Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Odcina turbo w okolicach 4500 obr. 1.4 135KM

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 135KM
    Postów
    6

    Unhappy Odcina turbo w okolicach 4500 obr. 1.4 135KM

    Panie i Panowie.
    Przeszukalem forum. Podobnego objawu nie znalazłem...
    Dziś stałem się posiadaczem AR Mito 1.4 135KM. Przebieg udokumentowany 150000km 2000r, wszystkie serwisy, wymiany na czas w ASO. Poprzedni właściciel znany. ASO znane. Pewniak. Krajówka. Ostatnia wymiana oleju 10msc temu, 9000km temu. Ostatnia wymiana świec 30000temu 2 lata. Objawy. Generalnie wszystko ok. Silnik równo pracuje, cicho, ładnie przyspiesza.... jednak:
    Pod obciążeniem czyli dość agresywnym przyspieszeniu, przełamując barierę ok 4600obr (+-500) auto zostaje zdławione tak jakby turbo odciął. Ujęcie gazu i wraca do normy. Dodanie gazu znowu odcinka. Męcząc ją tak można dojść do wyższych obrotów jednak delikatnie operując gazem. Każde mocne wciśnięcie pedalu gazu powoduje odcinkę. Kompa jeszcze nie podlączali. Błędów na desce brak. Poza tym ideał.
    Poprzedni właściciel 1953 rocznik. Obawiam się że mógł nigdy nie przekraczać 4000obr/min od nowości...
    Ktoś, coś ??? Poratuje mądrym słowem

    Niestety z racji tego że właśnie się zarejestrowałem, nie mogę dodać linku do filmu na TY. Tytuł "Alfa Romeo Mito 1.4 135 KM odcina turbo". Jednak się udało
    Ostatnio edytowane przez lordbekon ; 10-10-2018 o 16:55

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2017
    Auto
    Volvo S80 2.5T
    Postów
    123

    Domyślnie

    Czujnik położenia wału do sprawdzenia.
    Poza tym wiedziałeś o tym przed kupnem, czy nagle się okazało?

    Wysłane z poczty

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 135KM
    Postów
    6

    Domyślnie

    Cytat Napisał JaGrab3 Zobacz post
    Czujnik położenia wału do sprawdzenia.
    Poza tym wiedziałeś o tym przed kupnem, czy nagle się okazało?

    Wysłane z poczty
    Nie wiedziałem, okazało się w połowie drogi powrotnej, kiedy powstały sprzyjające warunki aby jej docisnąć.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar DmX
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Mito QV
    Postów
    626

    Domyślnie

    Świece do wymiany. "Ostatnia wymiana świec 30.000 temu 2 lata".

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 135KM
    Postów
    6

    Domyślnie

    Cytat Napisał DmX Zobacz post
    Świece do wymiany. "Ostatnia wymiana świec 30.000 temu 2 lata".
    Myślisz że to może być powodem ?

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar DmX
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Mito QV
    Postów
    626

    Domyślnie

    Nie wiem ,ale od tego bym zaczął ,i tak musisz to zrobić.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    Mito TB155
    Postów
    32

    Domyślnie

    Sprawdź potencjometr przyspieszenia aka pedał gazu. Może nie łapać w niektórych miejscach. W Mito dość często padały niestety, nowy kosztuje ok 150 zł z ASO.

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 135KM
    Postów
    6

    Domyślnie

    Cytat Napisał relneg Zobacz post
    Sprawdź potencjometr przyspieszenia aka pedał gazu. Może nie łapać w niektórych miejscach. W Mito dość często padały niestety, nowy kosztuje ok 150 zł z ASO.
    W sobotę zostawiam auto tam gdzie brałem - ASO
    Zobaczymy co zdiagnozują. Teraz dla odmiany wysypały się czujniki parkowania - nie działają / pokazują pole parkowania na wyświetlaczu pomimo jazdy na wprost / raz zadziałały
    Pokazuje znowu błąd od trakcji / hill holdera / start stopu... Dalej przy gwałtownym przyspieszaniu szarpie i nie ciągnie. Może świece, jak koledzy podpowiadają, może coś innego ?
    Na razie entuzjazm opadł. Mam nadzieję że okaże się że będzie to pierdoła jakaś która powoduje sianie błędami.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar Lone Wolf
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    AR MiTo 1.4 105KM
    Postów
    149

    Domyślnie

    Cytat Napisał lordbekon Zobacz post
    W sobotę zostawiam auto tam gdzie brałem - ASO
    Zobaczymy co zdiagnozują. Teraz dla odmiany wysypały się czujniki parkowania - nie działają / pokazują pole parkowania na wyświetlaczu pomimo jazdy na wprost / raz zadziałały
    Pokazuje znowu błąd od trakcji / hill holdera / start stopu... Dalej przy gwałtownym przyspieszaniu szarpie i nie ciągnie. Może świece, jak koledzy podpowiadają, może coś innego ?
    Na razie entuzjazm opadł. Mam nadzieję że okaże się że będzie to pierdoła jakaś która powoduje sianie błędami.
    Jak elektronika w MiTo świruje, to pierwsze co - akumulator do sprawdzenia.

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2017
    Auto
    Volvo S80 2.5T
    Postów
    123

    Domyślnie

    Hmm cos duzo tych przypadków.... Kupiłeś od handlarza?

    Wysłane z poczty

Podobne wątki

  1. 1.9 JTD odcina turbo przy 3 tyś.
    Utworzone przez lokaczbmw w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2018, 00:04
  2. [MiTo] Stukający hydrozawór alfa mito 1.4 multiair turbo 135km
    Utworzone przez Grzesiek26 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-04-2015, 10:51
  3. Czyszczenie turbo w warszawie, bądź okolicach
    Utworzone przez grzgar w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 22:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory