Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
Przeglądasz Forum Alfa Romeo - Alfaholicy. Wyświetlony wątek znajduje się w dziale LPG Zone - Wszystko co wiąże się z instalacjami LPG - wybór odpowiedniej instalacji, montaż, problemy, serwisowanie, porady nt. użytkowania w danym modelu Alfy Romeo, uwagi, kalibracja, strojenie itd.
    Użytkownik Ogier Avatar amoook
    Mieszka w
    Ozorków
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,6 boxer
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    2 d 3 h 28 m

Domyślnie Zawór wlewu

Witam,
    mam pytanko czy zawór wlewu LPG można wymienić samemu ? Czy trzeba to robić w jakimś serwisie? Jeśli można samemu to czy są jakieś czynności poprzedzające odkręcenie tego zaworu Jestem laikiem jeśli chodzi o gaz (nie zagazowałem Alfy i raczej się na to nie zanosi ), więc proszę o wyrozumiałość
    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Użytkownik Alfa i Omega Pokaż na mapie Avatar kasza85
    Mieszka w
    jelenia góra / biedrzychowice
    Auto
    Alfa Romeo 164 3,0 v6 12v 96r
    Czas spędzony na forum
    9 d 10 h 53 m

Domyślnie

ja kolego wymieniałem zderzak sam i co się z tym wiązało musiałem odkręcić wlew gazu, trzeba pamiętać żeby na początku go rozszczelnić i zabierać łapki - ucieka gaz z rurki pomiędzy wlewem a zbiornikiem. później skręcić porządnie i powinno być ok

Użytkownik Romeo
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    156 3.0 V6 24V ------------------ GT 3.2 V6 24V
    Czas spędzony na forum
    14 d 14 h 35 m

Domyślnie

Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    ja kolego wymieniałem zderzak sam i co się z tym wiązało musiałem odkręcić wlew gazu, trzeba pamiętać żeby na początku go rozszczelnić i zabierać łapki - ucieka gaz z rurki pomiędzy wlewem a zbiornikiem. później skręcić porządnie i powinno być ok