broster
    Dołączył
    05 2018
    Mieszka w
    Zurych
    Auto
    Poprzednio: Giulia 2.2 180KM, Aktualnie: Stelvio Veloce 2.0 280KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Nie wiem jak z wysyłaniem smsów ale na pewno można odczytywać. Na pewno można na androidzie, na iPhonie funkcją jest nieaktywna, natomiast na windows mobile nie mam pojęcia.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie