Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 62
    shadow187
    Gość

Domyślnie CB RADIO - pomoc w wyborze

Witam serdecznie, Panowie w tym temacie jestem totalnie zielony , a jak wiadomo kazdy sprzedawca bedzie zachwalal wlasny towar wiec pytam tu.

Poszukuje czegos taniego tylko na trasy, bedzie uzywane 1-2 razy w miesiacu wiec sila rzeczy poszukuje czegos tanigo wiec president raczej odpada

Wiem ze radia Uniden sa ponoc rewelacyjne (mimo iz brak im homologacji)
    Ale co sadzicie o alanie 199 lub 109?

Chcialbym kupic cos z antena (pewnie badziewna i tak bedzie na "bagajerku" nie na dachu) do 250zl. Pozniej i tak bedzie antena mocowana na stale poniewaz samochod czasem przekracza 200km/h a z antena na magnes bym sie tego nie odwazyl zrobic.

Za wszystkie rady bede wdzieczny

Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km

Domyślnie

Nie siedzę w temacie od roku ale... nie wiem kolego czy jest sens pakować się w tanie radia a zwłaszcza anteny.
    Ja swojego czasu użytkowałem Presidenta Harego II z antenką Missouri i byłem bardzo zadowolony
    Niestety za całość zapłaciłem 900 zł a za rok sprzedałem za 400
    Jeśli potrzebujesz taniego dobrego radia to Unidena można brać, ale polecam zainwestować w dobrą antenę.
    Radio i antenę masz na długie lata, a ten zakup to jednorazowy wydatek.
    Im lepsze radio i antena tym wcześniej usłyszysz, że misiaki stoją i zdążysz wyhamować z tych 200 km/h

Użytkownik Romeo
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T

Domyślnie

Cytat Napisał shadow187 Zobacz post
    Wiem ze radia Uniden sa ponoc rewelacyjne (mimo iz brak im homologacji)