Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 66

Temat: Usterki po 100 tys.( i wiecej) km

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie Usterki po 100 tys.( i wiecej) km

    Zakładam wątek podobny do dotyczącego 10 tys dotyczący przebiegów 100k i więcej.
    Jako że moja zbliża się powoli do tej cyfry pytanie na co trzeba się szykować i jakie koszty
    - coś szczególnego leci w zawieszeniu, bo na razie przy 80 tys zupełny spokój i cisza (pomijając ogólnie znane trzeszczenie na zimnie)
    - ile wychodzi w ASO wymiana rozrządu ?
    - jak wygląda z dwumasą w 1,4TB ?
    - kiedy lecą amortyzatory ?

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań i okolice
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    65

    Domyślnie

    - w mojej po 150 tys w zawieszeniu nadal cisza
    - razem z pompa płaciłem około 1300
    - po 130 pojawiło się drżenie na wolnych obrotach, wg wpisów tutaj jest to już objaw zużycia
    - ciągle mam nowe, a jeżdżę po każdych drogach, jest objaw lekkiego bujania

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,596

    Domyślnie

    Ja ostatnio zrobiłem kompletny rozrząd i wymianę oleju i filtrów za 2500zł - co prawda w T-jet ale Pan w ASO twierdził że cena w Julce taka sama
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,194

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Ja ostatnio zrobiłem kompletny rozrząd i wymianę oleju i filtrów za 2500zł - co prawda w T-jet ale Pan w ASO twierdził że cena w Julce taka sama
    Miałeś na myśli może 1500 z częściami i bardzo drogą robocizną

    http://allegro.pl/listing/listing.ph...2-default-0113

    http://allegro.pl/rozrzad-alfa-romeo...052512015.html

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    bardzo drogą robocizną
    No przecież trzeba wyżywić armię menedżerów FAP, stąd roboczogodzina w ASO to 230 zł. A mechanikowi pewnie płacą 10% tego...

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,194

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    No przecież trzeba wyżywić armię menedżerów FAP, stąd roboczogodzina w ASO to 230 zł. A mechanikowi pewnie płacą 10% tego...

    Sorry nie pomyślałem

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Hmm
    Kto koledze moderatorowi zabroni. Może lubi do ASO jezdzic a jego czas jest na tyle cenny ze nie kalkuluje mu się szukac alternatywnych rozwiazan bez FVAT, która być może wrzuca sobie w koszta Teraz czekamy na pierwsza julke z 200k na budziku

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 Multi R 200HP First Edition 2k10
    Postów
    1,814

    Domyślnie

    rany, straszne kwoty podajecie, nie wiem za co można wziąśc 2500 PLN ?? U mnie wyszło "trochę " mniej.
    Wymiana rozrządu (bez pompy)+ oleju i filtrów+ nowy pasek wielorowkowy - łącznie wszystko zmieściło się w kwocie 650PLN.
    Rozrząd oryginał ricambi, usługa wykonana w ASO AR (robocizna: rozrząd 210PLN , olej 66PLN).
    Poza kitem rozrządu reszta to materiały własne .

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    No przecież trzeba wyżywić armię menedżerów FAP, stąd roboczogodzina w ASO to 230 zł. A mechanikowi pewnie płacą 10% tego...
    niestety ale jesteś w błędzie , FAP nie ma nic do tego jaką stawkę i które ASO sobie ustali i ile na tym zarobi . Każde ASO ustala sobie roboczogodzinę wedle własnego uznania. Akurat FAP ma na serwisie roboczogodzinę dla Alfy na poziomie 90PLN netto więc to raczej Wasze ASO kroją klientów ze sporym dla siebie zyskiem, no bo kto im zabroni...

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Ktore to ASO takie tanie ?

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 Multi R 200HP First Edition 2k10
    Postów
    1,814

    Domyślnie

    Serwis AR FAP ASO BB
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 22-04-2015 o 23:16

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 10 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez Jabolek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1343
    Ostatni post / autor: 16-04-2022, 15:05
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory