Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 54
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Nasze Belle - Opisy i zdjęcia naszych Alf.
  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa 75 2.0 TS, Alfa Giulietta 1.4 MA, Peugeot 307 SW 1.6 16V
    Postów
    4,105
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    131 d 18 h 10 m

    Domyślnie

    Dlatego właśnie boję się ruszać blachę w 75. Bo wygląda na zewnątrz bardzo dobrze, a po rozebraniu może okazać się, że nie jest tak różowo... Powodzenia w renowacji!
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170KM 2011
    Alfa Romeo 75 2.0 TS 148KM 1989
    Peugeot 307 SW 1.6 16V 110KM 2003


  2. #22
    Moderator Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    superb 1.8T + 75 3.0, 75 1.8T
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    89 d 1 h 39 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Dlatego właśnie boję się ruszać blachę w 75. Bo wygląda na zewnątrz bardzo dobrze, a po rozebraniu może okazać się, że nie jest tak różowo... Powodzenia w renowacji!
    ;-))))))))

    W starszych alfach przynajmniej wiadomo czego się spodziewać i gdzie. W nowszych - niestety trzeba się spodziewać wszystkiego

    A autorowi gratuluje podejścia do tematu. Skąd brać tak dokładnych blacharzy??? W mojej czarnej 75 jest to samo, albo i jeszcze gorsze z pasem tylnym.
    Ostatnio edytowane przez bimsky ; 10-01-2014 o 09:39

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Auto
    Alfasud Sprint 1,5QV; AR 33 1,7 II seria; AR 156SW 1,9 2005
    Postów
    127
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 22 h 13 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał zeb Zobacz post
    Szacun za podejście do odbudowy. Mam nadzieję, ze odwdzięczy się frajdą z jazdy i brakiem awarii
    dzięki, również mam taką nadzieję


    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Dlatego właśnie boję się ruszać blachę w 75. Bo wygląda na zewnątrz bardzo dobrze, a po rozebraniu może okazać się, że nie jest tak różowo... Powodzenia w renowacji!
    no właśnie, ja myślałem że do roboty będą tylko progi no i coś z tyłu, a wyszło jak wyszło


    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    A autorowi gratuluje podejścia do tematu. Skąd brać tak dokładnych blacharzy??? W mojej czarnej 75 jest to samo, albo i jeszcze gorsze z pasem tylnym.
    dzięki, kolegę blacharza spotkałem przypadkowo jak jechałem Sprintem, dał mi namiary do siebie i tak po kupnie 33 odezwałem się do niego Naprawdę jest mega dokładny i wszystko potrafi zrobić, niema rzeczy niemożliwych do wykonania, ten pas od mocowania zamka klapy, po dorobieniu, wygląda jak oryginał no ale coś za coś, do najtańszych nie należy

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 155 2.0 16V TS Sport
    Postów
    1,027
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 8 h 33 m

    Domyślnie

    redziar, możesz zapytać swojego blacharza czy można łatki zrobić z blachy nierdzewnej i czy da się to pospawać ze zwykłą blachą jak na nadwoziu czy na podłodze?
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.

  5. #25
    Moderator Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    superb 1.8T + 75 3.0, 75 1.8T
    Postów
    1,199
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    89 d 1 h 39 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    redziar, możesz zapytać swojego blacharza czy można łatki zrobić z blachy nierdzewnej i czy da się to pospawać ze zwykłą blachą jak na nadwoziu czy na podłodze?
    Da się, ale skład chemiczny jest inny i może rdzewieć na łączeniu

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 155 2.0 16V TS Sport
    Postów
    1,027
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    12 d 8 h 33 m

    Domyślnie

    Ale rdzewieć może od samego styku, czy musi być dodatkowo elektrolit typu dostęp wilgoci? Bo podkład, szpachla, baza i klar chyba nie puszczą wilgoci?
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.

  7. #27
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR 156 1,8 T. Spark 1997
    Postów
    181
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    18 d 20 h 22 m

    Domyślnie

    W tym przypadku może rdzewieć pod wpływem czynników atmosferycznych, ale jak łączenie zabezpieczysz tak jak blachę, to nic się nie stanie. Tylko, czy to jest opłacalne blachę nierdzewną wstawiać? To przecież kosztuje około 14 zł/kg. A zwykła blacha około 2,5 zł/kg.

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM
    Postów
    285
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    16 d 9 h 40 m

    Domyślnie

    Nie do końca. Jeżeli łączysz dwie różne stale, będziesz miał różnice potencjału elektrochemicznego i utworzy się takie małe ogniwko galwaniczne. Więc może zardzewieć samo z siebie po jakimś czasie.

    Powiem inaczej - da się to zrobić, ale spawacz musi się znać i umieć.
    Ostatnio edytowane przez mmax88 ; 11-01-2014 o 11:40
    Obecnie: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM

    Moim następnym samochodem też będzie Alfa

  9. #29
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Auto
    Alfasud Sprint 1,5QV; AR 33 1,7 II seria; AR 156SW 1,9 2005
    Postów
    127
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 22 h 13 m

    Domyślnie

    Dzisiaj odwiedziłem warsztat i porobiłem parę fotek Tak jak przypuszczałem prawa strona jest w jeszcze gorszym stanie co lewa
    Progi całe przeżarte, aż doszło do podłogi. Jednak poprzednie nieumiejętne naprawianie, dało o sobie znać, zresztą widać na zdjęciach w jak sposób progi były zabezpieczone ah Ci nasi blacharze






    Miejsce mocowania siedzenia również całe przeżarte, razem z tym zaczepem do którego wkręca się siedzisko jeszcze trochę a pasażer mógłby wypaść łączenie podłogi razem z progiem z przodu nie istniało, tył wygląda trochę lepiej.







    błotnik wycięty i trzeba przyspawać reparatórkę



  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    B-gi/W-wa
    Auto
    155 2.0 TS 8V '94 Super
    Postów
    3,752
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    46 d 23 h 5 m

    Domyślnie

    Nawet Pan Henio załapał się na drugim planie
    155 2.0 8V - 2010-2013 - R.I.P.
    155 1.8 8V -> 2.0 8V - 2013-...

    "Make a car more powerful and it goes faster accelerating in a straight line. Make it lighter and it goes faster everywhere.", Colin Chapman.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Bella Blu :)
    Utworzone przez settimo w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-03-2013, 07:33
  2. Mia Bella 147 1,6 TS
    Utworzone przez Pietia w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 10-04-2012, 22:39
  3. Mia Bella
    Utworzone przez zywczyk82 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 09:13
  4. La Mia Bella :)
    Utworzone przez Bolo1990 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-12-2008, 17:03
  5. Bella 156 2.4
    Utworzone przez Bella156 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 20:14

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

brak tagów :(

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •