Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 90

Temat: Nowa Giulietta 2019/2020

  1. #71
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    matyczna pralka Samochód: Giulia 2.0 MY21
    Postów
    517

    Domyślnie

    Dodatkowo FCA na każdym egzemplarzu traci 14 tys. dolarów, a władze stanowe dodatkowo ludziom dopłacają spore pieniądze, żeby kupili samochód elektryczny.
    Wolny rynek w czystej postaci. Jak tak dalej pójdzie to Kalifornia w przeciągu kilkudziesięciu lat z najbardziej rozwiniętego stanu stanie się stanem rolniczym.

    https://magazynauto.interia.pl/wiado...0e,nId,1432165

  2. #72
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,465

    Domyślnie

    Panowie od ,,off..,, wydzielić wam oddzielny wątek w HP?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #73
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    607

    Domyślnie

    W Genewie 5 marca FCA pokaże...


    starą Giulietta, ale z nowym/starym silnikiem 2.0 jtdm 170KM, w specyfikacji Veloce ))))))

    Włosi to mają poczucie humoru.

  4. #74
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2018
    Auto
    Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD 8v, Fiat 125p '69
    Postów
    28

    Domyślnie

    5 marca ma się też odbyć jakaś konferencja na której miejmy nadzieje że faktycznie mają coś jeszcze pokazać, bo na tą chwile to jest po prostu absolutnie żenujące. Już nawet nie mówie o tych malowaniach na Giulie i Stelvio bo są żywcem przejęte z jakiegoś Golfa MK2 z Radom Tuning Show 1998.

  5. #75
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,995

    Domyślnie

    żenujące? były nawet spekulacje że uwalą w AR totalnie nie tylko Mito ale i Giuliettę bo mają robić tylko auta większe/droższe/mocniejsze/premium. duża konkurencja a mała marża i sprzedaż Giulietty (jak na zarobek który mają na sztuce) skutkuje tym że Giuliettę zamiast unowocześniać mocno, to tylko kosmetycznie coś tam podpicują i dalej coś tam się sprzeda 3-5tyś szt/mc.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  6. #76
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2018
    Auto
    Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD 8v, Fiat 125p '69
    Postów
    28

    Domyślnie

    Idąc tym tokiem myślenia to za 15 lat nadal w salonach będą stały ,,nowe" Giulietty z inną paletą lakierów i paletą silników ograniczoną do jednego. To tak nie działa, kiedyś to perpetum mobile się skończy i to szybciej niż komukolwiek się wydaje. Jest takie przysłowie o konkurencji i staniu w miejscu, które już w tym temacie przytoczyłem, którego w Alfie chyba na siłe się nie trzymają.

  7. #77
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,995

    Domyślnie

    za 3 lata z żółtych wstawek w Veloce przejdą na np zielone i będzie dobrze
    a tak serio, to jasne, model fajny ale już troche podstarzały. w poprzednim poście zmierzałem do tego że nie mamy pewności czy Giuliettę (auto klasy C), chcą trzymać w portfolio AR. może władze FCA same nie wiedzą co z tym robic. takie auta robią marki nie-premium, tanio i na ilości zarabiają. w AR nie przejdzie, business nieszczególny. sam ciekw jestem co za te 2-3 lata zobaczymy jeśli chodzi o Giuliettę. narazie mamy żółte wstawki w Veloce zamiast czerwonych i felgi skopiowane z Giulii.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  8. #78
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2019
    Auto
    alfa romeo 159 SW 2.4 jtd Q-tronic
    Postów
    2

    Domyślnie

    Przecież FCA to ogromny koncern. Czemu takie koncerny jak BMW czy VW mogą robić to, co do nich należy, czyli produkować regularnie samochody, a Alfa zawsze coś musi zrobić nie tak, jak trzeba. Po 159 nie było nic. Później miała być Giulia. Premiera opóźniła się 2 lata. Raz mówili, że będzie Giulia kombi, potem, że nie. Zaraz miała być Giulietta, ale jednak jej nie będzie. Pewnie pojawi się w 2022 r. Ten samochód jest tak przestarzały, że chyba jedynymi nabywcami 2019 r. będą ludzie korzystający z telefonów z klapką. Jak pojawiła się Giulia, to myślałem, że jest to jakiś przełom. Ale teraz wiadomo, że nie. Alfa nigdy się nie będzie dobrze sprzedawać, bo ci makaroniarze nie rozumieją jednej podstawowej rzeczy. Jedyną opcją na zwiększenie sprzedaży jest regularne wypuszczanie nowych aut. Niemcy już dawno zrozumieli, że co 3 lata musi być lifting, a MAKSYMALNIE co 6 lat nowy model, bo tak się ludziom leasingi kończą. Nie bez powodu wiele osób od lat jest wiernych tej samej marce. Co 3 lata wymieniają na nowy model tej samej marki. Z Alfą jest to niemożliwe, chyba że ktoś chciałby się przesiadać ze 159 na MiTo, potem na 4C i na Giulię, po czym znowu na Giulię, bo Włosi zapomnieli o wypuszczeniu nowego samochodu.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Knapek Zobacz post
    I poniekąd bardzo dobrze. Na co komu jakieś asystenty parkowania, hybrydy czy inne badziewie? Jakiś kawałek układu scalonego wchodzącego w skład jakieś asystenta to nie znowu taka przepaść technologiczna. Każdy Chińczyk to zrobi.
    Gdyby jeszcze choć trochę zmienili karoserię, to następny samochód za 2 lata też byłaby Giulietta.
    To jest Twoje zdanie i jakiejś niewielkiej części fanów Alfy - pewnie głównie w krajach takich jak Polska - czyli słabo rozwiniętych i generalnie biednych. Ale globalnie niewielu jest klientów, którzy wolą przestarzałe konstrukcje od nowoczesnych. Postępując tak jak w przypadku Giulietty, Alfa szybko straci efekt wow wywołany Giulią i Stelvio. Też odpychają mnie auta z 3 ekranami w środku, ale wnętrze Giulietty to jest już średniowiecze w porównaniu z konkurencją
    Ostatnio edytowane przez Bolo93322 ; 01-03-2019 o 18:25

  9. #79
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    brak
    Postów
    17

    Domyślnie

    Nie narzekajmy, Porsche Carrera czy klasa G na przestrzeni ostatnich lat tez się jakoś specjalnie nie zmieniły... Osobiście nie chciałbym, żeby Giulietta poszła w stronę Giuli, czyli compact z tym sam przodem i podobnym tyłem, jak to się dzieje w przypadku grupy VAG, etc. Przy zakupie Veloce Pan w salonie powiedział, że Włosi pójdą raczej w stronę, będących na topie crossover’ów czyli mniejszego Stelvio, zamiast klasycznego kompakta. Tyle ode mnie.

  10. #80
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    No to napisz co jest realną konkurencją dla Giulietty w klasie kompakt i nie ma 3 ekranów.
    Do wyboru masz następujące pojazdy. Golf, Megane, 308, C4, Ds4. I co tam jeszcze? Gdzie tam są te lata świetlne do przodu? W czym? W tysiącu gadżetów typu asystent pasa ruchu?

    Ze wszystkich tych nowości z stylu czytanie znaków drogowych, ograniczeń prędkości i innych bzdurnych asystentów parkowania, których nie ma w Giulietcie to osobiście warty uwagi jest jeden: asystent martwego pola, bo faktycznie nie da się go zastąpić, nie ma go w Giulietcie i jest naprawdę pomocny. Reszta to bzdety.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Nowa Giulietta
    Utworzone przez MissMarfa w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-09-2014, 08:57
  2. Nowa Alfa Romeo Giulietta Veloce
    Utworzone przez PHOENIX w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory