Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Powrot do oryginalnych amortyzatorow (?).

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD
    Postów
    110

    Domyślnie Powrot do oryginalnych amortyzatorow (?).

    Witam,

    jak kupiłem swoją GT to miała ona już wsadzone MTSy - nie powiem, prezentuje się ładnie, ale powoli mam już dość tak twardego zawieszenia i czucia każdej możliwej dziury.
    Po rozmowie z mechanikiem ( sam miał GT ) - powiedział, ze Alfa tak czy inaczej bardzo dobrze trzyma się drogi i dużo lepsza frajda z jazdy jest jednak na oryginalnych amorach ( większy komfort ).

    Do tego także okazało się, że w lewym przednim mam inny - widelec (?) - niż z prawej - mam nadzieje, że dobrze zapamiętałem co to było - ale chodzi o coś co usztywnia amortyzator, czy coś w tym stylu - niestety nie znam się na tyle, żeby to wygooglować ( samą część ) - jak patrze na allegro na całe amory to są i takie właśnie całościowe razem z tym.
    edit: ok, to jest ''mocowanie amortyzatora'' - alarm odwołany Allegro dzisiaj pomogło, jeszcze 2 tyg temu nie bylo samych mocowań

    I teraz pytanie - czy kupić używane oryginalne jakieś ( poszukać na allegro/olx/ebayach - a może na forum ) - czy jednak już się szarpnąć i kupić nówki? ( tutaj niestety koszt będzie DUŻO wyższy ) - jak patrzyłem na allegro, to za komplet 4 amortyzatorów do GT zapłacę w okolicach 500-600zł ( a nawet mniej - czasami idzie komplet za 300 dostać ). A jeżeli oryginały i do tego nowe, to mógłby ktoś podesłać link do jakiegoś sklepu gdzie dostane cały komplet? - bo powiem szczerze, że nie wiem jakiej firmy, czy gaz, czy jakie dokładnie (?).

    https://www.autosklep24.pl/pl/p/Amor...-GASTRW-/16075
    + 2x https://www.autosklep24.pl/pl/p/Spre...A-147GT-/16819 ?

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez zthree ; 07-02-2016 o 08:31

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto