Strona 5 z 13 PierwszyPierwszy 12345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 124
  1. #41
    shallot
    Gość

    Domyślnie

    ja tez jestem za Ogrodzieńcem..29.04 tylko nie przesadzajmy z tym "rankiem"

  2. #42
    Jurcio_8v
    Gość

    Domyślnie

    My podporządkujemy się decyzji większości... Ogrodzieniec też brzmi O.K.

  3. #43
    Paweł156
    Gość

    Domyślnie

    No to mamy chyba ustalony Ogrodzieniec tylko jeszcze godzine trzeba dograc o której na miejscu sie widzimy mozna tez sie spotkac gdzies po drodze i razem dojechac na miejsce.

  4. #44
    rafjan
    Gość

    Domyślnie

    Jestem za. im wczesniej tym lepiej ale oczywiscie bez szalenstw poszalejemy później

  5. #45
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Kurcze czemu tu sami Slunzaki i Krakowiaki a gdzie Dolnoslazaki?? :mrgreen: :mrgreen:
    Dolny Slask do boju!! :roll: :roll:

  6. #46
    Moderator Romeo Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Aktualnie 156 GTA Q2, 159 TBi berlina, Lancia Phedra 2,2 i Vitara 1,6
    Postów
    6,572

    Domyślnie

    Mam zamiar dotrzeć do Ogrodzieńca. Może jeszcze kogoś za sobą pociągnę z alfistów miejscowych..

  7. #47
    DDEvil
    Gość

    Domyślnie

    Dobra ja rowniez sie pisze na ten Ogrodzieniec tylko jedna sprawa czy bedzie moze ktos jechal z okolic Zor zebym sie mogl kogos chycic bo nie cholery nie wiem jak tam dojechac pozdrawiam
    P.S Moze zrobmy jakas liste kto jedzie zeby sie nie okazalo ze 3 osoby beda

  8. #48
    Paweł156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DDEvil
    Dobra ja rowniez sie pisze na ten Ogrodzieniec tylko jedna sprawa czy bedzie moze ktos jechal z okolic Zor zebym sie mogl kogos chycic bo nie cholery nie wiem jak tam dojechac pozdrawiam
    P.S Moze zrobmy jakas liste kto jedzie zeby sie nie okazalo ze 3 osoby beda
    Ja bede jechał z Pszczyny wiec mozemy razem
    O ktorej sie spotykamy pod zamkiem?? O 12tej??

  9. #49
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paweł156
    Ja bede jechał z Pszczyny wiec mozemy razem
    O ktorej sie spotykamy pod zamkiem?? O 12tej??
    paweł moze my tez sie wyrobimy i gdzies spotkamy po drodze,np.w Dabrowie gorniczej...bo ja mysle aby wlasnie przez D.G-zabkowice jechac do ogrodzienca jest najblizej.pozdro

  10. #50
    Jurcio_8v
    Gość

    Domyślnie

    Ja w kwestii formalnej..

    Chyba już trzeba jakieś konkreciki ustalić, no nie?

    1. Grille x 2 (Korczu & Paweł156)?
    2. Prowiancik każdy we własnym zakresie?
    3. Spotkanie o godzinie 12.00 (niedziela) - parking pod zamkiem, czy jakoś tak?

Podobne wątki

  1. Spotkania Wieluń :)
    Utworzone przez pawciu87 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 808
    Ostatni post / autor: 14-01-2018, 00:23
  2. Spotkania - Częstochowa
    Utworzone przez mlody85 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 28-08-2016, 20:51
  3. Spotkania Toruń
    Utworzone przez thomo w dziale Kujawsko-pomorskie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-05-2015, 08:27
  4. Kolejny spot południowców - tym razem Wisła
    Utworzone przez Lopezius w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 15-06-2008, 12:38
  5. Spotkania
    Utworzone przez krzysieking w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2008, 00:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory