Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 46

Temat: Silniki do MiTo 120KM, 135KM...

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bacek Zobacz post
    Mam MiTo 120KM i Giuliettę Multiair 170KM. Wiem że jest różnica w mocy ale wg danych technicznych opartych przecież na tych samych normach powinno być odwrotnie. Multiair to jak dla mnie tylko marketing.
    Ja też miałem T-jeta ale tej samej wielkości, wagi i podobnej mocy co Giulietta (Fiata Bravo T-jet 150 KM)i wiem że Multiair przynosi realne oszczędności w zużyciu paliwa. Są one uzależnione od warunków, największe różnice widać w mieście i przy ostrzejszej jeździe ale nawet na trasie oszczędności są na poziomie 1 - 1.5 litra.

    Cytat Napisał Bacek Zobacz post
    W długi weekend byłem nad morzem, połowa drogi z Łodzi autostradą, druga połowa zwykłą drogą - średnie spalanie Julki to 9,1 l/100 km!!! Średnia prędkość 78 km/h. Dodam, że jechaliśmy w dwa samochody, szwagier Skoda Octavia 1.4 TSI, ta sama droga, ta sama prędkość - średnie spalanie skody to 6,5 l / 100 km.
    Ja na twoim miejscu rozważyłbym wyjazd do serwisu - moja Alfa spaliła podobne ilości paliwa (8.8l) na samej A1 jadąc z prędkościami autostradowymi. Na krajowej drodze nigdy nie przekraczam 7 litrów a czasami schodzę do 6-ciu.

    Co do Mito 120KM to masz 100% rację - samochód jest bardzo dynamiczny i wersja 135 KM nie robi dużej różnicy. W przypadku Mito najlepszym wyborem jest T-Jet 155 KM - wg mnie jest dynamiczniejszy od Giulietty MA170 i daje niesamowity fan z jazdy.

  2. #22
    rafik11
    Gość

    Domyślnie

    jako że moja żona uparła się na mito(na szczęście znajomy sprzedaje trzyletnie mito 1,4 155KM)to mam do was prośbę o przybliżenie tego silnika. Czy to jest to samo co 1,4 t-jet 155KM bo widzę że w alfie nazywacie go TB, czy są jakieś jego przypadłości ? Ja osobiście mam silni grupy vw 1,8 tsi 160KM więc uturbiona benzyna mi nie przeszkadza ale może coś tam się standardowo psuje. Czy ten silnik 1,4 170 multiair jakoś zasadniczo różni się od tego 155KM (który lepszy). Poczytałem o tym 1,4 155KM i tam jest pasek rozrządu z zaleceniem wymiany po 80kkm i czy faktycznie do tego przebiegu dotrzymuje czy trzeba go częsciej wymieniać oraz jaki jest koszt tej wymiany?

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Okolice Opola
    Postów
    37

    Domyślnie

    Panowie, jestem na etapie zakupu Mito dla żony i myślałem że wiem o niej już prawie wszystko ( mam na myśli MiTo), ale tu zagadka (przynajmniej dla mnie) do tej pory spotkałem się z dwoma wersjami silnika benzynowego 1.4 Turbo, a mianowicie 155KM i obecnie pakowany 135 KM (nie wspominam o wersji LPG 120KM). Co to za silnik w wersji 120KM z 2009 roku? i jak się ma do wersji 155KM
    Paweł
    AR 146 1.4 TS
    AR 166 2.4 JTD

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    było: 147, Giulietta jest: Giulia '17 i Spider '85
    Postów
    474

    Domyślnie

    Cytat Napisał coupe8 Zobacz post
    Dzięki Panowie za wszystkie odpowiedzi, MiTo będę kupował za jakiś czas, także mysle że wtedy silniczki MultiAir będą już bardziej popularne i będzie można coś więcej na ich temat powiedziec, bo jestem ciekaw jak one będą spisywać się po kilkudziesięciu tyś km, czy nie będą awaryjne, a pozatym ciekawe jak te silniki tolerują LPG bo czytałem różne opinie, bede szukał 135 albo ewentualnie tego szatana z 170KM na pokładzie bo przy dosyć małej masie i wymiarach tej Alfetki wrażenia muszą być niesamowite,
    mam pytanie jaka jest pozycja za kierownicą w MiTo, czy siedzi się niżej niż w większości aut? czy ogólnie auto jest nisko zawieszone? bo bardzo lubie niskie auta typu coupe w takich autach frajda z jazdy jest niesamowita!
    170 KM w Mito jest trochę przereklamowane moim zdaniem. Przed zakupem jeździełem i MITO i Julką z tym silnikiem. Giulietta pomimo wagi jest lepiej się zbiera i szybciej przyspiesza (nie tylko moje odczucie - katalog potwierdza 0,1 s do setki). Może to zasługa szerszych opon jednak dużo lepiej się jeździło i cenowo były już bardzo zbliżone, więc wziąłem Julke. Po rozmiarach Mito spodziewałem się kosmicznego przyspieszenia, które jednak okazało się tylko złudzeniem. Jakbyś decydował się 170 to popatrz czy nie będziesz miał do wzięcia Julki w podobnej cenie.

  5. #25
    alfajet
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał janek Zobacz post
    . Jakbyś decydował się 170 to popatrz czy nie będziesz miał do wzięcia Julki w podobnej cenie.
    Dobre Julka w podobnej cenie????chyba że spawana w połowie...sorki za OT
    Ale fakt faktem że 170 nawet w Julce to nie kosmos , niby dużo wycia ale efekt taki sobie....oczywiście silniczek daje radę i zapewne większość użytkowników nie podskoczy ale lekki niedosyt jest...ja użytkuję Mito 135PS z TCT (właściwie to moja żona) i trzeba przyznać że to połączenie to arcy-fajna zabawka.na trybie normal(dla żony OK)jest łagodna i potulna żeby nie powiedzieć leniwa, co innego Dynamic tutaj silnik pozbawiony jest kagańca i można pogonić do 200 całkiem nieźle powyżej już nie powojuje ale to przecież nie auto wyścigowe.Fajne autko w tej konfiguracji mimo tandety wykonania nadkoli, lakieru rysującego się od samego patrzenia, kiepskich plastików we wnętrzu itp.Ale coś w sobie ma

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfajet Zobacz post
    Dobre Julka w podobnej cenie????chyba że spawana w połowie...sorki za OT
    Z cennika Alfa Romeo:
    Mito QV 170 KM podstawowa cena 87500 zł,
    Giulietta 1,4 170 KM progression 78500 zł + za 990 zł mozna w promocji kupić pakiet QV

    Jak sie nie znasz to nie pie...

  7. #27
    alfajet
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post

    Jak sie nie znasz to nie pie...
    Widzę że odpowiedź w pełni merytoryczna....winszuję klasy....znowu OT ale nie mogłem się powstrzymać

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfajet Zobacz post
    ale to przecież nie auto wyścigowe
    Od samego początku było, jest i będzie wyścigowe.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 14-09-2012 o 19:22

  9. #29
    Flar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfajet Zobacz post
    .Fajne autko w tej konfiguracji mimo tandety wykonania nadkoli, lakieru rysującego się od samego patrzenia, kiepskich plastików we wnętrzu itp.Ale coś w sobie ma
    Pokaz mi jedno auto tego segmentu w cenie podstawowego Mito mające tak dobre plastiki w kabinie. Nie wiem jak te pseudocarbony ale u mnie plastik jest wręcz miesisty a nie twardy. Lakieru tez nie mam porysowanego mimo 3 lat jazdy.
    Wiec nie mam pojęcia skąd takie wnioski

  10. #30
    alfajet
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Flar Zobacz post
    Pokaz mi jedno auto tego segmentu w cenie podstawowego Mito mające tak dobre plastiki w kabinie. Nie wiem jak te pseudocarbony ale u mnie plastik jest wręcz miesisty a nie twardy. Lakieru tez nie mam porysowanego mimo 3 lat jazdy.
    Wiec nie mam pojęcia skąd takie wnioski
    Moje doświadczenia są zaledwie tygodniowe-fakt.Nie mówię tu o wyglądzie kabiny a o jakości plastików na drzwiach i podłokietniku(te z centralnej konsoli są OK)..... nie no ale co do lakieru to nie przesadzajmy lekkie otarcie obrączką i już rysa jak po śrubokręcie , no ale jak sądzę to wina eko-pseudo-lakierów. Żebyśmy się dobrze zrozumieli ,autko wybrałem bo faktycznie robi bardzo pozytywne wrażenia estetyczne wewnętrzne i zewnętrzne i chciałem żeby żona się w nim dobrze czuła ... i tak też jest.....powiem więcej sam się w nim dobrze czuję pomimo ewidentnych niedoskonałości

Podobne wątki

  1. [MiTo] Chip Tuning Mito 1.4 (135KM) w Warszawie i okolcach
    Utworzone przez kedziart w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 28-02-2016, 20:07
  2. Mito 135KM TCT Vialle LiquidSI
    Utworzone przez lechtak w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 18:42
  3. [MiTo] Stukający hydrozawór alfa mito 1.4 multiair turbo 135km
    Utworzone przez Grzesiek26 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-04-2015, 10:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory