Strona 51 z 311 PierwszyPierwszy ... 414243444546474849505152535455565758596061101151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 501 do 510 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #501
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Oglądałem dość szczegółowo nową astrę. Powiem wam tak: na razie to pani giulietta szans wielkich nie ma i nie chodzi tu o sprzedaż. Astra zawsze sprzeda się sto razy lepiej, bo to auto popularne, golfopodobne w sensie klienteli.
    Ale, tak jak insignia posżła ostro do przodu, technicznie i stylistycznie, tak i nowa astra robi wrażenie. To naprawdę są dobre i efektowne, ciekawe auta!
    Bryła niemal identyczna jak giulietta, tył auta uderzająco podobny. Przód ciekawszy, bo agresywny, ostry, to nie też smieszny mumin Marchionne.
    I wnętrze.... Jesli deska w AR będzie taka jak na zdjęciach, wstyd będzie do tego auta wsiąść. Astra bowiem to kosmos. Opel odszedł od idiotycznego menu "schodkowego, poziomowego", tak jest jest to w ostatniej vectrze, gdzie ustawienie czegokolwiek wymaga postoju na parkingu. Tutaj wszystko wywalono na deskę, skutkiem czego jest masa klawiszy, ale jak się człowiek pół godziny poćwiczy, ma opanowane w ciemno. Zegary w pięknych, tak, tak, alfowskich tubusach. Ta nędza na desce giulietty (to, co widać na fotkach) to jakiś zły sen.

    Mnie się astra podoba i wstyd mi to mówić. Wstyd, bo wygrywa porównanie z nowym dzieckiem AR. Pewnie sprzeda więcej, będzie zadowolony, ale zapomnijmy od lata 2010 (Giulietta wejdzie do sprzedaży) o tzw. oryginalności naszej marki.

  2. #502
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    Nie wiem co takiego podoba Ci sie w konsoli nwej Astry ale o gustach sie nie dyskutuje.
    Cytat Napisał Pingwin
    Ta nędza na desce giulietty (to, co widać na fotkach) to jakiś zły sen.
    Skoro wolisz mase przycisków to wybierzesz Astre. Ja wole minimalizm i jak najmniejsza ilosc, guziczkow, pokręteł i przełączników dlatego spojrzę w kierunku Gulietty. Po to są rózne marki, by kazdy mógl cos sobie wybrac.

  3. #503
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Pingwin na razie możemy sobie tylko gdybać jak wypadnie na tle konkurencji. Moim zdaniem - po raz kolejny powtórzę - dzięki swoim wymiarom będzie bardzo konkurencyjna. Nie chodzi tutaj wyłącznie o te 5 litrów bagażnika, ale o to jak to będzie wyglądać.

    Jak ważne są proporcje w wyglądzie samochodu można zobaczyć w przypaku Brery

    KONCEPT



    WERSJA PRODUKCYJNA



    Mimo, że obie są podobne to jednak cywilna Brera dla mnie przypomina cywilnego hatchbacka zamiast prawdziwe sportowe coupe z Włoch.

    Na wizerunek trzeba zapracować, z dnia na dzień Alfa nie osiągnie progu sprzedaży, który zagwarantuje jej rentowność. I jeden model też tego nie zmieni.

  4. #504
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Mogli zrobić to co Porsche robi ze swoimi modelami. Wzięli by tę Brere, poszerzyli rozstaw osi i dołożyli drzwi, zostawiając hatcha, było by coś w rodzaju MiniSportWagon
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  5. #505
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Co do Brery - konceptu na żywo nie widziałem, wersję produkcyjną jak najbardziej, i jak dla mnie Brera to auto absolutnie zjawiskowe! Uważam, że w cenie katalogowej 122 900 PLN nie ma absolutnie nic piękniejszego obecnie na rynku. A to, że koncept był trochę inny (bo jak dla mnie to tylko trochę), to jest normalna sprawa.
    Jeśli chodzi o Giuliette - jak na hatchbacka jest OK. Profil całkiem udany, tył bardzo ładny (podobają mi się zwłaszcza światła), deska również mi się podoba, przede wszystkim jest oryginalna, a większość aut ma bardzo podobne deski, i jak dla mnie ta w Giuliettcie jest zdecydowanie na plus. Całe wnętrze też jak dla mnie sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Wszystko jednak psuje ten przód, czyli przede wszystkim światła. O ile do MiTo ten wyraz mordki mi jescze pasuje, to tutaj jakoś tego nie mogę zaakceptować... Jedyna nadzieja, że na żywo nie będzie wyglądala tak pociesznie...

  6. #506
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Co do wnętrza to czy nie jest podobne do BMW? Nie oglądałem nowych BMW, ale na włoskich forach tak niektórzy piszą...

  7. #507
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    owszem jest podobne ksztalt glownejgo elementu deski jest neima identico reszta to dal mnie lacer aale ladne to ma jezdzic jak dzikie a nie wygladac

  8. #508
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Pyszczek mumina, przy brerze i 159 to po prostu upadek.... Nie podlega w ogóle dyskusji.
    Co do deski.. wiecie, deska jest do używania.. Uzywa się jej chyba częsciej podczas jazdy a nie postoju, a przynajmniej porównywalnie długo...
    No więc kierowca powinienj od razu, jednym, dwoma ruchami zrobić na desce to co chce. Przy wielopoziomowej nawigacji (bo taka być musi, skoro ograniczono liczbę klawiszy czy pokręteł) oznacza to konieczność skupiania uwagi na desce, zamiast na drodze.Dlatego własnie tak krytykowany jest Idrive z BMW i dlatego też Opel kompletnie wycofał się z nawigacji wielopoziomowej zarówno w Insignii jak i nowej Astrze.
    Wiem co mówię, jako drugiego auta używam często własnie vectry z 2008 roku. Ustawienie czegokolwiek na spokojnie podczas jazdy zakrawa na niemożliwość. Mimo, ze dobrze znam to auto, zrobiłem nim na trasach całej Europy ponad 30 tys km.
    Jeśli Giulietta będzie miała to samo, to fatal error.

  9. #509
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    To naprawdę są dobre i efektowne, ciekawe auta! Przód ciekawszy, bo agresywny, ostry, to nie też smieszny mumin Marchionne.
    Myślę że identycznymi słowami można opisać Kię Ceed czy jakiś inny produkt azjatycki. Każde z tych aut poprzez ich podobieństwo do siebie i ogromną ich liczbę na ulicach po prostu staje się mało ciekawe po dość krótkim czasie. Wśród tych skośnookich "piękność" nawet Golf staje się oryginalny w swej nijakości.
    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    I wnętrze.... Jesli deska w AR będzie taka jak na zdjęciach, wstyd będzie do tego auta wsiąść.
    Owszem trochę mnie razi unifikacja -zegary takie jak w Mito, wiele widocznych elementów pewnie tez będzie dzielona z innymi autami Fiata co nie służy oryginalności.
    Z drugiej strony unifikacja innych części to plus- gdy wymieniałem np głupi filtr oleju poszedłem do pierwszego lepszego sklepu z częściami do Fiata gdzie mogę dostać większość części do mojego auta mimo wszystko ciesząc się jej odmiennością i rzadkością na ulicy.
    Naiwnym byłoby oczekiwanie że AR zbliży się choć w swej sprzedaży do popularnych marek - nie po to ona istnieje i nie stanowi trzonu koncernu i jego być albo nie być tak jak np Astra dla Opla.

  10. #510
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    w temacie wnętrza, wiemy już czemu ono takie własnie będzie. Na oficjalnej stronie Giulietty doczytałem że: "The interior clearly takes inspiration from the Giulietta of the 1950s with its streamlined shape and light and sharp lines. The "balance" controls in the centre of the dashboard, on the other hand are reminiscent of the modern day 8C Competizione".
    I wszystko wiemy. A więc deska zainspirowana jest starą deską starej giulietty z lat 50 tych, a dop tego dodano kosmos nowoczesności z 8C.
    Oj, będzie się działo. Chcieliście ORYGINALNOŚCI I KONTROWERSYJNOSCI, będziecie ją mieli)))))

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory