Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Nierówna praca silnika na biegu jałowym 2.0 JTS

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    GT
    Postów
    1

    Domyślnie Nierówna praca silnika na biegu jałowym 2.0 JTS

    Witam wszystkich mam problem z alfa gt mianowicie silnik delikatnie poszarpuje na biegu jałowym wygląda to tak jakby wypadal zapłon na którymś z cylindrów nie znam się bardzo na bolączkach alf ale pewnie znawcy pomogą mi namierzyć usterkę
    Do tej pory wykręciłem świece w celu sprawdzenia na jakieś nowe nie wyglądają ale też zeby bardzo złachane były to też nie
    Odpinałem wtyczki na poszczegulnych cewkach reakcja na kazdej była taka sama
    Sprawdziłem iskre wygląda mi na bardzo ładną
    Od czego tu zacząć wymienić świece czy to raczej mało prawdopodobne by one były winne?
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje
    Ostatnio edytowane przez wenek17 ; 13-10-2015 o 15:00 Powód: Bład

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawlo12
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Kmiecin
    Auto
    Była Alfa Romeo 155,j Alfa Romeo GT,obecnie jest giulietta 1.4 t-jet
    Postów
    487

    Domyślnie

    kolego mam to samo co ty.U siebie wymieniłem świece,cewki wszystkie na NGK,bo wypadał mi zapłon i czuć było że alfa nie jedzie jak by miała 165 koni tylko 100.po wymianie odżyła pęłną gębą ale silnik dalej nie równo chodzi na wolnych obrotach.Rurę co idzie do przepustnicy,wszystkie filtry i dalej to samo...A przyznam że zaczyna to troszkę denerwować mnie...szukam szukam i przyczyny nie mogę znaleźć...

    - - - Updated - - -

    naawet sprawdziłem sobie kompresję na cylindrach i miałem na każdym po 12.5 bara więc dobre...
    Ostatnio edytowane przez pawlo12 ; 14-10-2015 o 18:00
    Alfa Romeo 155 2.0 16v 150 km...

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Nowogard
    Auto
    alfa romeo gt blackline
    Postów
    12

    Domyślnie

    Witam kolegów,