Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Gt 1.9 koszmar upg

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2018
    Auto
    GT 16v 150 km 1.9 jtd multi get
    Postów
    2

    Lightbulb Gt 1.9 koszmar upg

    witam mam przyjemność rozprawienia sie z wymianą uszczelki pod głowicą jestem mechanikiem wiedz spokojnie możemy pominąć odpowiedzi typu "lepiej zostawić to fachowcą " pisze na forum poniewaz szukam skróconej instrukcji wymiany tej uszczeleczki a nigdy nie mialem przyjemnosci robic tego w 1.9 jtd multijet
    jeli macie jakis link to takiej instrukcji to prosze o podanie z góry bardzo wam wszystkim dziekuje

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lotek900
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Płaza
    Auto
    Były: Alfa Romeo 156 1.6 T.S, Alfa Romeo 156 1.9 JTD, Alfa Romeo 166 3.0 V6, Alfa Romeo 156Ti
    Postów
    823

    Domyślnie

    Nie jestem mechanikiem, ale według mnie mechanik powinien wiedzieć jak to się robi niezależnie od silnika.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tomano
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    LLE
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.9JTD AR 159 1,9 jtd
    Postów
    403

    Domyślnie

    Tak w skrucie to odkrecasz wszystko co przeszkadza w zdiecju glowicy (wydech rozrzad itp) zaznacz sobie wtryski zebys nie musial pozniej kodowac

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Wpisz w google: elearn alfa gt

    Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,019

    Domyślnie

    Sciągnij sobie eLearna stąd: https://1drv.ms/u/s!AvtxIe2nFH6x1SAAus3FyXM1Pl51