Temat: Fajne linki

  1. #1441
    Qmax
    Gość

    Domyślnie

    masakra

  2. #1442
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar K@rdi4N
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Boguchwałowice
    Auto
    Chevrolet Alero 2.4 / Była 156 2.0 :(
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qmax Zobacz post
    masakra
    Mułowata ta supra
    <img src=http://img35.imageshack.us/i/123nmw.jpg/ border=0 alt= />
    Alfa Romeo 156 Arcydzieło Designu - Czasopismo "MOTOR"

  3. #1443
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    jak było to sorry.....-Genialny facet
    http://www.youtube.com/watch?v=APKyPYR7jAk

  4. #1444
    Użytkownik Romeo Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 2007r nero
    Postów
    1,604

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qmax Zobacz post
    masakra
    Ja pi... czegoś takiego jeszcze nie widziałem! Jak f-16!
    Alfa Romeo 159 2007- Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007
    Mam chorobę zwaną ITALIA

  5. #1445
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR156 2.016VTS oraz AR159 1.9JTD
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rocky147 Zobacz post
    jak było to sorry.....-Genialny facet
    http://www.youtube.com/watch?v=APKyPYR7jAk
    Dobry koleś Trochę mnie zaskoczył jak puścił od tyłu ;D

  6. #1446
    Użytkownik Romeo Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Amsterdam
    Auto
    GT
    Postów
    4,913

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qmax Zobacz post
    masakra
    ......... 2.0 8v z drugiego biegu robi ta supre. Nie wspominam juz o ......... nawet.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 26-12-2011 o 21:08 Powód: Niepotrzebna prowokacja.

  7. #1447
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR156 2.016VTS oraz AR159 1.9JTD
    Postów
    396

    Domyślnie



    [...], autentyk? Podobnież to Alfy się [...] trzymają, a tu takie coś obejrzałem, WTF ?
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 26-12-2011 o 12:35

  8. #1448
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,747

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.st Zobacz post


    [...], autentyk? Podobnież to Alfy się [...] trzymają, a tu takie coś obejrzałem, WTF ?
    A czego tu się spodziewać. Alfa to auto przednionapędowe, podsterowne. Wynik testu nie mógł być inny.

    Za to tutaj Alfa (co prawda 159) wygrywa (Może to Q4 była ;p)

    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 26-12-2011 o 12:36


  9. #1449
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR156 2.016VTS oraz AR159 1.9JTD
    Postów
    396

    Domyślnie

    A mnie się wydawało w ogóle że babka szybciej jechała - może faworyzują szrotenwageny audi i bmw bo to niemieckie auta ;P Załozyli łyse opony na przód i oto wynik. Może..? Chamski test.

    A 159 spisała się bardzo dobrze Piękne auto

  10. #1450
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,747

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.st Zobacz post
    A mnie się wydawało w ogóle że babka szybciej jechała - może faworyzują szrotenwageny audi i bmw bo to niemieckie auta ;P Załozyli łyse opony na przód i oto wynik. Może..? Chamski test.

    A 159 spisała się bardzo dobrze Piękne auto
    Spójrz prawdzie w oczy. BMW to bardzo dobre samochody o świetnym prowadzeniu. Alfa może się schować. A napęd na 4 koła w Audi też pomaga. Niech Ci się nie wydaje że jeździsz najlepszym samochodem na świecie, bo tak wcale nie jest


Podobne wątki

  1. Fajne drinki
    Utworzone przez mattom w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 06-02-2013, 14:13
  2. Fajne Filmiki
    Utworzone przez Someone83 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 22:00
  3. Fajne alfy.
    Utworzone przez patryyyk w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 12-11-2010, 00:18
  4. Byly fajne samochody - czas na fajne kobitki :)
    Utworzone przez Siekier w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2008, 14:13

Wwwsex18

linki smieszne o facetach nafacebooka

zajebiste linki na fejsa

fajne obrazki na facebooka z napisami

coś śmiesznego na fb

cos fajnego na facebooku

smieszneteksty zbieram na mandaty

avatary na steam zajebiste

fajne wklejki na facebooka

smieszne strony

coś fajnego na facebooku

j.kocan@podkarpacka.policja.gov.pl

zdj

fajne linki na fb

ciekawe linki na facebook

fajne teksty na fb o miłości

fajne nazwy na strone na fb

linki do wrzucenia na fb

super linki na fecbooka

strony ze śmiesznymi zdjęciami które można wstawić na fb

śmieszne strony na fejsa

nowe śmieszne teksty i obraski na fb i omiłość

go barbra podobny link

fajne napisy na facebooka

ciekawe linki na fejsbuka

fajne i zabawne zdjęcia które można wstawić na besty

ciekawe linki do postow na facebooka

fajna nazwa na stronke na fb

smieszne zdjecia do wstawiemia na fb

fajny lnik na fb

smieszne zdjecia do wstawienia na fb

śmieszne linki na facebooka o facetach

ciekawe posty na fejsa

Cos o milosci do wstawienia na fb

pfourul

strony z kturych mozna cos wstawic na facebuka

pr

obrazki na fecbooka

alfa romeo demotywatory

mechanik demotywator

super linki na facebooka

fajne linki

gdzie można znależć coś śmiesznego żeby wstawić na facebookpodobne strony do gobarbraśmiszne rzeczy do wrzucenia na fbzabawene linki na facebookafajne rzeczy na facebookulinki do watawiania na fbjakies fajne strony z samochodami po tiuningu kture mozna wstawic na facebookjakie znacie fajne strony zeby wrzucic na facebooka

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory