Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Gtv/Gtv Spider - Forum poświęcone samochodom Alfa Romeo GTV [1995-2005] i Alfa Romeo Spider [1995-2006]. W tych modelach montowano silniki: 1.8 T. Spark, 2.0 T. Spark, 2.0 JTS, 2.0 V6 Turbo, 3.0 V6 (12 i 24v) oraz 3.2 V6
  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    Alfa Romeo gtv 2.0 16v ts 150 KM
    Postów
    291
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 11 h 42 m

    Domyślnie Wypadanie zapłonów + szarpanie

    Witam auto zaczęło szarpać podczas jazdy dość mocno wymieniłem świece na nowe ngk dedykowane i problem się zmniejszył ale nadal występuje, podmieniałem przewody od innego ts i to samo. Po koleji sprawdzałem cewki wyciągałem świece w cewke i kreciłem iskre każda dawała cewka. napięcie jakie dochodzi do cewki to 13.5-13.9 v. I pojawiło się podczas jazdy tyrkotanie z bagażnika jak daje na luz cichnie napewno to nie żadna blacha czy śrubka albo przekaźnik któryś lub elektrozawór od oparów paliwa.

    Co jeszcze mogę sprawdzić żeby usunąć ten problem który pojawił się niespodziewanie.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,402
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 15 h 21 m

    Domyślnie

    terkotanie z bagaznika było już opisywane - elektrozawór filtra par benzyny, normalne, że go słychać
    co do wypadania, zmierz oporność cewek, może któraś jednak padła, ewentualnie zamień z innego auta, jeśli przewody już podmieniałeś
    podmień również wtryskiwacze, może któryś się zawiesza

    verdebiancorosso

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    Alfa Romeo gtv 2.0 16v ts 150 KM
    Postów
    291
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 11 h 42 m

    Domyślnie

    nieważne czy na lpg czy na pb tak samo się zachowuje. niby nieszczelności nigdzie nie ma w układzie dolotowym.
    A jak zmiezyc oporność cewek ?? tam gdzie świeca przychodzi z czym ??
    -----------------------------------------------------------------------
    pomieżyłem rezystancję cewek wszystkie maja taki sam opor przewody także, le czujnik położenia wału pomieżyłem ohm ma być na poziomie od 850 d0 900 ohm a ja na ciepłym mam ponad 1200 ohm.
    Jutro wymieniam i zobacze czy coś to dało.
    Ostatnio edytowane przez viruskill ; 06-12-2012 o 21:03

  4. #4
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,402
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 15 h 21 m

    Domyślnie

    dobry trop z tym hallem

    verdebiancorosso

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    Alfa Romeo gtv 2.0 16v ts 150 KM
    Postów
    291
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 11 h 42 m

    Domyślnie

    Zmieniają mi czujnik. Napisze jak wrażenia po zmianie
    ------------------------------------------------------

    Problem rozwiązany wymiana czujnika halla + 2 cewki po nagrzaniu silnika zaczynały dawać czerwona iskrę. po wymianie cewek problem znikną i stuki w silniku ustały a sposób sprawdzenia cewek jest prosty trzeba odłączyć świece dopalające i będziemy wiedzieć na który cylinder kuleje silnik.
    Wymieniełem czujnik halla wału korbowodowego, komplet świec ngk, 3 cewki. Po wymianie czujnika halla zauważyłem że przestał falować na obrotach i wolniej schodzi z obrotów po przygazowaniu.
    Ostatnio edytowane przez viruskill ; 08-12-2012 o 15:14

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wedżi
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Włocławek
    Auto
    Gtv Cup Look
    Postów
    337
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    19 d 15 h 43 m

    Domyślnie

    W jaki sposób sprawdzić czujnik halla?

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-07-2014, 14:42
  2. Wypadanie zapłonów AR 156 2.0 TS 150KM
    Utworzone przez Kamikat w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-04-2014, 19:26
  3. Wypadanie zapłonów AR 156 2,5 V6
    Utworzone przez kosa kosecki w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-05-2013, 20:14
  4. Wypadanie zapłonów BIG problem!!!!!!!!
    Utworzone przez blady w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 19:54
  5. [145] 1,4 bx 95' wypadanie zapłonów
    Utworzone przez Jesion w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-07-2010, 00:34

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

czujnik oparów paliwa a wypadanie zaplonów

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory