Czy Giulietta nie ma żadnego ostrzeżenia o niskim poziomie płynu spryskiwacza? Po prostu się kończy i radź sobie?
Czy Giulietta nie ma żadnego ostrzeżenia o niskim poziomie płynu spryskiwacza? Po prostu się kończy i radź sobie?
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
xenon masz?
U siebie raczej nie mam To drugi samochód w rodzinie. Obecnie nie mam go w pobliżu ale dostałem pytanie.
Pytał też kolega co ma Veloce bo też mu się skończył nagle. Nie wiem czy tam są Xenony.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Nie ma. Niezależnie czy z ksenonem czy bez.
You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo
Lampki nie ma ale jak jest niski poziom to chyba spryskiwacze reflektorów nie działają
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Nie ma kontrolki ani żadnej informacji - zresztą jak w większości nowych aut. Zawsze było to dla mnie niezrozumiałe.
Natomiast faktycznie spryskiwanie reflektorów działa z moich obserwacji do momentu gdy w zbiorki pozostało około 1/2 płynu.
W większości nowych aut to raczej właśnie standard. Problem że Giulietta nowym samochodem nie jest
Nawet w starych samochodach już były takie konstrukcje jak osobny zbiornik na reflektory czy spryskiwanie reflektorów co któreś użycie wycieraczek.
Imho to powinien być wymagany prawem standard jak poduszki. Tu chodzi o bezpieczeństwo. Jedziesz sobie autostradą i nagle nie masz czym przetrzeć szyby. Po kilkunastu minutach nic prawie nie widzisz a nie masz jak się zatrzymać a do stacji daleko.
W Giulii wali po oczach ostrzeżenie na długo zanim się skończy.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Jest tak jak mówią Koledzy powyżej. Jak masz spryskiwacze reflektorów (można było mieć nawet bez zenonów) to jak poziom płynu spada poniżej (dajmy na to 1/2 albo 1/3) przestają się spryskiwać reflektory. Ja w ten sposób absolutnie niezawodnie wiem kiedy uzupełnić płyn, i nigdy jeszcze nie miałem zonku "ojej, skończył się niespodziewanie". To doskonale widać, czy spryskują się reflektory czy też nie. No i słychać. Jak jest za mało płynu na reflektory to tak dość wysoko wyje pompa spryskiwacza reflektorów przez jakąs sekundę, półtorej. Oczywiście przy 2 paczkach na A1 tego się nie usłyszy...
Rozumiem, tyle że ja nie mam spryskiwaczy reflektorów u siebie. Giuliettą jeździ żona i nawet jakby miała spryskiwane reflektory to rozwiązanie z patrzeniem czy faktycznie się spryskują i ile mogę jeszcze mieć płynu jest ... trochę cudownym rozwiązaniem problemu który inni rozwiązali profesjonalnie dawno temu.
No nic. Trzeba z tym żyć albo dorobić sobie prosty układ z czujnikiem.
coś jak kolega tu:
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...ml#post1318803
Ostatnio edytowane przez azar ; 07-01-2019 o 17:49
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Nie ma żadnego powiadomienia. Dla mnie jest to jakiś żart- w 159 wszystkie wersje z ksenonami miały czujnik poziomu i stosowny komunikat gdy mało. U mnie w julce z xenonami niema nic. Czarę goryczy przepełnia coś jakby wskaźnik poziomu w postaci bagnetu na sitku we wlewie płynu. Przypomniały mi się czasy trabanta 601 i takiego samego "miernika poziomu paliwa".