Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: LPG vs SEELESPEED

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dusior
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland
    Auto
    była 75 1.6IE, 145 1.4BX, 156 2,4jtd, 147 2.0TS Selespeed. JEST 156 1,9 16v mjtd 04
    Postów
    82

    Domyślnie LPG vs SEELESPEED

    Witam nie znalazłem tematu w wyszukiwarce więc zakładam nowy :-)
    Zastanawiam się czy da się połączyć LPG z 2,0TS (bez automatu tak) ale czy z skrzynią selespeed da rade?? Jak wiadomo w selespeed jest rozbudowany komputer który wszystkim steruje czy jest możliwe bezproblemowe połączenie go z kompem od gazu?? jeśli tak to powiedźcie mi jaką instalację dać i ile to może kosztować taka instalacja ??

    Z góry dziękuję za info

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Można, tylko trzeba zwrócić bardziej uwagę na jakość instalacji i jej regulację, przy selespeed jeśli coś sterownikowi silnika będzie rozjeżdżało adaptację to i skrzynia będzie szaleć, ogólnie TS+SS jest dużo czulszy na niedociągnięcia instalacji LPG niż zwykły TS.

    Moja propozycja:
    -sterownik STAG300-4plus
    - wtryski Hana2000 grupa selekcyjna B (czerwone) + porządny filtr fazy lotnej poliestrowy lub włókno szklane, może być Certools F-779-b-d lub Czaja FL-03
    - Zavoli Zeta-S, Magic3 lub jak masz sporo gotówki raz a dobrze LandiRenzo IG1

    I najważniejsze kumaty gazol, bo trzeba i z głową założyć i wyregulować.

    Jak Piotriix wyjdzie z garażu to Ci pewnie coś naskrobie od siebie, właśnie gazuje 147 2.0 TS Selespeed żonki ;]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 18-09-2010 o 16:50
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Ja mam już prawie rok w moim SeleSpeed instalkę BRC Sequent 24, żadnych problemów.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dusior
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland
    Auto
    była 75 1.6IE, 145 1.4BX, 156 2,4jtd, 147 2.0TS Selespeed. JEST 156 1,9 16v mjtd 04
    Postów
    82

    Domyślnie

    a jeśli można spytać to ile dałeś za tą instalacje i gdzie montowałeś ozzy??
    bo jak nie sprzedam jej to na sprzedaż idzie diesel a na benzynie to koszty jazdy trochę duże

  5. #5
    Ziomek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ozzy Zobacz post
    Ja mam już prawie rok w moim SeleSpeed instalkę BRC Sequent 24, żadnych problemów.
    mam idetycznie jak kolega, wszystko działa bez problemów, spalanie na poziomie 10-12 l gazu

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tylko jedna moje uwaga do BRC, w tej chwili nagminnie warsztaty pchają zestawy BRC Light, na wtryskach i reduktorach Zavoli,o ile reduktory są OK to już wtryski Zavoli PAN nie!!! Jeśli BRC to tylko "pełne" na wtryskach BRC lub Keihin!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Wtryski hana ,reduktor KME GOLD ,miedz 6mm,
    stag 300-4
    Rezultat jeżdzi,ss nie głupieje.
    Rada dla innych.Albo przeróbka elekrozaworów od razu albo miedz 8mm z wielozaworami do 8mm.
    Filtr fazy lotnej dawać z niskimi oporami ,przelot.


    Spalanie ok 15 w cyklu ala miejskim trasa ok 11.5
    Jazda ostra ok 15.
    W porównaniu z v6 to ts żre paliwo.
    Ps.Po testach na skorpionie ST /jest za słaby niestety/ wymiana na kme gold
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 30-04-2011 o 08:37
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #8
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dusior Zobacz post
    a jeśli można spytać to ile dałeś za tą instalacje ozzy??
    Dałem chyba 2700zł. Do dzisiaj działa idealnie. Spalanie od 8.4L LPG/100km do 12.5L LPG/100km. Jak dotąd nie wzięła więcej niż 12.5L.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  9. #9
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Ozzy jak Ci sie udaje te 8,4l osiągnąć?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #10
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Jeździłem teraz 2 tygodnie z dzieckiem, spokojnie, nie wyprzedzałem, max 100km/h w trasie
    Ogólnie dramat ale mam spokojną głowę.
    Wiesz, mała na przednim siedzeniu obok mnie w foteliku, więc nie ma jak szaleć na drodze
    bo czasem jakąś zabawkę trzeba podać albo zabawić.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. Kontrolka skrzyni seelespeed
    Utworzone przez Krzysiek alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-05-2011, 14:27
  2. 156 seelespeed problem
    Utworzone przez blondyn26081987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-11-2010, 15:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory