Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: rozmiar ET

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2019
    Auto
    AR GIULIETTA 1.4 TB 120KM
    Postów
    2

    Domyślnie rozmiar ET

    witam,jestem całkowicie początkującym właścicielem Giulietty,stąd moje pewnie pytanie?jaki przedział ET felgi mogę założyć,myślę tu o feldze 16 cali szerokości 7'',czy ET rzędu 33,34 będzie ok?dziękuję za każdą odpowiedż

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Powinna być ok. Będzie nieco bardziej wystawać poza obrys auta. Zaciski hamulcowe masz zwykłe, więc kształt felgi i ramion przy piaście nie powinien mieć tutaj znaczenia. Ale znam przypadki, że nawet mimo mniejszego ET niż fabryka, nie pasowały felgi ze względu na ich formę w okolicy piasty/zacisku. Także na 100% nikt Ci nie powie, chyba że pokażesz model felgi i ktoś już je montował na tym aucie.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,990

    Domyślnie

    Pełna zgoda z kolegą. Dodam tylko że będą mu wystawać praktycznie tyle co standardowe 17/18 (bo tam jest 7.5" ET41), czyli i tak dalej koła beda schowane. Można iść w niższe ET spokojnie (lub szerszą felgę/oponę i odpowiednio dopasować ET) - ja np mam felgi ze 159 18x8 ET41, czyli wystawione ok 6.5mm wg ori 17", wyglada juz ciut lepiej ale dalej są schowane. Wiem że niektórzy ładowali felgi 8" ET41 ze 159 na dosc sporych dystansach i też było OK, tak więc jest swoboda wyboru.

    No i jest wątek o felgach, czemu nie tam pisać? Subskrybują go Ci którzy nie raz coś wymieniali, więc na pewno ktoś z głowy Ci powie ile można wysunąć na max (ode mnie masz tylko potwierdzenie delikatnego wysunięcia).