Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Mito 135KM TCT Vialle LiquidSI

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie Mito 135KM TCT Vialle LiquidSI

    Silnik lekko zawirusowany, układ wydechowy Ragazzon, filtr K&N, co z tego wyszło? 160 KM i 280 Nm. Mała jednostka jest podatna na wirusy różnego typu, są modele które po drobnej modyfikacji osiągają 220 KM i 330 Nm. W połączeniu z dwu sprzęgłową skrzynia TCT to prawdziwy wariat, przy czym średnie spalanie w mieście nie przekracza 10 li/100 km.
    Kolejnym etapem był montaż samochodowej instalacji gazowej piątej generacji.
    Dosyć trudny i skomplikowany montaż instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie płynnej VIALLE LiquidSI. Najwięcej czasu bo aż dziewięć godzin zajęło zaprojektowanie, ustawienia i mocowania dysz oraz wtryskiwaczy gazu.
    Reszta dosyć prosta, prosta jeżeli ma się piętnastoletnie doświadczenie w branży LPG.
    Zbiornik toroidalny, 36 li Netto w miejscu po kole zapasowym, zawór tankowania zamontowany przy wlewie benzyny.

    Silnik zaczyna prace na zasilaniu benzyną, jednak już po 240 sekundach pracuje na zasilaniu gazem LPG przy temperaturze otoczenia -7. Po 5 sekundach gdy silnik ma normalna temperature pracy.
    Zużycie gazu w ruchu miejskim 10,5 li/100 km. ( 2 x 10,5 = 21)
    w ruchu pozamiejskim 70-90 km. nie przekracza 7 li/100 km.




    Projekt i montaż wykonała firma Cito https://www.facebook.com/CitoAutoSerwis?ref=hl
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	519
Rozmiar:	84.9 KB
ID:	158230   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	507
Rozmiar:	64.9 KB
ID:	158231   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	555
Rozmiar:	109.9 KB
ID:	158232   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	809
Rozmiar:	110.8 KB
ID:	158233   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5.jpg
Wyświetleń:	510
Rozmiar:	84.7 KB
ID:	158234  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	6.jpg
Wyświetleń:	804
Rozmiar:	93.2 KB
ID:	158235   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	7.jpg
Wyświetleń:	515
Rozmiar:	113.6 KB
ID:	158236   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	8.jpg
Wyświetleń:	538
Rozmiar:	65.2 KB
ID:	158237   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	9.jpg
Wyświetleń:	504
Rozmiar:	70.8 KB
ID:	158238   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	10.jpg
Wyświetleń:	512
Rozmiar:	66.6 KB
ID:	158239  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11.jpg
Wyświetleń:	514
Rozmiar:	63.8 KB
ID:	158240   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12.jpg
Wyświetleń:	512
Rozmiar:	37.1 KB
ID:	158241  

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,469

    Domyślnie

    Koszt?

    Co do mocy to coś skromnie ,możliwości masz jeszcze sporo.Masz może wykres?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    No skromnie, ale zaznaczył ze spokojnie możne zrobić na 200KM



    W marcu będę hamował na LPG ciekawy jestem wyniku.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Witus mito.jpg
Wyświetleń:	470
Rozmiar:	117.9 KB
ID:	158316  

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    607

    Domyślnie

    Cześć Lechtak! Moje Mito ma juz prawie 7 lat, więc czas na zmianę. Jak sprawuje się Twoja Mito na LPI Vialle? Polecasz taką instalację? Przy dynamicznej jeździe ile pali na Pb, a ile na Lpg?

Podobne wątki

  1. [MiTo] Silniki do MiTo 120KM, 135KM...
    Utworzone przez coupe8 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 11-09-2018, 08:12
  2. [MiTo] Chip Tuning Mito 1.4 (135KM) w Warszawie i okolcach
    Utworzone przez kedziart w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 28-02-2016, 20:07
  3. [MiTo] Stukający hydrozawór alfa mito 1.4 multiair turbo 135km
    Utworzone przez Grzesiek26 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-04-2015, 10:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory