Strona 21 z 559 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171121521 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 5582

Temat: HUMOR

  1. #201
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Dobrze była zoriętowana w godzinach pracy panienek - ta nobliwa staruszka :roll:
    Może sama kiedyś pracowała :wink: :mrgreen:

  2. #202
    Madnes7
    Gość

    Domyślnie

    Jedzie sobie facet nowa Beemka autostradą, radio na full, jedna rączka za
    szybą, lustrzanki i te sprawy. A tu nagle na ograniczeniu szybkości do 80
    podjeżdża z boku gościu Alfe 156 i wrzeszczy przez otwartą szybę:
    - Panie! Znasz pan Alfe 156?
    facet nic nie mówi tylko dociska troche gazu, na blacie od razu zrobiło się
    140, Alfa została w tyle, ale za chwilę znowu podjeżdża z boku i kierowca
    Alfy wola:
    - Panie! Znasz pan Alfe 156?
    Facet lekko wkurzony, przyspiesza do 180 i sytuacja sie powtarza.
    Na to gościu dał lacia do oporu na blacie 250, a alfiarz podjeżdża z boku
    i wrzeszczy:
    - Panie znasz pan Alfe 156, czy nie? Bo nie wiem, jak tu sie czwórkę włącza!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  3. #203
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    to napewno nie byl alfaholik ..

    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  4. #204
    Olowek
    Gość

    Domyślnie

    Ach ta trojeczka :twisted: :!:

  5. #205
    bart
    Gość

    Domyślnie

    (niby autentyczne cytaty z forów samochodowych:

    Lamborghini Forum:
    Powietrze swiszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!

    Fiat Forum:
    Halo? Jest ktos jeszcze na tym forum?

    MX-5 Forum:
    Jakis bydlak w VW Touaregu przejechal dzisiaj nade mna ! .

    Porsche-Cayenne-Forum:
    zuzycie paliwa ponizej 40L/100km - czyzby cos z motorem sie dzialo?

    Smart Forum:
    wbudowalem motor od kosiarki: wreszcie wiecej koni pod maska!

    Camaro Forum:
    Moja przyjaciolka puscila sie z moim bratem i jego przyjaciolka.czy powinienem ich zabic za to ?

    Mustang Forum:
    jakis dupek w Civicu probowal mnie dzis wyprzedzic!

    Civic Forum:
    jakis dupek probowal mnie dzis Mustangiem wyprzedzic.

    Mazda MX-5 Forum:
    czy wlasciwie nie jest glupio jezdzic babskim autem ?

    Viper-Forum:
    Wessalo mi smarta do kolektora wlotowego ,jak go wyciagnac?

    Seat Marbella Forum:
    He he dzisiaj dogonilem ciezarowke!!!

    Honda-Forum:
    moja Integra przestaje na 9000 obrotow,czyzby cos z motorem ?

    Hummer Forum:
    Zgialem sobie zderzak,10 zabitych i 24 rannych.Czy musze kupowac lakier u Dealera ,bo musze do niego jechac 25 kilometrow ,to bedzie jakies 35 litrow paliwa?

    Bentley Forum
    Uzylem dzis popielniczki,gdzie dostane nowa?

    Pontiac Fiero forum
    kupilem sobie wlasnie nowy kombinezon ognioodporny.....

    Cadillac forum
    wczoraj bylem na bingo i nie moglem tylem zaparkowac.

    Chevy Suburban Forum
    kiedy potanieje benzyna?

    Honda Accord forum
    Mama dala mi wlasnie to auto.Gdzie dostane tanie 18 calowe aluski ?

    Porsche forum
    zlapalem wlasnie kapcia,czy lepiej oddac auto w rozliczeniu ,czy sprzedawac na wlasna reke?

    Jaguar forum
    czy to zamowienie zbiorowe na karbonowa deske rozdzielcza jeszcze aktualne?

    Ford 2.3 forum
    Pomocy ! wymienilem juz wszystko i dalej nie startuje!

    Jaguar Forum
    Gdzie wbudowac dodatkowy zbiornik oleju,aby wyrownac braki z powodu wyciekow ?

    Twingo-Forum
    Brewki z prawdziwego konskiego wlosia (Zdjecia)

    Fiat-Forum
    czy poza warsztatem jest jeszcze jakis inny swiat ?

    Lexus-Forum
    Gdzie dostane tylne swiatla w stylu VW?

    Renault-Forum:
    Odsprzedam karte miesieczna na autobus.Samochod naprawili wczesniej niz oczekiwalem

    Honda CRX Forum:
    Pomocy ,jak sie otwiera pasy bezpieczenstwa ? konczy mi sie prad w notebooku....

    TDI Forum
    Pomocy ,sportowy wydech nie daje odpowiedniego dzwieku

    Bora Forum
    Kto ma numery czesci od Passata ,co pasuje ?

    Golf Forum
    Pasuje W8 Motor do 1,6?

    Polo Forum
    wreszcie skrocilem sprezyny zawieszenia, ale mikrofon w McDrive teraz za wysoko!

    Audi A6 TDI-Forum
    Gdzie jest wlew paliwa?

    VW-Forum
    Jak zrobic mojego Polo 1.0 zeby byl glosniejszy?

    Audi A8 Forum:
    Gdzie naprawiaja Rolexy?

    Opel Forum:
    moja corsa nie rdzewieje (NAPRAWDE) (Temat zablokowany przez admina).

    Opel Forum:
    Hamerit ,czy pomoze?

    Omega Forum
    odlecial mi wentylator,gdzie szukac???

    Manta Forum
    pomuszcie ,polycjnty muwiom ze musze do djagnozdy ,co to jezd??

    Calibra Forum
    ktory spojler wybrac? (Link)

    MB 190D Forum
    sprzedalem auto na allegro,kupujacy zagraniczniak ,zna ktos Kiswahilli?

    Mercedes C-Klasse Forum:
    W niedziele padalo i w drodze do kosciola auto zrobilo sie mokre ,co robic?

    BMW M3 Forum:
    Gdzie do ciezkiej cholery dostane lusterka od Golfa3 ?

    BMW 3er E36-Forum:
    gdzie stoja najlepsze laski?


    BMW M5
    pomocy ,cos wprowadzilem do programu ,i nie moge teraz wyjsc do menu!!!!!

  6. #206
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    hahaha

    dobre dobre


    a z Alfaholicy Forum nic?
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  7. #207
    Olowek
    Gość

    Domyślnie

    Zaje... teksty :mrgreen: To z Viper'em i Hummer'em mi sie podobało :!:

  8. #208
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    hahaha

    Opel Forum:
    moja corsa nie rdzewieje (NAPRAWDE) (Temat zablokowany przez admina).

    Hummer Forum:
    Zgialem sobie zderzak,10 zabitych i 24 rannych.Czy musze kupowac lakier u Dealera ,bo musze do niego jechac 25 kilometrow ,to bedzie jakies 35 litrow paliwa?

    zaje ..... :mrgreen:

  9. #209
    bart
    Gość

    Domyślnie

    dodałbym jeszcze:

    Calibra forum:
    "chopaki, gdzie jest najtańszy gaz na mieście?"
    "sprzedam tanio 500kg szpachli"

    Logan/thalia forum:
    "przy wsiadaniu przekrzywia mi się kapelusz, co robić??"

  10. #210
    adasco
    Gość

ruda cipa

cipa zalana

doustnie czy w czopkach obrazy

wklej to osobie ktora wisi ci piwo

daje ci okejke

wstaw to na tablice osobie która ma cię tam zabraćskype sex cycki cipkawstaw to na tablice osobie która kochasz bestywstaw to na tablice osobie która pije piwośmieszne krowyczary mary engel pencegprzerubka rozmowa z ksoedzem ze. zgrzeszylem pocalowalemdrift smiesznekierowca jak sprzedaje alfe smiesznewstaw to na tablice swojemu bratuwstaw to na tablice osobyktóra jest chudakobiety o duzych piersiach i rozowych psitkachbesty takie jak wstaw to na tablice osobą które powiiny być za sobąwstaw to na tablice jakiemuś alkoholikowi niech wiewtsaw to na tablicę osobe któa jest mendąwstaw to na tablice osobie która kradniewstaw to na tablice swojemu słudzewstaw to na tablice swojemu słudze niech wie ze pan o nim pamiętawstaw to na tablice osobie która lubi kostki cukruwstaw to komuś na tablice kto ładnie śpiewawstaw to na tablicę osobie która Cię dziś zaskoczyłamówi mąż do żony: - idź po piwo. - ależ kochanie może jakieś magiczne słowo - hokus pokus czary mary wypie...aj po browary!wstaw to na tablice osobie która stawia piwowstaw to na tablice osobie ktora stawia piwo kwejkwklej to na tablice osobie która lubi chodzić bez bluzkiwtaw to komuś na tablice kto ma stawiaćwstaw to na tablice osobie która kocha biżuteriewstaw to na tablice osobie z którą się zaczepiasz h-35wklej to na tablice osobie ktora dużo gadawstaw to na tablice osobie z którą obgaduje dziewczynyto nie dla mnie jezdze alfąwstaw to na tablice osobie ktora wisi ci pieniadzeszuflady w kuchniwstaw to na tablice osobie która jest za chudawstaw to na tablice osobie ktora sie będzie bicwklej to na tablice osobie która sie smieje z niczegokłejk wstaw to na tablice z która chcesz wyjśćrosyjskie nagrobki kwejknasza klasa demotywatory 18mbabcie z wiochy sto aspiryna na twmaniek sdero

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory