Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale LPG Zone - Wszystko co wiąże się z instalacjami LPG - wybór odpowiedniej instalacji, montaż, problemy, serwisowanie, porady nt. użytkowania w danym modelu Alfy Romeo, uwagi, kalibracja, strojenie itd.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, RNI 42KX
    Auto
    AR156 1.8ts SW
    Postów
    1,009
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    26 d 6 h 22 m

    Domyślnie Srednica dysz Reg fast OMVL ciśnienie reduktora KME Silver, Stag 4

    Witam
    Powoli przymierzam sie do regeneracji sekwencji u siebie.
    Aktualnie jest zamontowane:
    Stag 4
    KME Silver
    MagicJet pojedynczo montowane
    miedź fi 6 (niestety)
    ciśnienie 1.05
    nie pamiętam średnicy dysz ale coś mi się kojarzy, że mniejsze o 0,1 od tych zalecanych.

    Teraz będzie
    Stag ten sam
    reduktor po wymianie membran
    OMVL REG fasty niebieskie.

    Pytanie;
    gdzie znaleźć konkretny kalkulator doboru dysz bo te wszytskie co śą w sieci to są takie pobieżne albo do innych zestawów
    Na jakim ciśnierniu puszczać reduktor podczas kalibracji?
    Gdzie dokłądnie wwiercić wkrętki w kolektor.

    Wymieniam podzespoły bo zrobiłem 70 tyś km i membrany trzeba wymienić a wtryski już takie rozklekotane ze szkoda gadać
    Ostatnio miewam problemy szatkowaniem na gazie oraz wyskokim spalaniem powyżej 12 litrów LPG
    Benzyna działa bez zarzutu i na bieżąco jest to kontrolowane.
    Mam FESa i AD oraz interfejas do staga.
    Wymienione pare tys km remu swiece i filtr powietrza.



    Nie wiem czy można zmienić coś w tytule wątku ale zrobiłem tam bląd.
    u mnie jest STAG 4 a nie STAG 300 plus
    Ostatnio edytowane przez czesany ; 24-04-2012 o 14:50
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #2
    Menefreghista Romeo Avatar piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    3,480
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    21 d 11 h 34 m

    Domyślnie

    Przecież nawiertki masz.
    Załóż takie same dysze.Jak bedą za małe to rozwiercisz.Ewentualnie trochę podniesiesz cisnienie.

    ---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    miedź fi 6 (niestety)
    Czemu niestety?
    Do tego silnika jest akurat
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6v12 lpg -była
    156 V6v24 lpg-była
    147 2.0TS Selespeed lpg.-była
    166 2.0 V6 TB Q2-LPG-jest
    Giulietta 1.4 TB -LPG -jest

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, RNI 42KX
    Auto
    AR156 1.8ts SW
    Postów
    1,009
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    26 d 6 h 22 m

    Domyślnie

    Piotrek troszkę źle się wyraziłem. Mam wkrętki ale troszkę w złym miejscu i chciałbym ich umiejscowienie.
    Co do fi 6 to kiedyś kiedyś pisałem cos tam z Grzeskiem i mówił, że lepiej 8 bo przy pewnych prędkościach i temperaturach może troszkę tchu brakować.
    Miedzi akurat zmieniać nie będę.

    Czyli co??
    Puścić go dalej na cisnieniu ok 1 bara i takie same dysze czy jednak dać na początek o 0.2 mniejsze??

    ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

    W jakimś kalkulatorze znalazłem, że przy cisnieniu 1 bar i przy mojej mocy (ksiązkowo niby 36KM) zalecane dysze to 2,7-2,9mm. Nie lepiej zacząc od 2,4-2,5mm??
    Fakt są to dane dla listwy Valtek 30 ale one niby maja taką sama wydajnośc przy ciśnieniu 1 bar na cylinder czyli do 45KM/cyl.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS '01 & Jula 1750 TBi 235 KM
    Postów
    563
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 19 h 24 m

    Domyślnie

    Miedź fi6 wystarczy w 100% złóż wszystko do kupy zrób autoadaptacje zobacz mnożnik a potem będziemy myśleć.

  5. #5
    Menefreghista Romeo Avatar piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    3,480
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    21 d 11 h 34 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    Miedź fi6 wystarczy w 100% złóż wszystko do kupy zrób autoadaptacje zobacz mnożnik a potem będziemy myśleć.
    Dokładnie.
    A nawiertki najlepiej jakby były najbliżej wtrysku benzynowego.Ale te 2 cm to raczej nie zrobi zbytniej różnicy
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6v12 lpg -była
    156 V6v24 lpg-była
    147 2.0TS Selespeed lpg.-była
    166 2.0 V6 TB Q2-LPG-jest
    Giulietta 1.4 TB -LPG -jest

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Samodzielna wymiana wtryskow i reduktora
    Utworzone przez dbh w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 20:39
  2. Czujnik temp. reduktora BRC
    Utworzone przez kelpin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-03-2011, 17:17
  3. Alfa 155 2.0 8v a OMVL Fast (niebieskie)
    Utworzone przez endriu73 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-03-2010, 18:50
  4. [166] rozmiar dysz Matrix
    Utworzone przez jac_eek w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-06-2009, 17:56
  5. [156] Wymiana kratek (dysz?) nawiewów
    Utworzone przez gardlo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-10-2008, 12:32

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

reg fast opinie

srednica dysz reg fast

reg fast omvl dream dobór dysz

reg fast omvl dream srednica dyszy

omvl reg fast moc

reg omvl rozwiercanie

dobor dysz wtryskiwaczy reg fast

jakie cisnienie na fast reg

reg fast optymalne ciśnienie

rozwiercanie dysz reg fast

reg fast czy trzeba kalibrowac po zakupie

listwa lpg reg fast

kalkulator dysz do lp

reg dobor dysz

lpg cisnienie i wymiarowanie dysz

kalkulator doboru dysz apis

montaz dysz reg fast

Dobór dysz Regfast

kme silver Silver S6

optymalne czasy reg fast

omvl

stag kalibracja dysze

omvl reg fast dream dysze

regfast

dobór dysz omvl reg fast

listwa reg fast jakie dysze

reg fast do jakiej mocy

reg fast jaka dysza kalkulator

średnica dyszy lpg

LISTWA OMVL REG SREDNICA

dobór dysz do lpg kme

listwa wtryskowa omvl reg fast opinie

srednica dysz lpg kalkulator

dysza kalibracyjna listwy reg omvl dream wymiary

omvl reg fast kalkulator

gdzie zamontować listwę reg fast i jaką do v6

jakie dysze omvl

jakie dysze omvl dream

srednica dysz lpg

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory