Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Jak odpalic silnik z malucha bez malucha?

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,335

    Domyślnie

    zaraz wysyłam na imageshacka. Daj mi chwilke.

    Wiem, że to proste jak budowa cepa. Wykorzystuje do tego pozostałosci po starej wiązce. Moduł zapłonowy to MED 213 rocznik 1995.
    oto schemacik z którym sie posiłkuje, ale mnie już oczy od tych małych cyferek bolą I tak silnik już kreci, iskra jest, nawet raz zapalił ale zdechł i koniec. Zamówiłem juz gaznik z eleganta z elektrodysza i bede go montował w przyszłym tygodniu jak przyjdzie. Oto ten schemat:

    oraz jego objasnienie:
    Ostatnio edytowane przez majster ; 05-12-2010 o 12:23
    Kupię:
    Citroen Saxo lub Peugeot 106 z silnikiem 1.1, ewentualnie 306 1.4 - rocznik minimum 1997.



  2. #22
    bubu81
    Gość

    Domyślnie

    z znowu edytuje



    wiec po pierwsze sorki za prostote !
    po drugie niewiem czy o to ci chodzilo ale masz tutaj schemat podlaczenia calej instalacji poterzebnej silnikowi do pracy z tym modulem ktory mowiles (ten modul jest rowniez stosowany we fiacie uno 1,4 ale podobno ma lepsza charakterystyke i maluchy podobno lepiej na nim chodza ) numery kolo opisow elementow na tym schemacie to numery z opisu ktory mi dales wiec mozesz popatrzec gdzie co jest na tym schemacie .Kolory kabli takie same ja w oryginale . Zlacze diagnostyczne 48 to nic innego w maluchu jak wtyczka z zasilaniem -czerwono bialy kabel podlaczasz pod stacyjke .

    napisz czy o to ci chodzilo ??
    Ostatnio edytowane przez bubu81 ; 06-12-2010 o 07:40

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,335

    Domyślnie

    wielki dzieki! O to własnie mi chodziło. Nawet mam to podobnie podłączone czekam na gaznik z elektrodyszą i zobaczymy.
    Kupię:
    Citroen Saxo lub Peugeot 106 z silnikiem 1.1, ewentualnie 306 1.4 - rocznik minimum 1997.



  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,335

    Domyślnie

    chyba wywale te silnik na złom, bo juz pare dni przy nimu kibluje i nic. Mam podłączone wszystko tak jak na schemacie, nowe swiece, gaznik z elektrodysza i nic. Rozrusznik kreci, kreci aż wycycka mi całe aku. Raz już nawet zapalił, ale zaraz zgasł.
    Iskra jest jednoczesnioe na dwóch swiecach, odstep elektrod na świecy 0,7mm. Opornosc czujnika koła pasowego w normie.
    Jeszcze spróbuje dobrze ustawic zawory, ale może mi ktos podpowiedziec jak to zrobic, tzn. wiem jak je wyregulowac, ale od której strony zacząc? czy na cylindrze od strony skrzyni, czy od kół pasowych? Bo w tej ksiązce na temat obsługi 126p pisze, żeby zaczac na Pierwszym cylindrze - który to pierwszy cylinder?
    Kupię:
    Citroen Saxo lub Peugeot 106 z silnikiem 1.1, ewentualnie 306 1.4 - rocznik minimum 1997.



  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Bremen
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold
    Postów
    429

    Domyślnie

    a kompresje sprawdzałeś

  6. #26
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,471

    Domyślnie

    Świeca daje iskrę w suwie pracy i wydechu.To jest sterowanie elektroniczne więc tak ma być.

    Pierwszy cylinder jest zawsze od strony rozrządu.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,335

    Domyślnie

    już wiem jak ustawic te zawory, bede dzis z nim walczył.

    Mam jeszcze pytanie odnosnie gaznika z elektrodyszą. Jak go wytegulowac? Tzn. ile mm ma byc wkrecona ta srubka co reguluje uchylenie przepustnicy, oraz ile wkrecic tą srubke regulująca skład mieszanki żeby nie zalwało swiec, bo zauważyłem, że świece mam mokre o benzyny.
    Kupię:
    Citroen Saxo lub Peugeot 106 z silnikiem 1.1, ewentualnie 306 1.4 - rocznik minimum 1997.



Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. problem silnik nie chce odpalic w trasie
    Utworzone przez Damian156JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 20:15
  2. [159] Nie chce odpalic....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 18:25
  3. Ustawienie zapłonu w silniku 126p bez malucha.
    Utworzone przez pycokaz w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 22:00
  4. [166] Nie chce odpalic
    Utworzone przez Manio0017 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 09:50
  5. [156] Nie chce odpalic JTD
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-09-2008, 20:10

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory