Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 65
  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar łukasz i kasia
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    91

    Domyślnie

    acha czyli dopiero III generacja to sekwencja?
    łukasz155

  2. #52
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,904

    Domyślnie

    To może tu rozpisze. Będzie dla potomności
    I - instalacja z mikserem na dolocie bez komputera.

    II - instalacja z mikserem na dolocie z komputerem podlaczanym pod sonde lambde

    III - instalka wtrysku w fazie gazowej, jednopunktowa

    IV - instalka wtrysku w fazie gazowej - sekwencja.

    V - instalka wtrysku gazu w fazie cieklej, wielopunktowo.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 120KM

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #53
    Użytkownik Romeo Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    966

    Domyślnie

    no i jako uzupełnienie ostatniego postu dodałbym tylko że w generacjach I do IV gaz dopływa do silnika samoczynnie (tzn pod wpływem ciśnienia fazy gazowej) a w V generacji jest w zbiorniku gazu elektryczna pompa (odpowiednik elektrycznych pomp paliwa w benzynowych instalacjach wtrysku) która pompuje gaz w fazie ciekłej do silnika, tam jest regulator ciśnienia gazu i przewodem powrotnym nadmiar gazu wraca z powrotem do zbiornika. (powrotu w generacjach I-IV nie było).
    poza tym z całą resztą zgadzam się z Majkelem.
    "żeśmy se powyjaśniali wątpliwości..."
    ja jestem bardzo napalony na nowinki, i taką V generacje bym se walnął do swojej ar 33, ale V generacja jest jednak droga i niestety trochę upierdliwa w eksploatacji. no to jest suuper bajer i fuuul wypas instalacja - wtryskiwanie gazu w fazie ciekłej, schładzanie tym samym mieszanki zasilającej itd. duzo zalet ale instalacja ta bywa dokuczliwa w eksploatacji.
    IV generacja np STAG 300 w zupełności wystarczy. można w niej grzebać i tuningować samemu, żeby tylko był czas i pieniądze....
    Wszyscy mają alfę - mam i ja! r-sokol@wp.pl

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
    Postów
    42

    Domyślnie

    Witam

    Niedawno zalozylem wloska instalacje sekwencyjna do Alfy 145 1,6 TS i od razu zauwazylem zdecydowanie gloszniejszy silnik. Wczesniej do obrotow 3,5K byl bardzo cichutki - teraz wystarczy 2K i czuje sie jakbym jechal ciagnikiem
    Poziom oleju jest ok - dolalem do pelna - niestety nadal to samo.
    Znajomy myslal ze mam disla!!
    Czy podczas instalacjo cos spiepszyli - na benzynie jest tak samo.

    Pozdrowienia

  5. #55
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,312

    Domyślnie

    a jakie masz wtrskiwacze? a jak ci pali rano?

  6. #56
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
    Postów
    42

    Domyślnie

    Wytryskiwacze tez jakies wloskie - musialbym sprawdzic.
    Pali dobrze - jezeli podejzewasz wariator to raczej nie - glosniej jest w calym zakresie obrotow.

  7. #57
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,312

    Domyślnie

    jak bedziesz mial na benzynie wyjmij wtyczke od wtryskiwaczy gazowych.zobacz czy jest jakas roznica

  8. #58
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
    Postów
    42

    Domyślnie

    To chyba nie przez instalacje.
    Po przygazowaniu i zdjeciu nogi z gazu slychac dziwny dzwiek - cos w rodzaju rezonansu. Trzeba bedzie pojechac na kanal i obejzec silnik.

  9. #59
    P.A.
    Gość

    Domyślnie Takie czasy ehh

    Czasy są takie iż do Alfy nawet gaz trzeba założyć, ale nic to... Właśnie stuknęły 2K km na gazie BRC sequent 24. Jest to dobra instalacja i w mojej 156 1,6 spisuje się nieźle - osiągi nie różnią się od zmierzonych na benzynce ale to kwestia ustawień, spalanie średnie na poziomie 9,5 l/100 podczas jazdy w przewarzającej części na małych dystansach (~12 km) podczas gdy benzyny piła 8,5l/100. Instalacje taką używałem wcześniej w Seicento - po przejechaniu 50K km nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów dlatego zdecydowałem się na taką samą. Jedyny mankament to krótki zasięg 250 km na zbiorniku to trochę mało ale jakoś się przyzwyczaiłem...
    Mam prośbę jeśli macie podobne silniki podajcie spalanie będę sięmiał do czego odnieść... :mrgreen: -pozdrawiam!

  10. #60
    vito100
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    u mnie siedzi włoska sekwencja :-) Nazwa wyleciała mi z głowy...
    Jeśli chodzi o osiągi, to nie odczuwam różnicy.
    Może dlatego, że akurat ten typ samochodziku :-) tak rwie do przodu....
    Spalanie jest o około 2 litry większe niż benzyny. Czyli miasto 14-15, trasa 10-11...
    Jedyny mankament jaki zauważam, to lekkie szarpanie przy jeździe ze stałą ilością obrotów silnika... Np. jadę 140 km/h nie przyspieszając, ani nie hamując, da się odczuć nieregularne, delikatne szarpanie...
    Gazownik mówi, że to świece... Zmienimy - zobaczymy.
    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Klamka od zewnatrz nia dziala - od srodka dziala
    Utworzone przez zasit w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 22:12
  2. instalacje do silników JTS
    Utworzone przez cinas w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-06-2012, 12:01
  3. Interfejs - instalacje
    Utworzone przez Kuba_156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 18:14
  4. (33) Jaką instalacje lpg
    Utworzone przez Bronx18 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-05-2008, 22:57

schemat instalacji jtg

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory