Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: alfa 2.5 Instalacja Stag 300 nie działa po wczorajszej jeździe

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Siedzi tam Scorpion ST, o ile ciśnieniowo mimo że ma spadki da się okiełznać to już termicznie ze względu na wpięcie w szereg w obieg z nagrzewnicą umiera - niestety wpięcie reduktora w szereg to pozostałość po partaczu który kiedyś to auto skaleczył swoją ręką.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    A jak długo po montazu gazu ten Stag padł??
    U znajomego mielismy dziwny przypadsek w V6. Stag chwilę pochodzilpo czym padał i wracał na benzynę. Został odesłany na serwi. Taka sytuacja zdarzyła sie dwa razy.
    Przyczyną okazało się pomylkenie kolejniosci przewodów w kostce przy butli.
    P.S.
    Mimo, że nie jestem gaziarzem ani nawet mechanikiem to Stag jest dla mnie najlepszym sterownikiem
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sterownik w maju dokładnie skończyłby dwa lata ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Skoro tyle działał to chyba wina jednak nie lezy po stroni instalacji gazowej i jej wiązki a coś na bryce siedzi.
    Chyba, ze po prostu sterownik j***ł co się zdarza;]

    ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Sorki, GrzesiekK, ale u mnie w oplu jak padł alternator to ładował po 18V i sterownikowi ESGI nic nie było. OD czegoś w końcu są stabilizatory napięcia. Musiałby w impulsie podać ponad 50V żeby coś mogło się stać. Jak dla mnie to raczej wadliwy element.
    A w tym oplu jaki był gaz??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Siedzi tam Scorpion ST, o ile ciśnieniowo mimo że ma spadki da się okiełznać to już termicznie ze względu na wpięcie w szereg w obieg z nagrzewnicą umiera - niestety wpięcie reduktora w szereg to pozostałość po partaczu który kiedyś to auto skaleczył swoją ręką.
    Szereg. I wszystko jasne...

    ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:45 ----------

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Skoro tyle działał to chyba wina jednak nie lezy po stroni instalacji gazowej i jej wiązki a coś na bryce siedzi.
    Chyba, ze po prostu sterownik j***ł co się zdarza;]

    ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------



    A w tym oplu jaki był gaz??
    ESGI2, czyli sekwencja. Montowana przeze mnie, 100% samodzielnie pierwsza instalacja gazowa. Zrobiłem to tak dokładnie, jak chyba nawet GrzesiekK nie robi Jedyny babol to trójnik przed filtrem o czym dowiedziałem się znacznie później. Silnik C20XE

  6. #16
    demon7791
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamien007 Zobacz post
    cze panowie
    mam problem z moją instalacja Lpg.
    wczoraj jechałem 240km/h
    i przy tej prędkości lpg się wyłączyło
    myślałem ze jakis bezpiecznik poszedł zobaczyłem wszystkie są dobre.
    po obserwacji zauważyłem ze przycisk B/g po przytrzymaniu i załączeniu zapłonu na mniej niż sekunde zapala sie diodka kontrolna i zgasa..
    chyba tak jak powiedział mi kolega ze upaliłem sterownik
    słucham waszych rad. i co moglo pójść
    Hmm, 240km/h? No popatrz, a w katalogu pisza 230 i tyle mi sie udalo pociagnac swoja ale nie na lpg.

  7. #17
    patryk520
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał demon7791 Zobacz post
    Hmm, 240km/h? No popatrz, a w katalogu pisza 230 i tyle mi sie udalo pociagnac swoja ale nie na lpg.
    Bardzo na temat...

Podobne wątki

  1. Serwis STAG - instalacja gazowa
    Utworzone przez deka07 w dziale Pomorskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-08-2015, 21:36
  2. stag 200 nie działa, świeci tylko przez chwilę dioda
    Utworzone przez marek230482 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-10-2014, 16:54
  3. Nie działa instalacja lpg
    Utworzone przez mario333 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-08-2013, 21:15
  4. [156] Instalacja stag 300 is2
    Utworzone przez Tomekk w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 13:55
  5. Alfa 156 1.8 ts + stag 4 eco
    Utworzone przez Shavo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 16:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory