Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13
  1. #11
    Administrator weteran Romeo Avatar Krzyśko
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kuryłówka
    Auto
    156 1.9 JTD 16V M-Jet 2004r., 146 1.6 i.e. 16V TS 1998r.
    Postów
    640

    Domyślnie

    Przeważnie serwis ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, czy sprzęt nie został uszkodzony przez użytkownika itp itd, dopiero później zaczyna się naprawa, jeśli dobry serwis to się wyrabiają w tych 14 dniach. Jeśli w warunkach gwarancji nie było nic o sprowadzeniu nowych części i że czas naprawy może się wydłużyć powinieneś dostać stosowne pismo z serwisu z tymi informacjami i czy się na to zgadzasz. Jeśli nie to powinni Ci wydać nowy telefon.
    156 SW Distinctive 1.9 JTDm 16V CF3 2004r.
    146 1.6 i.e. 16V TS 1998r. ECU Motronic M1.5.5 Rosso Proteo Metalic

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar dakoolk
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Modra Foka
    Postów
    693

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    Nie powinieneś dobrowolnie korzystać z reklamacji. Trzeba było wymienić telefon na nowy.
    Teraz możesz zrobić to samo składając pisemnie reklamację i odpowiednio:

    - żądasz 14-dniowej pisemnej odpowiedzi
    - formułujesz żądania w przypadku, gdyby ktoś nie raczył odpowiedzieć w powyższym terminie
    - odbierasz nowy, lub naprawiony telefon, ew. składasz pozew o nakaz określonego zachowania się, które zostanie orzeczone prawomocnym wyrokiem...

    Zwyczajna "polska reklamacja"... Trzeba się przyzwyczaić

    Resztę znajdziesz w ustawie o odpowiedzialności sprzedawcy.
    Niestety właśnie nie może Bo przy zostawieniu sprzętu u sprzedawcy decydujesz się na wybór: gwarancja, czy przepisy konsumenckie i ten wybór zawsze należy do Ciebie, a jak nic nie mówisz, to zawsze sprzęt przyjmują Ci na zwykłej gwarancji, której zasady i terminy określa sobie sam producent
    Dlatego zawsze należy pamiętać, żeby upierać się na przyjęcie w ramach uprawnień konsumenckich (ale to możliwe jest TYLKO u sprzedawcy, tj. w tym samym dokładnie salonie, w którym kupiłeś) i zawsze żądać wymiany na nowy (ew. zwrotu kasy) -wtedy mają 14 dni (kalendarzowych) na spełnienie Twojego żądania LUB naprawę/wymianę no nowy (jak im się uda naprawić, to nie można się czepiać, bo tak jest w ustawie)...

    Cytat Napisał kt0sfajny Zobacz post
    z tego co pamietam to po 3-ciej naprawie powinni Ci dac nowy telefon



    bobryt -a nie dali Ci zadnej strony na ktorej po wpisaniu IMEI czy cos mozesz sprawdzic na jaki etapie jest naprawa?

    jak mialem lapka w serwisie to na bierzaco wiedzialem co sie z nim dzieje
    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    po 3 ale tej samej usterki
    miałem tak kiedyś
    nawet jak szwankowało coś innego to w dokumentach zgłaszałem oprócze tej innej awarii jeszcze tą poprzednią i po 3 razie dostałem nowy telefon
    Właśnie w tych obecnych przepisach nie jest to wprost zapisane (w niektórych GWARANCJACH tak), ale można je tak interpretować, że jak raz Ci naprawiali, a za drugim razem masz tą samą wadę to już wtedy powinni Ci wymienić... i w salonach operatorów rzeczywiście często tak robią.

    Cytat Napisał Krzyśko Zobacz post
    Przeważnie serwis ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, czy sprzęt nie został uszkodzony przez użytkownika itp itd, dopiero później zaczyna się naprawa, jeśli dobry serwis to się wyrabiają w tych 14 dniach. Jeśli w warunkach gwarancji nie było nic o sprowadzeniu nowych części i że czas naprawy może się wydłużyć powinieneś dostać stosowne pismo z serwisu z tymi informacjami i czy się na to zgadzasz. Jeśli nie to powinni Ci wydać nowy telefon.
    Tak jest właśnie w przypadku gwarancji producenta, bo w przypadku przepisów konsumenckich - w 15 dniu idziesz i mówisz: "gdzie mój telefon, laptop itp.?" Oni czasem go nie mają (serwisy się ślimaczą, choć w tych sprawach mają priorytet -stąd też opóźnienia na gwarancji ) i oddają Ci kasę/dają nowy sprzęt. Ja tak zrobiłem z radiem samochodowym no name - po ponad roku mi się spieprzyło, zgubili w serwisie, odebrałem kasę i kupiłem markowe dopłacając 50 zł (promocja)

    Warto pamiętać, że ta cała gadka nie dotyczy tylko komórek i laptopów, ale i nowych autek z salonu! Uprawnienia te same, więc jakby komuś w nowej Julce nie dokręcili jakiejś śrubki, to walczcie o swoje!
    Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar nietyx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Holandia
    Auto
    AR GT & Fiat Ducato
    Postów
    616

    Domyślnie

    Cytat Napisał dakoolk Zobacz post
    Właśnie w tych obecnych przepisach nie jest to wprost zapisane (w niektórych GWARANCJACH tak), ale można je tak interpretować, że jak raz Ci naprawiali, a za drugim razem masz tą samą wadę to już wtedy powinni Ci wymienić... i w salonach operatorów rzeczywiście często tak robią.
    3 razy wgrywane oprogramowanie miałem znaczy się sądzę że to tylko była ściema a w salonie to już kłóciłem się bo z Plusa odsyłają mnie do Noki a z Noki do Plusa i tak w kółko ale kiedyś przypadkiem natknąłem się na inny salon to odrazu inna rozmowa była a na ten salon gdzie mnie obsługują to już skargę pisałem do Kierownika na obsługę niestety nie da się na centralnym Plusie złożyć skargę

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. SONY i ich gwarancja.
    Utworzone przez krzyslikejazz w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 13:21
  2. [Giulietta] Przedłużona gwarancja
    Utworzone przez Arekkk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 27-10-2014, 11:27
  3. [Giulietta] Tuning a gwarancja.
    Utworzone przez Arkadius w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-08-2014, 22:26
  4. Akumulator (gwarancja)
    Utworzone przez TriXter w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-01-2013, 18:44
  5. [MiTo] ile trwa gwarancja
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 08:28

jak sprawdzic czy telefon ma gwarancje

co trzeba miec zeby oddac telefon na gwarancje

ile trwa gwarancja telefonu

telefon 3 raz na gwarancji

telefon oddany na gwarancje

jak sprawdzić czy telefon jest zepsuty

jak sprawdzic do kiedy jest gwarancja nokia

czy po 3 naprawie gwarancyjnej musza dac nowy telefon

plus kiedy oddac tel

ile gwarancji na baterie do telefonów

jak sprawdzic czy telefon ma jeszcze gwarancje

jak sprawdzić ile zostało gwarancji w telefonie

gwarancja telefon plus

co trzeba miec przy oddaniu telefonu

plus oddanie telefonu na gwarancji

nokia ile trwa gwarancja na glośnik

jak dlugo mozna miec w naprawie komorke

zepsuty telefon w plusie 4 naprawa

naprawa telefonu na gwarancji czas

po ilu razach powinni dać nowy telefon

plus gwarancja na telefon ile trwa

ile razy tel trzeba oddac na gwarancje zeby dostac nowy

ile gwarancja na telefon w plusie

co trzeba wziasc zeby oddac telefon na gwarancje play

gdzie reklamować telefon plus

ile mozna czekac na gwarcaje telefonu

gdzie naprawiaja telefonu z plusa

regulamin naprawy telefonu plus gsm

telefony gwarancja jaki termin

jak sprawdzić co się dzieje z telefonem na gwarancji

ile trwa gwarancja na baterię

ile dni trwa naprawa na gwarancji

jakie dokumenty do naprawy na gwarancji

ile trwa rozpatrzenie reklamacji telefonu w plusie

ile czasu jest gwarancji na telefony w mix plus

ile może trwać gwarancjągwarancja telefonu plus

przykład gwarancji na telefon

oddaje telefon na gwarancje 3 raz na to samo

ile razy mozna reklamować telefon

telefon po wymianie ile wynosi gwarancja

okres gwaranci w plusie

ile trwa gwarancja w plusie mix

mix plus czas naprawy telefonu

ile czasu majom na zrobienie telefonu na gwarancji

telefon na gwarancji w plusie ponad miesiac

towar na gwarancji i ile trzeba czekac

ile trwa gwaracja na telefon w play 2012

reklamowanie zepsutego głośnika w telefonie

ile czasu moze byc tel w naprawie

warunki odania telefonu na gwarancje w plus

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory