Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21
  1. #11
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał PawełQV
    polecam stronę a co do staga to słyszałem dobre opinie i do R jak i V6 tek. Duża możliwość regulacji z kompa.
    A ja dzis pytalem gazownika i mowil ze lubia sie pierdzielic ale dokladnie co nie wiem...
    Jakie sa koszty zamontowania takiego STAGa 300 na dobrych wtryskiwaczach do V6??

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    zadzwoniłem do dystrybutora z Rawy Mazowieckiej i cena instalacji opartej na STAG 300 waha się ok 2 tyś zł. W skład wchodzi reduktor (niestety do 200KM - nie pamiętam jakiej firmy) i listwa wtryskowa (Koltec lub Rail) + elektronika.
    A więc jak co to można zamówić STAGA 300 z listwą bez reduktora (no i butli też ) za ok 1500 zł. Potem noc spędzona pod autem i instalacja gra

  3. #13
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Jak zalozysz to daj znac jak to smiga :mrgreen: :mrgreen:

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    na razie to już mam ale syf 2 gen (stag 50)- 300 musi poczekać, zawiecha i wydech czeka w kolejce zaraz za kilkoma innymi sprawami - ehhh życie życie

  5. #15
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Tego STAG 50 albo 150 to ja mam w Terrano II 2,4i i non stop sa problemy...
    W chwili obecnej nie chce sie nawet przelaczyc na LPG...non stop jakies regulacje :|

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    Ja problemów raczej nie mam ze samym stagiem ale profilaktycznie ograniczyłem jego możliwości do minimum zostawiając tylko emulator. Generalnie z instalacjami to nie jest taka różowa sprawa, czy to będzie ta czy inna - zawsze trafi się przypadek krytyczny że coś będzie inaczej niż się tego można spodziewać. A jaki problem sponiewierał twoją Terranówkę

  7. #17
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Juz wiem ze mam STAGa 50 i non stop mi fisiuje.
    Zakladany byl w jednym z najlepszyych zakladow montujacych LPG na Dolnym Slasku w SPARKO ale niestety im cos nie wyszlo...
    A pytalem sie kilka razy, sekwencja nie jest wymagana??
    Nie, nie ma takiej potrzeby... :| :|

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    hehe, no może na wejściu panowie chcieli "pójść na rękę" aby się nie wykeszować za mocno i wyszło co wyszło, tak prawdę mówiąc to u siebie włożyłbym sekwencję gdybym miał na to środki. Nie wiem jak w Terrano ale wiele zależy od układu zapłonowego, np typowe dla vanosów BMW były strzały w kolektor na 2 gen. i problemy z regulacją może u ciebie jest podobnie. Jak chcesz coś poprawić jeśli chodzi o regulacje to odłącz silnik krokowy przy 2000-3000 obr i tak zostaw. zobacz co się zmieni (stag wtedy nie działa).

  9. #19
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Dzis bylem u gazownika z Terrano II i co sie okazuje, bawil sie dosc dlugo, sprawdzal, a on w ogole nie chcial sie przelaczac po odpaleniu z benzyny na LPG.
    Po odpieciu aku cos chwycilo ale na chwile.
    Gazownik nie mial za duzo czasu, zamontowal mi nowy STAG 50 i pozniej troche nim posmigalem i dzialalo bez zarzutu.
    Czyzbym musial to gowno wymienic??
    Co dokladnie zrobic z tym silniczkiem krokowym??

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    jesli teraz jest ok, to możesz pośmigać, jak się coś zacznie dławić czy dusić albo będzie problem z przełączeniem to może być silnik krokowy. Przełączenie może następować ale jak będzie gasł to zrób tak (chyba gdzieś o tym rozprawiałem ) podnieś machę , niech chodzi na lpg, przytrzymaj przepustnicę na ok 2-3 tyś obr. i w tym momencie (nie puszczając obrotów) odłącz przewód sterujący silniczkiem krokowym. I gdyby nie emulator to cofasz się do pierwszej generacji ale zazwyczaj to pomaga bo odpada problem ze sterowaniem ilości gazu przez zacinający się silniczek. Nie jest to idealne rozwiązanie ale u mnie i u wielu pomogło. Jeśli jest problem z elektryką to już wina albo gazownika albo trafiłeś na wadliwy a sterownik.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 18:32
  2. Popma VIalle v generacji. butla w kole sprzedam
    Utworzone przez alfunia156 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-07-2012, 11:11
  3. Spider I,II,III,IV generacji.
    Utworzone przez brzozzhems w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 09:25
  4. Gdzie zakładać gaz piątej generacji?
    Utworzone przez iscub w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 13:14
  5. Alfa Romeo 156 2.0TS instalacja LPI V generacji VAILLE
    Utworzone przez hubertus22 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 22:37

wtryskiwacze viale lpi różowy

lpi vialle jak v generacji

instalacja lpg 5 generacji krakow

ile kosztuje instalacja lpg 5 generacji

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory