Witam na forum znalazłem informacje że błąd P0130 może powodować źle wyregulowany gaz może ktoś rozwinąć ten temat czym dokładnie jest to spowodowane ?? Na co zwrócić uwagę przy wizycie u gazownika ?
Witam na forum znalazłem informacje że błąd P0130 może powodować źle wyregulowany gaz może ktoś rozwinąć ten temat czym dokładnie jest to spowodowane ?? Na co zwrócić uwagę przy wizycie u gazownika ?
P01030 to ogólny błąd toru regulacji składu mieszanki, występuje gdy sterownik PB musi uciec z korektami paliwowymi poza zakres adaptacji przewidziany przez fabrykę. Generalnie sprawdź to w ten sposób, zresetuj adaptację PB pojeździj na PB i zobacz jak ustawią się korekty paliwowe ECU silnika, potem przełącz na LPG i pojeździj i obserwuj zachowanie korekt, po nich zobaczysz czy instalacja LPG jest ustawiona zbyt ubogo/bogato i będzie jasność w którą stronę iść z regulacją, nie mniej jednak Twoje problemy na 90% są związane ze złą regulacją instalacji LPG. Instalacja ma być tak wyregulowana aby przy zmianie paliwa którym zasilany jest silnik nie zmieniały się korekty paliwowe więcej jak o +/- 5% względem korekt na PB.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A jak zresetować adaptację PB ? W FESie zobaczę te korekty paliwowe jeśli tak to gdzie i jakie wartości powinny tam być ? Po zresetowaniu ile jeździć na PB ??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
mialem ten sam blad myslalem ze to przez gaz a okazalo sie ze trzeba bylo wymienic przelywomierz.
po wymianie blad juz sie nie pokazal
możesz powiedzieć jak to możliwe że błąd sondy był powodowany przepływomierzem ??
Przepraszam pomylilem kod jak mialem p1177
Czy jest szansa, żeby ten błąd powodował jednocześnie falowanie obrotów? Pacjent to 146 1,4 TS z gazem chyba AG (nie zdążyłem przejrzeć). Obroty falują zarówno na benzynie, jak i gazie a ciągle wyskakuje P0130.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Lewe powietrze ?