Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 51
  1. #41
    wera
    Gość

    Domyślnie

    faktycznie andrew, źle czytałam.
    ale warto Ci tak kusić los aby się pozbyć od 20 do 500 pln?

  2. #42
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Andrzej jest twardy i chce w ten sposób zaprotestowć :wink: :mrgreen:
    W nowym taryfikatorze brak światel w pogodny dzień będzie kosztować 100 zł + 2 punkty :| .

  3. #43
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Cytat Napisał wera
    faktycznie andrew, źle czytałam.
    ale warto Ci tak kusić los aby się pozbyć od 20 do 500 pln?
    Ciekawość i przekora mną kieruje :mrgreen:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #44
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    jaka kte n debi ze eekxpresyu to liczyl>?

  5. #45
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco
    jaka kte n debi ze eekxpresyu to liczyl>?
    Chyba koła cisię rozjechały :mrgreen:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #46
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    mea culpa.
    chcialem powiedziec:

    "jak ten debil z expressu to wyliczyl?" /chodzi o roczny koszt swiecenia/

    Bzdura bdura i po stokroc bzdura. A nawet jesli - to w przypadku, jesli unikmniemy dzieki temu nawet malej stluczki, nie bedzie to kasa stracona. I napisalem do ekspresiaka, ze jak nastepnym razem chca drukowac takie bzdury, niech fotograf pozyczy od kogos golfa. Bo alfa to wlasnosc panienki z polskapresse.

    niezorientowanym powiem, ze express ilustrowany jest lokalna lodzka gazeta, zblizona rzetelnoscia i jakoscia do faktu, by nie powiedziec "skandali".

  7. #47
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Nie da się jeżdzić bez włączonych świateł w słoneczny dzień !!!!!!!!!!!! kierowcy i nawet przechodnie ciagle pokazuja brak włączonych świateł i weż tu nie zapal trzeba być odrobinę uprzeimy i pyk już włączone ;|/

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #48
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    a ja ostatnio zauwazylem ze od tych właczonych swiateł czlowiek jest mniej czujny na cichociemnych rowerzystow czy pieszych w kolorze trawy..

    jak juz tak od kierowcow najprosciej kase wyciagac to i moze za tą zacną elite by sie zabrali bo dosc ich juz lezy pod ziemią bo mysleli ze są widoczni....

    a przeciez by przepis ze obiązkowo żólte kamizelki dla pieszych czy rowerzystow poruszajacych sie na drogach publicznych mogliby wprowadzic

  9. #49
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Jeszcze ani razu w dzień ich nie zapaliłem , czekam kiedy mi wlepją mandat i jakiej wysokości
    Jest na to sposób

    http://www.poboczem.pl/news/wydrukuj...la,900264,3876

    Pomysłowych braci mamy
    http://fiergloo.blog.pl lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  10. #50
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    wstyd mi podwojnie. Nie dosc, iz preezentowany debil pochodzi z mojego miasta, to jeszcze ma alfe. Gdybym nie wiedzial, ze to redakcyjny wymysl, niemal bym w to uwierzyl.

Podobne wątki

  1. [145] Ruszajacy sie wklad lampy caly.
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-05-2016, 13:13
  2. connect sie caly czas wylacza
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-04-2012, 10:36
  3. Swiatla stopu.. Caly czas pala..
    Utworzone przez robaqus w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-05-2010, 13:18
  4. [147] ABS dziala caly czas
    Utworzone przez Italiano w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-11-2008, 18:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory