Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale LPG Zone - Wszystko co wiąże się z instalacjami LPG - wybór odpowiedniej instalacji, montaż, problemy, serwisowanie, porady nt. użytkowania w danym modelu Alfy Romeo, uwagi, kalibracja, strojenie itd.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0 Q2 rok 1999 Azzurro Nuvola
    Postów
    597
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 6 h 50 m

    Domyślnie alfa 2.5 Instalacja Stag 300 nie działa po wczorajszej jeździe

    cze panowie
    mam problem z moją instalacja Lpg.
    wczoraj jechałem 240km/h
    i przy tej prędkości lpg się wyłączyło
    myślałem ze jakis bezpiecznik poszedł zobaczyłem wszystkie są dobre.
    po obserwacji zauważyłem ze przycisk B/g po przytrzymaniu i załączeniu zapłonu na mniej niż sekunde zapala sie diodka kontrolna i zgasa..
    chyba tak jak powiedział mi kolega ze upaliłem sterownik
    słucham waszych rad. i co moglo pójść
    V6 są powody do mruczenia
    było i jest V6 new Cameleon

  2. #2
    78kilu
    Gość

    Domyślnie

    Niekoniecznie upaliłeś sterownik.
    Miałem kiedyś w Niemcowni podobną sytuację w AR 166 3,0.
    Wyjechałem cały gaz, przerzuciłem na Pb i po kilkuset km zatankowałem LPG i już instalka nie zadziałała.
    Było to co prawda KME, ale sytuacja podobna. Tyle, że u mnie co jakiś czas centralka włączała się (mimo, że jechałem na Pb) i wydawała przeraźliwy pisk.
    Po dojechaniu spod granicy do Wrocka, gdzie był serwis KME, Panowie wpięli się pod kompa i powiedzieli, że jakimś cudem zniknęły mapy gazowe.
    Nie podam szczegółów, bo było to kilka lat temu, kiedy specjalizowałem się w namiętnym kręceniu śrubami w I generacjach
    Konkluzja - podepnij LPG pod kompa i wszystko będzie jasne.
    Być może jakiś czujnik się uwalił i tyle.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0 Q2 rok 1999 Azzurro Nuvola
    Postów
    597
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 6 h 50 m

    Domyślnie

    Jutro jade do Grześka v6 zobaczymy co powie i stwierdzi
    V6 są powody do mruczenia
    było i jest V6 new Cameleon

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0 Q2 rok 1999 Azzurro Nuvola
    Postów
    597
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 6 h 50 m

    Domyślnie

    jednak sie upalił.. Stag 300 -6 poszedł na warsztat. teraz jazda na PB 5zł za litr oj oj
    V6 są powody do mruczenia
    było i jest V6 new Cameleon

  5. #5
    78kilu
    Gość

    Domyślnie

    No patrz.
    A wiadomo co było bezpośrednią przyczyną?

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    116
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 2 h 3 m

    Domyślnie

    No proszę, a tak zachwalają te STAGI jako bezawaryjne.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    --------------------- BMW E39 540i 4.4 V8 Touring żeby rodzinnie było :)
    Postów
    2,892
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    39 d 22 h 52 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał scudettokrk Zobacz post
    No proszę, a tak zachwalają te STAGI jako bezawaryjne.

    No patrz widzisz i zepsuł się, ma prawo ;] A jak się nie wie dlaczego coś się popsuło to się dyrdymałów nie pisze.

    Najprawdopodobniej kolega ma problem z przeładowywaniem przez alternator na wysokich obrotach, upaliło część sterownika odpowiedzialną za zasilanie czujników pomiarowych, nie ma napięć 5V na MAP sensor, czujniki ciśnienia, nie działa moduł odczytu rpm.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 250KM@290Nm - pozostały piękne wspomnienia
    01.2011 - 07.06.2014 AR GT 3.2 V6 24V LPG Power
    10.2013 - ........ Renault Clio 2 Sport F4R730 - w budowie ......
    01.2014 - ........ BMW E39 540iA M62TUB44 Touring LPG Power - rodzinne kombi

    Fabryczne blokady rozrządu 2.5/3.0 V6 24V, 3.2 V6 24V - możliwość wypożyczenia.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,304
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 14 h 8 m

    Domyślnie

    Sorki, GrzesiekK, ale u mnie w oplu jak padł alternator to ładował po 18V i sterownikowi ESGI nic nie było. OD czegoś w końcu są stabilizatory napięcia. Musiałby w impulsie podać ponad 50V żeby coś mogło się stać. Jak dla mnie to raczej wadliwy element.

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    --------------------- BMW E39 540i 4.4 V8 Touring żeby rodzinnie było :)
    Postów
    2,892
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    39 d 22 h 52 m

    Domyślnie

    Generalnie sterownik żyje, ot po prostu padł w nim jakiś stabilizator 5V na czujniki podający zasilanie, generalnie kolega ma problem jeszcze z zamarzającym reduktorem i spadkiem ciśnienia, szedł długi czas na full zapętlonych wtryskach pompując max. prądu przez sterownik ile się da no i padł bidak. Dwa problemy na raz, za wysokie napięcie ładowania, zapętlony cały czas wtrysk LPG no i się elektronika poddała

    Szczerze powiem że to dopiero pierwszy STAG300 który padł z tych z którymi mam styczność w autach które robiłem/poprawiałem.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 250KM@290Nm - pozostały piękne wspomnienia
    01.2011 - 07.06.2014 AR GT 3.2 V6 24V LPG Power
    10.2013 - ........ Renault Clio 2 Sport F4R730 - w budowie ......
    01.2014 - ........ BMW E39 540iA M62TUB44 Touring LPG Power - rodzinne kombi

    Fabryczne blokady rozrządu 2.5/3.0 V6 24V, 3.2 V6 24V - możliwość wypożyczenia.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,304
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 14 h 8 m

    Domyślnie

    Teraz jasne, z opisu wynikało że poszedł z dymem a laminat na wylot wypalony
    Z opisu wynika, że u niego LPG nie ma lekko, bo 240 w tym aucie to gdzieś koniec obrotomierza na 6 biegu (nie wiem, max 200 jechałem ), więc pochwal się setupem żeby wiedzieć, co to za magik reduktor tak zamarza i nie trzyma cisnienia.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Nie działa instalacja lpg
    Utworzone przez mario333 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-08-2013, 23:15
  2. [156] Instalacja stag 300 is2
    Utworzone przez Tomekk w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 15:55
  3. Alfa 156 1.8 ts + stag 4 eco
    Utworzone przez Shavo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 18:31
  4. Alfa Romeo 145 1,4 TS gaz Stag 300+
    Utworzone przez colin951 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-07-2011, 23:38
  5. Alfa 146 1,6 TS stag 200 brak mocy na LPG
    Utworzone przez alfaradek146 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 15:12

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

lpg stag nie włącza się

instalacja gazowa sie nie uruchamia

stag 4 nie świeci centralka

gaz stag 300-6 nie świeci przełącznik

stag nie swieci

stag 300 nie świeci przełącznik

stagg 300 nie odpale

Stag 300 nie włącza się gaz

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory