Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 11 z 11

Temat: [langtitle=nt]Alfa[/langtitle] Romeo 147 Ti 1.9 JTDm Wałbrzych

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    brak
    Postów
    5

    Domyślnie

    Szanowni Państwo, w temacie tej dyskusji chciałbym się wypowiedzieć tyko i wyłącznie raz, mam nadzieję że się uda.

    Wszystkie podane przeze mnie podpunkty są praktycznie dosłownie przepisane z raportu który otrzymałem z ASO, a także przekazałem mailowo właścicielowi samochodu. Tak jak wspominałem wcześniej nie znam się na samochodach, a moim głównym środkiem transportu od wielu lat jest rower, przez co mam świadomość iż nie ważne jak długo bym oglądał samochód czy jeździł nim - jakakolwiek własna opinia na jego temat nie będzie miarodajna ze stanem faktycznym - dlatego też zaufałem ASO we Wrocławiu, które dokonało diagnostyki samochodu, a po otrzymaniu od nich raportu zrezygnowałem z zakupu wyżej wymienianego samochodu.

    Starałem się tutaj przekazać jedynie obiektywne informacje bez jakichkolwiek uszczypliwości w stronę właściciela, po spędzeniu z nim 2 godzin w oczekiwaniu na samochód uważam że to bardzo miła sympatyczna osoba.

    Uściślając jedynie sformułowania:
    1. "wizyta w ASO kosztowała mnie 2h i 275 zl," dokładnie tyle mnie kosztowała i nie uważam tego za stracone pieniądze, a za inwestycje w poszukiwaniu dobrego samochodu - ja dojeżdżając z Poznania również poświęciłem swój czas i wolną sobotę w porównywalnym stopniu, jednocześnie o czym właściciel zapomniał wspomnieć - w trakcie telefonicznych ustaleń zaproponowałem zwrot kosztów podróży do ASO we Wrocławiu (w końcu to moja fanaberia) za co przelałem właścicielowi zaproponowaną przez niego kwotę 150 zł, co powinno z dość dużą nawiązką pokryć koszty paliwa.