Zmiany w lewej lampie: 1. wpiąć się w sygnał dodatni kierunkowskazu (a) 2. wpiąć się w sygnał dodatni światła mijania (a) 3. przerwać sygnał plusowy światła pozycyjnego i oba końce połączyć z odpowiednimi kablami wg instrukcji 2x(b) 4. połączyć 4 przewody do obsługi ringów 4x(b) Zmiany w prawej lampie: 1. wpiąć się w sygnał dodatni kierunkowskazu (a) 2. wpiąć się w sygnał dodatni światła długiego (a) 3. przerwać sygnał plusowy światła pozycyjnego i oba końce połączyć z odpowiednimi kablami wg instrukcji 2x(b) 4. połączyć 4 przewody do obsługi ringów 4x(b)
Zmiany w skrzynce bezpieczników obok akumulatora: 1. podpiąć się pod wskazany sygnał dodatni 2. podpiąć się pod wskazaną masę (sygnał ujemny) 3. podpiąć się pod wskazany sygnał stacyjki (a?) Zmiany pod deską rozdzielczą: 1. podpiąć się pod wskazane 2 kable wychodzące z drzwi kierowcy (sygnał centralnego zamka) 2x(a) 2. podpiąć się pod wskazane 3 kable w okolicach kolumny kierownicy (obsługa funkcji Auto) 3x(a) 3. podłączyć (przykręcić) odpowiednie przewody (6) w mini-module 4a. podłączyć (przykręcić) odpowiednie przewody (4) do przycisków 4x(b) lub 4b. przerwać wskazane 4 przewody od przycisków SOS,N,C; podpiąć się pod wskazane końce, zabezpieczyć drugie 4x(b) Konkretne kable/miejsca ustalę ze znajomym elektrykiem samochodowym. Jeśli ktoś z was ma wiedzę na ten temat, niech się podzieli.
Symbole "(a)" i "(b)" oznaczają rodzaj szybkozłączki z listy opcji jaka powinna być użyta. Pogrubienie oznacza mocną sugestię jej użycia. Brak pogrubienia oznacza konieczność lutowania połączenia (lub użycia innej metody trwałego łączenia przewodów we własnym zakresie) Wynika więc z tej rozpiski, że zalecam zakup 10 złączek (a) i 4 złączek (b). Opcjonalnie można dokupić do 12 złączek (b). Zamiast złączek (b) można stosować takie coś: http://img545.imageshack.us/img545/952/img0756gc.jpg. Można to dowolnie ciąć. Wychodzi jednak 40 groszy za pojedynczy odcinek, więc dla oszczędzenia maksymalnie 3,50zł chyba nie warto...