Strona 32 z 128 PierwszyPierwszy ... 22232425262728293031323334353637383940414282 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 1273

Temat: Zakup używanej Mito - pomoc

  1. #311
    Użytkownik Świeżak Avatar GMB_156
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Tonale Edizione Speciale
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz_ldz Zobacz post
    Witam, do niedawna byłem posiadaczem AR 159 1,9 jtdm. Teraz poszukuje małego, zwinnego auta z silnikiem benzynowym, głównie do jazdy miejskiej. Oczywiście wybór mógł być tylko jeden, Mito. Niestety jestem kompletnie zielony w temacie dlatego będę wdzięczny za każdą radę. Mieszkam w Holandii i tu również będę poszukiwał auta na własną rękę. W poniedziałek jadę oglądać dwa egzemplarze. Jeden z silnikiem 1,4 turbo z 2010 i przebiegiem 99,000 km, drugi natomiast ze zwykłym silnikiem benzynowym 1,4 z 2009 roku o przebiegiem 140000 km. Bardzo proszę o podpowiedzi, na co muszę zwrócić uwagę przy oględzinach i jeździe próbnej, jakie są typowe bolączki tych modeli ? Zastanawiam się również nad Mito z silnikiem 0,9 tylko nigdzie nie mogę się doszukać rzeczowej informacji jak te silniki znoszą duże przebiegi.
    W turbo zwróć uwagę na skrzynię biegów. Czy lewarek nie chodzi przód-tył przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu. Poza tym nie ma chyba więcej typowych "czułych punktów". Do tego możesz jeszcze zwrócić uwagę na stan dwumasy bo ten silnik ją ma.
    147 1.6 TS 120KM -> była
    156 1.9 JTD 8V 115KM -> była
    MiTo 1.4 TB 155KM -> była
    156 FL 1.9 JTD 16V 140KM -> była
    156 2.5 V6 190KM -> była
    Tonale Edizione Speciale 130KM 1.5 130 + 20KM -> jest
    Jaguar F-Type S AWD 3.0 V6 381KM -> jest

  2. #312
    Użytkownik Świeżak Avatar konopa
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo MiTo
    Postów
    51

    Domyślnie

    Cytat Napisał GMB_156 Zobacz post