Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, RNI 42KX
    Auto
    AR156 1.8ts SW
    Postów
    1,037

    Domyślnie Srednica dysz Reg fast OMVL ciśnienie reduktora KME Silver, Stag 4

    Witam
    Powoli przymierzam sie do regeneracji sekwencji u siebie.
    Aktualnie jest zamontowane:
    Stag 4
    KME Silver
    MagicJet pojedynczo montowane
    miedź fi 6 (niestety)
    ciśnienie 1.05
    nie pamiętam średnicy dysz ale coś mi się kojarzy, że mniejsze o 0,1 od tych zalecanych.

    Teraz będzie
    Stag ten sam
    reduktor po wymianie membran
    OMVL REG fasty niebieskie.

    Pytanie;
    gdzie znaleźć konkretny kalkulator doboru dysz bo te wszytskie co śą w sieci to są takie pobieżne albo do innych zestawów
    Na jakim ciśnierniu puszczać reduktor podczas kalibracji?
    Gdzie dokłądnie wwiercić wkrętki w kolektor.

    Wymieniam podzespoły bo zrobiłem 70 tyś km i membrany trzeba wymienić a wtryski już takie rozklekotane ze szkoda gadać
    Ostatnio miewam problemy szatkowaniem na gazie oraz wyskokim spalaniem powyżej 12 litrów LPG
    Benzyna działa bez zarzutu i na bieżąco jest to kontrolowane.
    Mam FESa i AD oraz interfejas do staga.
    Wymienione pare tys km remu swiece i filtr powietrza.



    Nie wiem czy można zmienić coś w tytule wątku ale zrobiłem tam bląd.
    u mnie jest STAG 4 a nie STAG 300 plus
    Ostatnio edytowane przez czesany ; 24-04-2012 o 13:50
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #2
    Zloty Romeo Avatar piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    4,119

    Domyślnie

    Przecież nawiertki masz.
    Załóż takie same dysze.Jak bedą za małe to rozwiercisz.Ewentualnie trochę podniesiesz cisnienie.

    ---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    miedź fi 6 (niestety)
    Czemu niestety?
    Do tego silnika jest akurat
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -183 KM -LPG -jest

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, RNI 42KX
    Auto
    AR156 1.8ts SW
    Postów
    1,037

    Domyślnie

    Piotrek troszkę źle się wyraziłem. Mam wkrętki ale troszkę w złym miejscu i chciałbym ich umiejscowienie.
    Co do fi 6 to kiedyś kiedyś pisałem cos tam z Grzeskiem i mówił, że lepiej 8 bo przy pewnych prędkościach i temperaturach może troszkę tchu brakować.
    Miedzi akurat zmieniać nie będę.

    Czyli co??
    Puścić go dalej na cisnieniu ok 1 bara i takie same dysze czy jednak dać na początek o 0.2 mniejsze??

    ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

    W jakimś kalkulatorze znalazłem, że przy cisnieniu 1 bar i przy mojej mocy (ksiązkowo niby 36KM) zalecane dysze to 2,7-2,9mm. Nie lepiej zacząc od 2,4-2,5mm??
    Fakt są to dane dla listwy Valtek 30 ale one niby maja taką sama wydajnośc przy ciśnieniu 1 bar na cylinder czyli do 45KM/cyl.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS '01
    Postów
    565

    Domyślnie

    Miedź fi6 wystarczy w 100% złóż wszystko do kupy zrób autoadaptacje zobacz mnożnik a potem będziemy myśleć.

  5. #5
    Zloty Romeo Avatar piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    4,119

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    Miedź fi6 wystarczy w 100% złóż wszystko do kupy zrób autoadaptacje zobacz mnożnik a potem będziemy myśleć.
    Dokładnie.
    A nawiertki najlepiej jakby były najbliżej wtrysku benzynowego.Ale te 2 cm to raczej nie zrobi zbytniej różnicy
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -183 KM -LPG -jest

Podobne wątki

  1. Dobór reduktora
    Utworzone przez pietrek1993 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-04-2014, 19:58
  2. Listwa omvl dream XXI sl
    Utworzone przez turek1601 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 14:32
  3. Alfa 155 2.0 8v a OMVL Fast (niebieskie)
    Utworzone przez endriu73 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-03-2010, 18:50
  4. Padł sterownik omvl dream XXI n
    Utworzone przez rafao3 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2010, 21:37
  5. [166] rozmiar dysz Matrix
    Utworzone przez jac_eek w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-06-2009, 16:56

kalkulator doboru dysz lpg

reg fast opinie

srednica dysz reg fast

reg fast omvl dream dobór dysz

reg fast omvl dream srednica dyszy

omvl reg fast montarz

kalkulator doboru dysz

reg omvl rozwiercanie

omvl reg fast moc

wtryskiwacze lpg reg dysze

omvl reg fast dysze

zmiana dysz reg fast

optymalne czasy reg fastDobór dysz Regfastniebieskie regfast do 150kmmontaz dysz reg fastkalkulator doboru dysz apislpg cisnienie i wymiarowanie dyszkme silver Silver S6reg fast dobor dyszomvl reg fast srednica dyszreg fast jakie cisnienie roboczekalkulator dysz lpgdysze reg fasyrozmiar dysz lpg omvl dreamkalibracja omvljakie cisnienie lpg dla reg fastowreg fast jakie dyszemniejsze dysze omvl dreamreg dobor dyszlistwa lpg reg fastdysza kalibracyjna listwy reg omvl dream wymiarysrednica dysz lpg kalkulatorlistwa wtryskowa omvl reg fast opiniedobór dysz do lpg kmeLISTWA OMVL REG SREDNICAśrednica dyszy lpgreg fast jaka dysza kalkulatorreg fast do jakiej mocykalkulator dysz do lplistwa reg fast jakie dyszeomvl reg fast kalkulatorgdzie zamontować listwę reg fast i jaką do v6reg fast czy trzeba kalibrowac po zakupierozwiercanie dysz reg fastreg fast optymalne ciśnieniejakie cisnienie na fast regdobor dysz wtryskiwaczy reg faststag kalibracja dyszeomvl reg fast dream dysze

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory projektowanie wnętrz w Warszawie lokalizacja pojazdów