Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29
  1. #21
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL// Lancia Kappa 2.4JTD FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Gablota konkret. Mi się podoba- jeszcze mogłes dać zdjęcie V6ki To moje ulubione miejsce w tych samochodach.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  2. #22
    nergal
    Gość

    Domyślnie

    Żebym w święta musiał otwierać machę <lol2>

    ,

  3. #23
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 164 3.012v Automat // Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL// Lancia Kappa 2.4JTD FL
    Postów
    2,661

    Domyślnie

    Dzięx za fotki silnika. Nie narzekaj- ja dzisiaj dokręcałem śruby na fotelach bo był luz i piszczało na wybojach i jeszcze coś kleciłem przy głośnikach.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  4. #24
    Quadrifoglio156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekm
    To w takim razie napewno są przekładane z wersji poliftingowej. W 156 '98 oryginalnie były inne siedzenia.


    Jak również zegary ... chyba, że się mylę i do niemiec szły z czarnymi E, w ogóle coś było przekładane. Nie pasuje również popielniczka do drewienka i kierownica. Chyba, że Sport Packu były takie dziwne pomieszanie. Ale przekładki jakichś elementów, typu fotel były na 100%.

  5. #25
    ViP Pirat drogowy Avatar AR_156
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Spider 2.4 JTDm & 33 1.7 IE
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156
    Jak również zegary ... chyba, że się mylę i do niemiec szły z czarnymi E, w ogóle coś było przekładane. Nie pasuje również popielniczka do drewienka i kierownica. Przekładki jakichś elementów były na 100%.
    Zegary w każdym sportpacku były czarne :wink: A drewienka to okleina pod którą jest fabryczna imitacja karbonu.
    teraz: '07 AR Spider 2.4 JTDm 20v Exclusive, Nero Carbonio
    '93 AR 33 1.7 IE 8v, Blu Spazio metalic
    kiedyś: '06 AR 159 1.9 JTDm 16v Progression, Nero Oceano
    '04 AR 147 1.6 TS 16v Distinctive, Nero Metallico
    '98 AR 156 1.9 JTD 8v Progression, Grigio Chiaro metalic

  6. #26
    Quadrifoglio156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał AR_156
    Cytat Napisał Quadrifoglio156
    Jak również zegary ... chyba, że się mylę i do niemiec szły z czarnymi E, w ogóle coś było przekładane. Nie pasuje również popielniczka do drewienka i kierownica. Przekładki jakichś elementów były na 100%.
    Zegary w każdym sportpacku były czarne :wink: A drewienka to okleina pod którą jest fabryczna imitacja karbonu.
    co do zegarów już się poprawiłem. A co do karbonu pod drewienkiem - połamałeś jakieś ? bo mi się wydaje, że jednak nie ...

  7. #27
    nergal
    Gość

    Domyślnie

    nic nie bylo połamane, a to drewienko z pod ktorego wychodzi karbon jest PRO i bardzo mi sie podoba.. jest elegancko i za razem sportowo i chyba unikalnie macie takie cudeńka w swoich?? ;PP bedzie jeszcze bardziej sportowo, w najbliższym czasie pojawia sie dziurkowane mieszki przeszyte grubymi czerwonymi szwami zeby fajnie gralo z fotelikami P

  8. #28
    Sysio166
    Gość

    Domyślnie

    Fotele na pełnym wypongu :shock:

  9. #29
    nergal
    Gość

    Domyślnie

    hehehe.. dzwoniłem dzisiaj do ASO Ganinex w Pszczynie, dzięki Paweł156 , no i sprawa wyglada następująco co do spryskiwacza to sama końcówka 90zł, komplet dysz 120zł i o jeszcze jakichś innych pierdołach mówił Pan Co do kierunków to cena białych od wersji FL to 50zl za szt., a komplet obwódek również od wersji FL to wydatek rzędu 130 złociszy

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory