Temat: Planowany zakup używanej Giulietty

  1. #2711
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2018
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta Veloce
    Postów
    98

    Domyślnie

    Cytat Napisał Makadro Zobacz post
    Na dzień dzisiejszy mam 45k zł na Giuliette. Zainteresował mnie tylko jeden silnik-1.75 Tbi. Czy w tych pieniądzach jest sens szukania jakiejś ciekawej Alfy? Kompletnie nie znam się na marce dlatego pytam na forum.
    Dodam, że to byłaby moja pierwsza Alfa.
    Nie wiem czy to dobre miejsce na to pytanie ale serio nie wiem gdzie to wrzucić.'
    Pozdrawiam.
    Spokojnie :-).

    Ale to jeszcze kwestia tego co wymagasz, albo czego oczekujesz. Oraz "kiedy chcesz kupić samochód", bo możesz też trochę poszukać tego co chcesz.

    Z takich podstawowych informacji.
    2010-2013 v1
    2014-2016 Lift 1
    2016- Lift 2

    V1:
    Pierwsza wersja. Spokojnie znajdziesz coś w budżecie.

    Lift 1:
    Blok silnika staje się aluminiowy samochód ma 240Km (przed liftem 235Km) nie ma już manualnych skrzyń, tylko automaty TCT (albo jak to mówią w ASO zautomatyzowana dwu-sprzęgłowa skrzynia), lift w środku, inna kierownica oraz zupełnie inny kokpit. Recenzenci mówią że samochód się inaczej prowadzi. Usunięte problemy wieku dziecięcego np. problemy z wiązką bagażnika (jest inaczej poprowadzona), czy termicznie izolowany przewód smarowania turbiny.
    Tak na oko, możliwe że uda się znaleźć samochód w budżecie, ale spodziewał bym się realnie wydatku ok 55K PLN. Obecnie 0 sztuk na otomoto.

    Lift 2:
    Samochód już się nie nazywa QV, a Veloce. Zmieniony grill z przodu, dyfuzor z tyłu, oraz malowanie owiewek samochodu (np. czerwona linia na zderzakach, albo czarne elementy malowania zderzaków).
    Zgodnie z moją wiedzą nic technicznie się nie zmieniło

    Ja zaczynałem z podobnym budżetem (10k euro) i polowałem na 159 Sedan TI/ Brera TI (albo ospoilerowaną jak TI, bo skórzane siedzenia mi nie leżą).