Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Temat: 166 Jaki silnik wybrać - zamiar kupna auta

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Krasnystaw
    Auto
    Alfa 166
    Postów
    14

    Domyślnie 166 Jaki silnik wybrać - zamiar kupna auta

    Witam wszystkich!
    Szukam opinii jaki silnik wybrać większość poleca 2.4 JTD.
    Dojeżdżam co dziennie 65 km do pracy i z powrotem także sporo, doradźcie jaki silnik będzie najbardziej ekonomiczny nie zależny mi na poweru w sumie jaki bym nie wziął i tak dla mnie dużo czy 2.4 JTD jest lepsza jeśli chodzi o spalanie niż np 3.0 gaz, znowu w JTD może polecieć dwu masa, pompa, turbo czyli benzyna chyba mniej awaryjna?? Nie znam się aż na tym dlatego piszę a podoba mi się 166 po lifcie
    Drugie pytanie. Jaki koszty napraw czytałem trochę o 2.4 JTD, ktoś napisał np, że wydech kpl ok 5000zł bo już tego nie robia czy to prawda, ile kosztuje dwu masa, rozrząd, regeneracja pompy, sprzęgło interesują mnie mniej więcej koszty sporych usterek, jak by przyszło mi robić no i czy mnie będzie stać.

    Trzecie pytanie. Czy silnik 2.4 JTD 150KM będzie oszczędniejszy i mniej awaryjny od 2.4 JTD 175 KM??

    Mam dwie na oku cena bardzo się różni z czego może to wynikać czy jeden po prostu do remontu jak na to patrzeć. Linki poniżej:

    http://allegro.pl/alfa-romeo-166-2-4...075136339.html

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C35794148.html

    Lepiej brać tańszą i za różnicę np 8tyś w razie czego wyremontować przynajmniej będę wiedział co zrobione, czy kupić droższą z myślą że jest ok??
    Doradźcie i dzięki z góry.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    44

    Domyślnie