Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: gdzie założyć gaz

  1. #11
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    hmm mówisz by lepiej je zmienić? we wtorek jadę do niego po homologację, pogadam i zobaczę co mi powie. z tego co wiem to ma jeszcze landirenzo ale są dużo droższe i ponoć głośniejsze.
    pytanie - te wtryski czerwone valteka mówisz ,że są za wolne więc nie powinienem tego jakoś odczuć w jeździe -zamulenie , słabsze zbieranie , brak mocy ,nie kręcenie się silnika do końca. Bo póki co nic takiego nie odczuwam.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #12
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Poczekaj pojeżdzisz na tych valtekach to zobaczysz jak te będą głośne.Poczytaj o valtekach https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/viewforum.php?f=14
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #13
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    na valteki psioczą , na magicjety psioczą i na matrixy też psioczą jedynie planijety póki co się ostały i nie psioczą
    pojeżdzę i jak co to się wymieni. a tak wogule to w tym roku jest paskudna jakość LPG i pewnie też to nie pomaga tym wtryskiwaczom w działaniu (opinia odziwo trzech różnych gazowników)

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #14
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post

    na valteki psioczą , na magicjety psioczą i na matrixy też psioczą
    Ja mam akurat planijety, jedyna jak narazie wada to są dość głośne na wolnych,ale ja mam lpg dopiero od 1000 obr także ich nie słyszę.valteki mają słabą liniowość nawet po krótkim użytkowaniu i zacznają sie problemy z falowaniem na wolnych i póżniej trudne poranne odpalanie.Palnijety czy magic jety są droższe dosłownie o parę zł szt można już kupić w hurtowni za 40 45 zł a jakość nieporównywalna.W twoim silniku czas na wolnych jest chyba ok 3.5 ms ,a czerwone valteki mają teoretyczną liniowość od tej właśnie wartości .w sumie żółte byłyby lepsze bo są szybsze / ale moim zdaniem powinieneś wywalić valteki i dołożyć parę zł ale to Twój wybór i Twój samochód//
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #15
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    pewnie masz racje ale poki co dzis sie co innego soe rozlecialo i gaz zszedl na pobocze

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  6. #16
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    pewnie masz racje ale poki co dzis sie co innego soe rozlecialo i gaz zszedl na pobocze
    Mam nadzieję ,że to nic poważnego.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #17
    darloss
    Gość

    Question

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    więc co ja tam mam
    parownik (reduktor) - do 160 KM (ciśnienie trzyma do 7 tys. obrotów więc jest dobrze)
    listwa wtryskowa - al-tek działa
    komputer - stag 4 - niby następca stag 300
    butla - 48 L w dojazdówce
    wlew gazu - we wlewie benzyny co bardzo mnie cieszy
    reszta na zdjęciach
    Na jakiej zasadzie jest to montowane? ta przejściówka do wlewu gazu jest to wkręcana? czy jak?

    Czy jakoś wsadzana w to? bo widzę zaślepkę

    Mi zamontowali z tyłu pod zderzakiem, bo stwierdzili że nie ma możliwości w klapce razem z wlewem PB???
    Ostatnio edytowane przez darloss ; 05-07-2009 o 19:00

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał darloss Zobacz post
    Mi zamontowali z tyłu pod zderzakiem, bo stwierdzili że nie ma możliwości w klapce razem z wlewem PB???

    Przejściówka pod pistolet jest wkręcana, co do montażu pod klapką, po prostu sie patałachom nie chciało pokombinować ze zdejmowaniem poszyć w środku bagażnika i Cię olali

    Cinas1980 co do reduktora to siedzi u Ciebie Zavoli Zeta, dobry reduktor, przy tej mocy auta będzie stabilny, z dogrzewaniem odpowiednim gazu nie ma problemu, i jest odporny na nasz syfiasty gaz, z moim poprzednim aucie które sprzedałem u kolejnego użytkownika dobija już do prawie 100tys km i nic z nim się nigdy nie działo. Co do Valteków, jeśli w STAG4 twój monter ustawił podgrzewanie wtryskiwaczy [jest taka funkcja] to sporo to poprawi kulturę ich pracy i przedłuży żywotność, pamiętaj o jednym jakby cokolwiek z Valtekami się działo, i warszta je kalibrował to niech robią wpis w książeczce gwarancyjnej, po trzecim podejściu należy Ci się wtedy wymiana na nową listwę i walcz o wymianę nawet za dopłata np. na MagicJety albo lepiej MatrixHD433 [ na tych z racji ich bardzo dobrej liniowości i szybkości powinno jeszcze spaść spalanie LPG]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 05-07-2009 o 11:40
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    darloss
    Gość

    Angry

    Tak też pomyślałem jak zobaczyłem na tych fotkach że jednak da rade to zrobić!!!
    Ale wydrukuję sobie te fotki i jutro do nich podjadę, żeby mi to przerobili, powinni raczej mi to zrobić za darmo??? skoro spartolili!!! a i tak muszę do nich podjechać, żeby mi przewody od gazu puścili w innym miejscu, bo jak na razie to idą centralnie nad pokrywą obudowy filtra powietrza, co raczej uniemożliwia mi wymianę filtra!!! bo nie mam żadnego dojścia przez nie!!!

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Przejściówka pod pistolet jest wkręcana, co do montażu pod klapką, po prostu sie patałachom nie chciało pokombinować ze zdejmowaniem poszyć w środku bagażnika i Cię olali

    Cinas1980 co do reduktora to siedzi u Ciebie Zavoli Zeta, dobry reduktor, przy tej mocy auta będzie stabilny, z dogrzewaniem odpowiednim gazu nie ma problemu, i jest odporny na nasz syfiasty gaz, z moim poprzednim aucie które sprzedałem u kolejnego użytkownika dobija już do prawie 100tys km i nic z nim się nigdy nie działo. Co do Valteków, jeśli w STAG4 twój monter ustawił podgrzewanie wtryskiwaczy [jest taka funkcja] to sporo to poprawi kulturę ich pracy i przedłuży żywotność, pamiętaj o jednym jakby cokolwiek z Valtekami się działo, i warszta je kalibrował to niech robią wpis w książeczce gwarancyjnej, po trzecim podejściu należy Ci się wtedy wymiana na nową listwę i walcz o wymianę nawet za dopłata np. na MagicJety albo lepiej MatrixHD433 [ na tych z racji ich bardzo dobrej liniowości i szybkości powinno jeszcze spaść spalanie LPG]
    a nie Matrix HD544??
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

Podobne wątki

  1. GAZ w Krakowie - gdzie założyć ?
    Utworzone przez JanAR w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 13:35
  2. Gdzie założyć gaz w rzeszowie?
    Utworzone przez grechu w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 01:17
  3. [GTV] antena CB, gdzie założyć?
    Utworzone przez kudlaty_bytom w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 10:00
  4. gdzie założyć gaz
    Utworzone przez cinas w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 19:52
  5. [166] gdzie założyć gaz w okolicach Szczecina
    Utworzone przez polski w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-08-2008, 15:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory