Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: LPG gaśnie na wolnych obrotach..

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie LPG gaśnie na wolnych obrotach..

    Witam,posiadam instalacje 2 generacji Lovato w Alfie 155 1,8 8v.Instalacja wcześniej była zamontowana w tym aucie lecz był inny silnik 2,0 16v (instalacja gazowa nie była podłączana przez dwa lata,pół butli gazu zostało w niej ) .Gazownik mi wszystko podłączył. Po odpaleniu i przełączeniu na gaz auto chodziło na wolnych obrotach ,po przejechaniu się na lpg, autko po chwili zaczęło gasnąć na wolnych obrotach.Jak jadę autkiem na lpg to nie przerywa, nie szarpie, tylko na wolnych obrotach gaśnie.

    Może ten stary gaz ,który był w butli ?
    Może filtr gazu trzeba zmienić ?

    jak możecie to pomóżcie ,bo jutro jadę do Radomia
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Ponowna regulacja, jeżeli reduktor nie będzie trzymał parametrów po regulacjach wymień go. Jeszcze jest możliwe ze przepustnica lub silnik krokowy jest brudny
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 16-01-2011 o 16:10

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    najprawdopodobniej do wymiany mam membrany reduktora,
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    naprawione już okazało się ze żle wyregulowali gaz na początku(sruba wkręcona na maksa)Po sprawdzeniu i wyregulowaniu wydmuchuje dwutlenku tylko 0,07 (gazownik mówił ze stare auta wydmuchują dwutlenku tak 0,30)i TO JEST SUPER WYNIK
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat:
    przed wczoraj wymieniałem rozrusznik w Alfie, musiałem zdemontować cały dolot i od dołu wydech od kolektora. Przy okazji zdejmowałem wiele węży od przepustnicy etc., oraz ten jeden co idzie od reduktora do dolotu powietrza. Po zamontowaniu wszystkiego okazało się, że Alfa jak tylko wciskam sprzęgło czy jest na jałowym na postoju muli obroty na jakieś 500 i gaśnie. Na benzynie problemu nie ma, nic nie faluje etc. Najpierw przyczyny szukałem w nieszczelnym wydechu, bo przy odkręcaniu 4 śrub od kolektora z dwururką urwałem jeden gwint i teraz trzyma się na 3 z 4 śrub (właśnie jadę na kanał rozwiercić i założyć brakującą), ale jeżeli na benzynie jest ok, to raczej nie będzie to. Dodam, że reduktor jak i cała instalacja w Alfie ma przejechane 90k km, czy w nim szukać przyczyny? Filtr gazu ma też około roku.., ale jak podjechałem do gazownika na regulację kiedyś to mi powiedział, że nie zrobi regulacji do czasu, kiedy nie wymienię gumy w dolocie na szczelną - szukam mendy już z pół roku i nie mogę trafić na nie pękniętą, ale moją ładnie połatałem i nie puszcza powietrza, więc może wystarczy teraz wyregulować?

    Moja instalacja to II gen BRC, ale nie sekwencja. Posprawdzam jeszcze dolot, czy nie zrobiłem gdzieś nieszczelności, ale wątpię.
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Sprawdziłbym węże od serva.

    ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

    Ps.
    I ogólnie szczelność na dolocie.
    Moja Bella

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Serva? Chodzi Ci o reduktor?
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Jak reduktor brudny,twarde membrany to wiesz może się tak dziać. Czy przy hamowaniu to szczególnie się nasila?

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    W sumie od zawsze przy wciśniętym sprzęgle i skręcaniu w lewo np. na parkingu często muliły obroty, ale tylko przy skręcie w lewo, nie tylko maksymalnym.. Trzeba się będzie przyjrzeć reduktorowi..


    Czy przy hamowaniu to nie zauważyłem, bo sprzęgło wciskam dopiero na koniec, rzadko kiedy hamuję razem z wysprzęglaniem, raczej zrzucam po kolei biegi.
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Serva? Chodzi Ci o reduktor?
    Nie.
    Wspomaganie hamulców.
    Sprawdź też odmę (odpowietrzenie skrzyni korbowej) .
    Gdy tam miałem nieszczelność też mi potrafił gasnąć na wolnych.
    Moja Bella

Podobne wątki

  1. gaśnie na wolnych obrotach
    Utworzone przez mario1605 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-06-2015, 10:21
  2. Alfa 156 1.9 JTD gaśnie na wolnych obrotach
    Utworzone przez osiema w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 15:47
  3. Gaśnie na wolnych obrotach
    Utworzone przez vtiii w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-09-2010, 22:24
  4. AR 156 - gaśnie na wolnych obrotach.
    Utworzone przez szwagierek w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 20:08
  5. czasami gaśnie na wolnych obrotach
    Utworzone przez ufty w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-09-2007, 06:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory