Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Gaz jest, ale brzęczyk pika jakby sie skończył

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie Gaz jest, ale brzęczyk pika jakby sie skończył

    Witam
    Mam następujący problem odpalam samochód i chodzi normalnie jak się rozgrzeje do tych 35 stopni to przeskakuje na gaz, ale od razu włącza się brzęczyk i wszystko wygląda jakby nie było gazu z tym że gaz mam zatankowany pod korek i nawet jeszcze 50 kilometrów na butli nie zrobiłem. Dość dziwne jest też to że po nagrzaniu do jakimś czasie jazdy, mogę już bez problemu załączyć gaz no i chyba na nim chodzi. Wczoraj skończyła się mi butla w czasie wyprzedania, aż szarpnęło, ale chyba to nie ma nic wspólnego z tym. Miałem dziś tak rano dwa razy do i z kościoła (czujnik temperatury miał trochę zwaloną taśmę izolacyjną która go owija i myślałem że to to), po paru godzinach zrobiłem 40 kilometrów bezproblemowo. Teraz zaszedłem jakieś 20 minut temu odpaliłem i znowu brzęczy, zgasiłem odpaliłem jeszcze raz poszedłem pobawić się zaworem i w porządku.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,465

    Domyślnie

    Sprawdz kable na elektrozaworach.Butla i obok filtra.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Dziś miałem czas w robocie i sprawdziłem dokładnie jak się ma sytuacja.
    A wiec tak, samochód rozgrzewa się do przełączenia, przełączenie brzęczyk i powrót do PB, idę z tyłu do zaworu i dupa na kablach nic nie ma nawet iskierki prąd pojawia się tylko w momencie przełączenie na LPG i jak tylko zabrzęczy znika. I tak się kończą próby przełączenia LPG do około 80 stopni(dokładnie nie wiem kiedy ale w granicy 70-80). Wtedy włączam guziczek i wszystko gra, nie trzeba nic w butli grzebać, a na kablu prąd jest, po zgaszeniu i odpaleniu samochodu wszystko chodzi jak kiedyś. Tak wiec granicą jest temperatura, co jest????????????

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,465

    Domyślnie

    To sprawdz czujnik temperatury przy reduktorze.Popraw luty .
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Leżajsk<>Rzeszów<>Warszawa
    Auto
    jest Giulietta 1.4TB była AR 156 1.8TS 99'
    Postów
    121

    Domyślnie

    Może reduktor nie trzyma ciśnienia. U mnie jest podobnie a jak się już nagrzeje to jest ok. Pojeździłem z interfejsem w aucie i na wykresie mam chwilowe spadki ciśnienia poniżej 70% na zimnym a tak to trzyma jak skała.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Przemeus128
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Suchowola
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115 km
    Postów
    190

    Domyślnie

    am podpinam sie pod ten temat mam podobny problem u siebie z LPG mam gazu do pełna a mi na wzkazniku przy przełączniku pokazuje ze jest pusta gdzie tkwi problem??

  7. #7
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Czujnik ciśnienia gazu?

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    U mnie to tak na zdrowy rozum jest tak jak piotriix napiszał- coś się uchrępoliło, rano jak jadę po 5 do roboty to nie ma mowy żebym załączył gaz, potem jak już wilgoci nie ma to normalnie załącza, dziś cały dzionek latałem na LPG, ale na przykład 2 dni temu to w ogóle instalacja nie chciała współpracować, w poniedziałek się za to zabiorę i napisze co i gdzie

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Więc tak powodem awarii był siadnięty czujnik temperatury, przełączyliśmy na inny, zwiększyłem temperaturę przełączania i jeździ po staremu

Podobne wątki

  1. Buzzer pika
    Utworzone przez macminik w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-05-2014, 10:33
  2. brzęczyk wstecznego sie nie wylącza
    Utworzone przez maziarek1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-09-2011, 18:15
  3. Brzęczyk świateł w 75
    Utworzone przez Mikelos w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 19:17
  4. radio pika
    Utworzone przez Jacenty w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-12-2010, 22:51
  5. Siłownik zamka - czyżby sie skończył???
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-07-2010, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory