Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Instalacja AG wtryski Hana

  1. #1
    agniecha
    Gość

    Domyślnie Instalacja AG wtryski Hana

    Witajcie
    jako, że jestem zielona to proszę o opinię. Posiadam Alfe 147 1,6TS zdecydowałam się ja "zagazować" ponieważ pali mi jak smok 13l.
    Gazownik którego wybrałam zaproponował mi instalacje AG z wtryskami Hana cena 2500zł. Tylko mi to kompletnie nic nie mówi Macie może jakieś doświadczenie z tą instalacją?

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 Super 3,0 V6 24v
    Postów
    416

    Domyślnie

    Podstawa to porządny zakład . Nawet najlepszą instalację można spartolić. Poszukaj polecanego zakładu w twojej okolicy na http://lpg-forum.pl/. Nie oszczędzaj na instalacji a dołączysz do grona zadowolonych użytkowników lpg.

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Torino
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    GT & Gtv
    Postów
    240

    Domyślnie

    hana2000 to bardzo dobre wtryskiwacze, napisz jaki sterownik i reduktor Ci proponują.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Niestety nie masz zbytnio uzupełnionego profilu, przez co nie wiem skąd pochodzisz i nie bardzo wiem gdzie orientować się o dobrego gazownika.
    Co to za instalacja AG? Nie kojarzę jakoś. AG to skrót od AGIS?
    Wtryski dobre, ciekawe jak reszta...
    Może instalacja BRC?
    Albo sterownik STAG 3, wtryski mogłyby zostać, bo hany są bardzo dobre, reduktor może jakiś KME, lub AC R01 no i miedź 8mm bądź faro.
    To chyba tyle

  5. #5
    agniecha
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Postaram się zorietować w tych wszystkich nazwach które mi nic nie mówią poproszę gazownika o więcej informacji.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012