Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie Zmatowiala plytka gresowa

    Witam, ma ktos moze pojecie jak wypolerowac gres szkliwiony? plytka czarna i odbija jak lustro a tu przytarte w rogu tzn zmatowiale i nie wiem jak to wypolerowac. Ma ktos jakies pojecie w tym kierunku? tzn. patrzac z gory juz prawie jest ok ale pod swiatlo widac tak jakby matowe miejsce.
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 16-08-2012 o 19:56
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Jesteś pewien że masz gres szkliwiony a nie polerowany?? Bo gres szkliwiony nigdy do końca nie bedzię odbijać sie jak lustro. Fakt błyszczy sie ale nie jest to samo co gres polerowany może łudzić trochę kolor czarny płytki. Najłatwiej sprawdzić paznokciem przejeżdżając po płytce jeśli wyczujesz jaką kol wiek fakturę to masz faktycznie gres szkliwiony a jak gładko to gres polerowany.
    Gres szkliwiony jest o wiele droższy, lepszy od polerowanego, trwalszy ,odporniejszy na chemie, zarysowania i matowienia więc nie powinno być z nim żadnych problemów w użytkowaniu.
    Co do polerowania nigdy nie widziałem żeby ktoś to robił i osobiście nie radził bym bo można zrobić gorzej niż jest ewentualnie przeprowadzić test na nie ułożonej płytce i polerował jakimiś pastami do auta małej gradiacji.
    U siebie w kuchni mam położony właśnie gres polerowany i już nawet gdy go układałem zaczynał mi sie w rękach rysować. Co do matowienia to jakoś nie zauważyłem może dlatego że mam jasny kolor i tak nie widać ale rysy pod świało i owszem są.
    A tak wogóle to pozdrawiam osobę czyszczącą owy gres w dodatku czarny
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 16-08-2012 o 22:48

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    No to mozliwe ze jest to polerowany, nie jestem plytkarzem poprostu przyszlifowala sie plytka na rogu podczas szlifowania podlogi ;/ rysy wyszlifowalem i doszedlem do papieru 2500 ale polysku dalej nie ma, jutro bede walczyl mleczkiem do lakierow moze cos da bo jak nie to wykuwanie zostaje....
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  4. #4
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Widzialam welne stalowa numer 00 i 000 na ktorych pisze ze do usuwania rys z szyb.
    Wiec moze by zadzialala
    Do kupienia w Leroy Merlin

    A moze metody jakie kamieniarze stosuja do polerowania kamienia naturalnego?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Jutro wyjdzie w praniu napisze jaki byl efekt o ile wyjdzie jakis
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Avari
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Włodawa
    Auto
    AR 147 2003r 1,9JTD 115KM
    Postów
    609

    Domyślnie

    Najlepiej to maszynką to zrobić z pastą do lakieru na mokro.


  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Dzis walczylem, pasta 1200, mleczko do nablyszczania i lipa... musze uderzyc do jakiegos kamieniarza zeby poradzil cos na to.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #8
    Moderator Romeo Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    156 GTA Q2, GT 1,9 i Lancia Phedra 2,2
    Postów
    5,043

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Dzis walczylem, pasta 1200, mleczko do nablyszczania i lipa... musze uderzyc do jakiegos kamieniarza zeby poradzil cos na to.
    Kup pastę do polerowania szyb w proszku (tutaj dużo tego jest http://allegro.pl/listing.php/search...lerowania+szyb ) i poleruj powoli i równomiernie na wodzie. Najlepiej na końcówce z filcu (np taka: http://allegro.pl/filc-polerski-do-p...567115809.html). Ja miałem taki gres uszkodzony w transporcie i wyszło na zero.

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    Podjedz do firmy zajmujcej sie obrobka szkla, czy tez kamienia. Popros o troche cerium oxide (cer potocznie)
    Do tego tarcza filcowa, troche wody, efekt murowany.
    Ostatnio edytowane przez acer11 ; 18-08-2012 o 20:59

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

polerowanie gresu

polerowanie gresu polerowanego

jak wypolerowac plytki

jak się poleruje gres

polerowanie czym zmywamy paste

jak spolerować gres

jak wypolerowac gres

pasty do polerowania plytek

czym polerowa

czym polerowac gre

jak czyścić gres polerowany

jak polerowac gres

tarcze polerujące płytkę gresową

jak wypolerować kafle

czarna pasta do kafelek

jak naprawic rysy na gresu szkliwionego

gres polerowany a rysy

czym spolerować rysę na płytce

czym wypolerować gres

polerowanie gresu szkliwionego

pasta do kafelek

jak polerowac plytki

rysy na gresie szkliwionym

jak wypolerowac kafelki

gres polerowany uszkodzony mozna naprawic

gres szkiwiony czy naprawic rysy

polerowanie p

usuwanie rys na gresie

gres polerowany naprawa rys

matowe plytki nablyszczyc

jak wypolerowac uszkodzona plytke podlogowa

pasta polerska do gresu polerowanego

czy gres mozna polerowac pasta do samochodu

gres polerowany porysowany

czy mozna wypolerowac gres polpolerowanyjak zmyc paste z kafelekjak doczyscic zmatowiala glazureuszkodzony gres czym zamaskowaćpolerowanie kamienia naturalnego jak to robićpasta polerska na plytki kamienneczy plytki kamienne mozna wypolerowac filcempolerowanie plytek szkliwionychplytki szkliwione usuwanie rysjak naprawić uszczerbione płytkijak polerować płytki polerkąusuwanie rys z płytekczym wypolerowac plytki gresowepasty polerskie do plytekjak sprawdzić czy płytki są szkliwione czy niezmatowiala płytka gres polerowany

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory