Strona 1 z 8 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 78

Temat: Nagłośnienienie w GT

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Działdowo / Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD
    Postów
    178

    Domyślnie Nagłośnienienie w GT

    Witajcie,
    przyszła pora, żeby zająć się nagłośnieniem
    Jako jednostka sterująca siedzi: JVC avx800
    Na początku chciałbym wymienić tweetery. Z tego co kiedyś sprawdzałem, mam ich 4, odkręcane, ale aktualnie aby jeden działa

    Niestety nie produkują już HERTZ DT16, 32/16mm - czy polecicie coś, co będzie pasowało, a jednocześnie dobrze grało?
    Jestem zielony w tym temacie, nie jestem jakiś wielkim audiofilem, dlatego nie celuje w najwyższą półkę, wygłuszać drzwi raczej nie będę (chyba że tanim kosztem 'aby tylko' ale to z tego co czytałem nie ma sensu).
    Później przyjdzie pora na resztę głośników, także co byście polecili? Tutaj pewnie dojdą kable? Bo pod seryjne to nie ma sensu, dobrze myślę?

    Mam nadzieję, że ktoś mnie dobrze nakieruje w tym temacie
    Dzięki z góry

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesoły_Kr
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Lancia Delta III
    Postów
    483

    Domyślnie

    Cytat Napisał mis Zobacz post
    Witajcie,
    przyszła pora, żeby zająć się nagłośnieniem
    Jako jednostka sterująca siedzi: JVC avx800
    Na początku chciałbym wymienić tweetery. Z tego co kiedyś sprawdzałem, mam ich 4, odkręcane, ale aktualnie aby jeden działa

    Niestety nie produkują już HERTZ DT16, 32/16mm - czy polecicie coś, co będzie pasowało, a jednocześnie dobrze grało?
    Jestem zielony w tym temacie, nie jestem jakiś wielkim audiofilem, dlatego nie celuje w najwyższą półkę, wygłuszać drzwi raczej nie będę (chyba że tanim kosztem 'aby tylko' ale to z tego co czytałem nie ma sensu).